مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شرکت مخابرات هم مانند دیگر بخش‌ها و اپراتورها مشتری اینترنت است

 

مخابرات ما-مدیرعامل مخابرات ایران در پاسخ به این سوال که آیا اینترنت سال آینده گران می‌شود؟ بیان کرد: شرکت مخابرات هم مانند دیگر بخش‌ها و اپراتورهامصرف کننده اینترنت است ، چرا که خرید اینترنت و توزیع آن در کشور تحت مدیریت وزارت ارتباطات (شرکت زیرساخت) است و توزیع کننده‌ها دخالتی در نرخ آن ندارند.


مخابرات ما-مهندس سلطانی شب گذشته در گفت‌وگو با بخش گزارش ویژه خبری سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب از سوی مخابرات ایران و دیگر اپراتورهای کشور از جمله همراه اول که وابسته به مخابرات است، تابعی از تأمین پایدار منابع است.

وی با بیان این که در تمامی سال‌های اخیر هرگز به موازات رشد نرخ تورم، خدمات ارتباطی در کشور افزایش نرخ نیافته است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای توسعه شبکه و نیروی انسانی و دیگر شاخص‌ها مرتبا رشد هزینه داشته‌اند.

سلطانی همچنین درباره توسعه ۵G در کشور نیز بیان داشت: شرکت همراه اول این کار را در خراسان رضوی نیز انجام داد و بدنبال توسعه آن در کشور نیز هست اما هزینه اجرای نیازمندی‌های زیرساختی برای این نسل از ارتباط به هزینه بالایی وابسته است که تابعی از درآمدهای ما است.

1282800cookie-checkشرکت مخابرات هم مانند دیگر بخش‌ها و اپراتورها مشتری اینترنت است
1 نظر
  1. ناصر می گوید

    سلام برای این سوال بهتر است انحصارگر آن وزارت ارتباطات که دلالی اینترنت را در دست داردپاسخگو باشد و با حذف انحصار باعث کاهش تعرفه ها و رضایت مردم شود

نظرات بسته شده است.