مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مشهد، میزبان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما– مشهد، مقصد زیارتی مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات بود.

مخابرات ما– ۵شنبه، چهاردهمین روز اسفند ۱۳۹۹، مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مهمان مشهدی ها بود. او  گفت به قصد زیارت بارگاه ثامن الائمه(ع) به مشهد سفر کرده است اما در این سفر زیارتی علاقه مند بوده است دیداری هم با مخابراتی های خراسان رضوی داشته باشد.

جلسه ای که برای دیدار مهندس سلطانی تدارک دیده شده بود   حضوری-ویدئو کنفرانسی بود که تمامی مدیران مخابرات خراسان رضوی یا به صورت حضوری یا به صورت ویدئویی در آن حضور داشتند.

در ایتدای جلسه مهندس اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گزارشی از وضعیت جاری استان و سپس مخابرات استان عرضه کرد.پس از او معاونینش یک به یک به ارائه گزارش پرداختند. نکته جالب توجه این بود که مدیر عامل شرکت مخابرات نشان می داد از همه مشکلات، در سطحی وسیع تر آگاهی دارد لذا در انتظار ایده ها ، راه حل ها و نقاط نجات مخابرات از شرایط جاری بود.

مدیر عامل مخابرات ایران در این نشست اعلام کرد که این سفرش، رسمی و اداری نبوده است لذا سفر اصلی ایشان به خراسان رضوی در آینده رخ خواهد داد.ضمن اینکه وعده داد در اولین فرصت مشکلات گفته شده در این جلسه را به صورت ویدئو کنفرانسی  و مشترک با مدیران مخابرات ایران و مدیران خراسان رضوی به بحث و بررسی خواهد گذاشت.

 

مانند اکثر استانهایی که مهندس سلطانی در آنها حضور یافته بود، در خراسان رضوی نیز گفتگوهای داغ پس از پایان جلسه و در فضای عمومی شکل گرفت. آنجا جلسه رسمی نبود و نیازی به رعایت آداب جلسه نبود اما بحث مدیر عامل با رئیس بازرسی و سردبیر مخابرات ما بسیار داغ شد.

1282050cookie-checkمشهد، میزبان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. رنجبر از خراسان می گوید

    اقایان جنابان اوضاع قمر در عقرب است یعنی نه کارگران مهندس از عملکرد (سرکارگرها) مسولین راضی اند نه مشترکین مظلوم ثابت و دیتای استان ……

    مسولین هروقت دلشان میخواهد حق وحقوق کارگران را میدهند و کارگران بعلت عدم امکانات و نداشتن پیمانکار ذیربط گره ای از مشترکین

    نمیتوانند باز کنند همه فریاد میکشند کارگران از بی پولی و مردم از عدم سرویس واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خرابی تلفن های ثابت هفته ها طول

    میکشد تا بطریقی وصل گردد و ارتباط adsl ها و ftth ها شاید ماه ها طول بکشد که وصل گردد و آنچه بجایی نرسد فریاد است !!!!!!!!!

    تاکی باید مردم وکارکنان باید تحمل کنند آیا حق الناس نیست که تلفن ودیتای مشترکین قطع باشد و مخابرات ابونمان وهزینه ها ی جاری را دریافت

    کند وبسته های دیتای مشترکین باطل گردد واین مال حرام هم در سفره های ما خورده شود ؟؟؟؟؟؟؟؟ جناب اقایان مسول آیا به حلال و حرام و

    عدالت اجتماعی وحق الناس اعتقاد دارید ؟؟؟؟ ایا این دو روزه ریاست شما ارزش اینهمه ظلم دارد ؟؟؟؟ آیا واقعا شبها میتوانید راحت بخوابید ؟؟؟

    گر در خانه کس است یک حرف بس است ……………………………

  2. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم عیب نداره متن منو نگذاشتی تند بود یه جاهاش اما حداقل خودتون مطالعه کردید کافیست .
    این ها مدیر نیستند فقط نیرو افراد دیگر هستند که برای رسیدن به اهداف دیکته شده میجنگن.پرسنل برای انها مهم نیستند.
    ۶ ماه دیگه هم میره و با تغییر دولت یکی دیگه جاش میاد این بازی سهامدار عمده است فقط بازی با پرسنل بدبخت.

