مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس سلطانی بر سرمایه گذاری در امر توسعه زیرساخت های مخابراتی تاکید کرد

مخابرات ما – مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه ارتباطات و فناوری ارتباطات به عنوان عمده ترین محور تحول و توسعه هزاره سوم مطرح شده است،بر سرمایه گذاری در امر توسعه زیرساخت های مخابراتی تاکید کرد .

مخابرات ما – به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درجلسه شورای مدیران مخابرات منطقه خراسان رضوی با بیان این مطلب و با تشریح سیاست های کلی شرکت مخابرات افزود : با توجه به اهمیت توسعه ارتباطات و فناوری ارتباطات به ویژه در ایام کرونا و بعد از آن و در شرایطی که نیاز مردم به استفاده از اینترنت فزونی یافته ، سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت که ضامن پویایی شرکت ضروری است.

مهندس سلطانی که در جمع مدیران منطقه خراسان رضویی در روز پنجشنبه ۱۴ اسفند سخن می گفت تصریح کرد : تمام برنامه های شرکت مخابرات ایران با توجه به وسعت فعالیت ها و خدمت رسانی گسترده در سراسر کشور، در چارچوب مشتری مداری و حل مشکلات مخاطبان است.

وی با قدردانی از تمامی کارکنان استان اظهار داشت : برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها باید با تلاش و همت تمامی پتانسیل بکار گرفته شود .

همچنین در این جلسه مهندس اروجی مدیرمخابرات منطقه خراسان رضوی نیز با ارایه گزارشی ازاهم پروژه های در دست اقدام استان ، چالش ها و تنگناهای موجود و راهکارها و پیشنهادات را تشریح کرد و سپس تعدادی از معاونین و مدیران به تشریح وضعیت حوزه تحت سرپرستی پرداختند. در این جلسه علاوه بر مدیران ستادی همه روسای شهرستانها به صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند.

1282170cookie-checkمهندس سلطانی بر سرمایه گذاری در امر توسعه زیرساخت های مخابراتی تاکید کرد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سرمایه گذاری با چی؟ این آقا هنوز خقوق و عیدی را نداده میکه پول نداریم!
    سلطان جان دست بردارید از این حرفها

  2. شرکتی مایوس می گوید

    ‏انتخاب شغل خیلی مهمه اگر احساس کنیم ک حالمون تو کار خوب نیست .

    رها کردن و دور شدن بهترین کار هست…

  3. خوش بیان ازسیستان زابل جان می گوید

    ﻳﻪ رییس ﺧﻮﺏ😉 ﻧﻪ دروغ ﻣﻴـــگه 😒 نه بد اخلاقه 😏ﻧﻪ اختلاس 😜ﻧﻪ ظلم میکنه😢 ﻧﻪ بدجنسی میکنه

    نه وجود داره…….!!!😂😂😂

  4. محبی می گوید

    ایشون ظاهرا معنی توسعه در مخابرات را نمی دونند
    اول نگهداری شبکه را دریاب عزیز بعد توسعه پیشکش

  5. ناشناس می گوید

    عجیبه صندلی کنارشون جای مشاور امور استان‌ها شون!!!! خالیه که کمکشون کنند😂
    شاید بخوان تغییری تو استان بدن مدیری از دوستان نصب کنند خیلی حیاتیه که تو این موارد خوب عمل می کنند!!!! 😁
    نیستندشون؟
    کجا هستن؟

  6. موسوی می گوید

    الان که وضعیت مخابرات نامشخص است و کارهای توسعه تعطیل و کارهای نگهداری بسیار مشکل و نیمه تعطیل است. روز پنج شنبه مدیران مشهد هم خراب شد. سلطانی برای زیارت و تفریح به هر استان که میروند جلسه ای میگذارند و‌می گویند این جلسه اصلی من نیست. به نظر می آید او اول برنامه های خودش را معلوم کند بعد استانها را به زحمت بیاندازد

نظرات بسته شده است.