مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انتخابی انضباطی یا انضباطی انتخابی – ۵ -تمدید زمان رای دادن

مخابرات ما- شرکت مخابرات ایران زمان شرکت در انتخابات را تا ظهر ۴شنبه تمدید کرد.

مخابرات ما- انتخابات کمیته انضباطی – تجدید نظر  روز ۱۲ اسفند طبق قرار قبلی برگزار شد.امروز شرکت مخابرات ایران این انتخابات را تا ظهر روز ۴شنبه تمدید کرد.

 

بر اساس این اطلاعیه، کارکنان شرکت مخابرات ایران می توانند برای انتخاب نمایندگان خود در کمیته تجدید نظر، تا ظهر روز ۴شنبه نیز رای بدهند.

رای دادن از طریق سایت evote.tci.ir  صورت می گیرد. ضمن اینکه مشکلات مربوط به نرم افزار کماکان ادامه دارد و هیچ فکری برایش نشده است.

 

1281870cookie-checkانتخابی انضباطی یا انضباطی انتخابی – ۵ -تمدید زمان رای دادن

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. منشی اتاق فکر شیشه ای می گوید

    ادغام تمام نیروها در مخابرات ایران و حذف کلیه شرکتهای تامین نیروی انسانی و یکسان سازی شرایط و حقوق پرسنل در دستور کار اعضا هیئت مدیره و مدیرعامل قرار گرفت افق ۱۴۰۰ برای کل پرسنل مخابرات ایران امیدوار کننده خواهد بود . مخابرات خصوصی از قواعد و قوانین کار ایران اسلامی برای همه یکسان استفاده خواهد کرد .بگذارید اتاق فکر تشکیل شده با تمرکز کار کند راهکارهای خود را کامنت بگذارید. از همکاری و همدلی شما کمال تشکر.

    1. رئیس اتاق فکر شیشه ای می گوید

      آره پختن گذاشتن سردشه داغه نسوزی اوستاخجول مگر محمدحسین پختیک خور زنده نبو
      این اتاق شیشه ای خیلی خطرناکه مواظب باش نشکنه رو تونمنشی اتاق شیشه ای خوشخیال

  2. آقا رضا جعفر منطقه سیستان می گوید

    عزیز دل یک کلاس و کمیته یک رنگی و مردانگی راستی و پاکی و اخلاقی و جوانمردی برای مدیران مخابرات بگذارند تا مثل غرضیها لوتی و مثل قندیها ایثارگری و مثل عابدینیها جوانمرد باشند .میدونید یک بازنشسته بهم گفت مخابرات قدیم مرد پرورش میداد صاف و صادق از خودشون مدیر تربیت میکردن فرمون رو میدادند دستش حالا مردی پیدا نمیکنند از جاهای دیگه اجیرکرده میارند که به این روز افتادیم . راست میگفت بنده خدا خیلی بیرگیم والا

نظرات بسته شده است.