    1. رصدگر می گوید

      کی؟کجا؟ آخه بی نام چه توقعی داری پیدا بشه

  3. ناشناس می گوید

    سفر زیارتی بوده،جلسه هم رسمی نبوده= نتیجه ای نداشته ونخواهد داشت.

  4. حق گو می گوید

    آقای مهندس سلطانی می دانیم این نوشته را می خوانی و این سایت هم سر می زنی البته ناشناس
    اول سلام
    دوم جد همان امام رضایی که شما به زیارت ایشان مشرف شدی می فرماید
    خداوند رحمت کند کسی را که حق دید و حمایت کرد و ناحق دید اعراض کرد
    و لعنت کند کسی را که ناحق دید حمایت کرد و حق دید اعراض کرد.
    بزرگوار امیدوارم مشمول بخش دوم سخنان مولایمان امیر مومنان حضرت علی (ع) نشوی
    شما اگر مسئولیت عده کثیری را پذیرفتی نباید خوابت بیاید
    نباید آرامش داشته باشی
    نباید بتوانی حتی شام و نهار خودت را بخوری
    چون حق عده ای در این مسئولیت شما مثل آب خوردن از بین می رود
    آنهم کسانی که سالها این مخابرات را با زحمات خودشان نگه داشتند تا شما امروز بتوانید در صدر آن بنشینی و مدیریت آن را داشته باشی
    شما به جای دعوای نعمتی و رحمتی انداختن حق من کارمند را به عنوان وظیفه خودت بدانی و پرداخت بکنی
    مشکلات شما و سهامدار عمده به من کارمند ربطی ندارد ، چرا ما رو گروکشی می کنید و در دعوای خودتان با دولت سفره عید عده ای بدبخت و فلک زده را زهرآگین می کنید ؟ آیا از درد کارکنان خودت ذره ای خبر داری ؟ چرا از شیون و آه و ناله و زاری آنان خواب ا زسرتان نمی پرد ؟
    من کار ی ندارم و میل هم ندارم بدانم حق با شماست و یابا دولت است که خدا ازهر دوی شما نگذرد اما مطمئن هستم که شما و دولت یکی هستید و هم شکل و متحد و الکی دعوا راه می اندازید که نان ما کارکنان را ببرید . اگر میخواهید بگویید شما اینگونه نیستید حرف نزنید و تنها عمل کنید و ثابت کنید که به فکر کارکنان خودتان هستید . اگر نمی توانید مردانه استعفا بدهید و بروید .
    افکار عمومی کارکنان دنبال توضیح و تشریح و منبر و پامنبری رفتن نیستند . ما حقوق و حق خودمان را می خواهیم یا پرداخت کنید و از مافوق خودتان حق و حقوق ما را بگیرید یا مردانه و با شرافت استعفا بدهید و جلوی ما سد نشوید و سفره ما را خالی تر از این نکنید .

  5. ناشناس می گوید

    با خانواده تشریف آوردن؟
    به هزینه مخابرات؟

  6. ناشناس می گوید

    مهندس سلطانی فعلا عیدی و حقوق را بدهر توسعه پیشکش

  7. ایلیا می گوید

    سر دبیر سلام
    تو رو خدا بگو واسه شرکتی ها چی گفتی ؟؟؟
    به همون امام رضا قسم از عیدی روز چهارشنبه سی تومن دارم هیچ چیزی هم که به درد بخوره نخریدم اخه ما شرکتی ها همیشه خونه هامون خالیه هیچی توش نیست و این حقوق کفاف زندگی رو نمی ده و با عیدی فقط درصدی از بدهی مغازه ها صاف شد
    سنوات و مرخصی و حقوق اسفندم بدن دردی دوا نمی شه

  8. همکار از اصفهان می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم و عزیز و عرض زیارت قبولی از جزئیات مباحث و مسائل مورد گفتگو اگر چیز خاصی بیان شده بفرمائید. ممنون از زحمات شما و همکاران گرامی

  9. حی علی خیرالعمل می گوید

    باسلام :لطفااگرامکان داردبیشترازمسائل مطرح شده بویژه پرداختیهای بازنشستگان ومشکلات مالی موجود مبسوط گزارش فرمایید(تصویری)ممنون

  10. ناشناس می گوید

    وقتی بی برنامگی برنامه مدیران مخابرات شده است این جلسات و هزینه ها هیچ فایده ای ندارد

  11. ناشناس می گوید

    بنام خدا
    بنده سوالی از سلطانی داشتم که پس از چند ماه چه اقدامی و کاری برای استانها انجام داده اند که الان برای نتیجه آن جلسه تشکیل داده اند. وضعیت مناسبی در استانها برقرار نیست کیفیت شبکه و سرویسهای اینترنت ما خوب نیست دایری و رفع خرابی تلفن ثابت مشکلات فراوان دارد.
    حالا سلطانی آمده و جلسه برای چی تشکیل داده . عیدی کارکنان هنوز پرداخت نشده و کارکنان دل خوشی ندارند.
    متاسفانه در این چند وقت حضورش در مخابرات افت داشته ایم و کارها اکثرا تعطیل است و پولی وجود ندارد.
    برای نجات از این وضعیت بلکه خود امام هشتم کمکی کنند که مدیران کارها را سامان دهند.
    التماس دعا

  12. قراردادی 92 کردستان می گوید

    سردبیر جان خبری از این بحث های داغتون با مدیر عامل درمیاد؟

  13. بازنشسته اخیر می گوید

    سلام سردبیر جان این جمله آخرت (بحث مدیر عامل با رئیس بازرسی و سردبیر مخابرات ما بسیار داغ شد) خیلی حرف برای گفتن داره لطفا بیشتر توضیح بده فکر کنم این خواست هممون باشه.

  14. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت کلیه همکاران و سردبیر محترم

    دیگه نمیشه در مخابرات به هر شخص سکانداری عنوان مدیر عامل خطاب کرد
    چون این اشخاص برای مخابرات کار نمیکنند و به فکر انجام سیاست و اهداف رئیس خود هستند.
    مدیرعاملی که در این برهه زمانی بابت فشار های که بر دوش کارکنان توسط مخابرات بعلت عدم پرداخت به موقع حق بیمه ها ،حقوق،پاداش،معوقات و…. می آورد عوض اینکه به فکر راه و چاره ای برای کاهش استرس کارکنان و خانواده هایشان باشد به فکر زیارت است میخواد به امام رضا چی بگه ، بگه پدر پرسنل در آوردم خودت قبول کن.
    چطوری زیارت می روید وقتی دل کارکنان به درد می آورید نمی رفتید گناهتون بیشتر نمیشد حداقل.
    مدیری که نمیتونه همانند روسای خودش که پول مخابرات چپ وراست برداشت می کنند از همراه اول که مخابرات سهامدار عمده ان است پول بگیره و اعمال قدرت کند شما چه عنوانی براش میذارید فکر کنم دنیا برعکس شده احتمالا همراه اول سهامدار مخابرات است ما خبر نداریم.
    ببخشید مطلب تند نوشتم اما دیگر نمیشه گذشت

  15. ناشناس می گوید

    سلام.اقای سردبیر لطفا اگر امکانش هست تاومدیرعامل مشهد تشریف دارند موضوع هتل مشهد کارکنان اصفهان را هم یاداوری فرمایید.ممنونیم.

نظرات بسته شده است.