مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات پیرامون مطالبات اخیر کارکنان

مخابرات ما- شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات ایران در مورد پیگیری مطالبات قانونی کارکنان اطلاعیه ای صادر کرد.

مخابرات ما- در آستانه آغاز سال ۱۴۰۰،  هنوز شرکت مخابرات ایران در مورد پرداخت مطالبات کارکنان چیزی نگفته و طرح و برنامه ای ارائه نکرده است.

در همین رابطه شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات ایران اطلاعیه ای صادر کرده است که متن کامل آن را در زیر می خوانید.

 

بسمه تعالی

بیانیه شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری شرکت مخابرات ایران

در مورد پیگیری مطالبات قانونی کارکنان

 

مسیر طولانی پیگیری مطالبات قانونی کارکنان شریف مخابرات و فراز و نشیب های آن نشان داد که صلابت، نجابت و اتکای به قانون وجه تمایز همکاران بزرگوار از دیگران بوده که علاوه بر تعهد، تخصص و خدمتگزاری در سازمانی که به آن علاقه دارند، همواره موجبات افتخار و مباهات برای همه کارگزاران و مدیران و سهامداران را فراهم کرده است.

اهمیت این امر وقتی دوچندان می شود که در جدال با تنگناهای روزافزون اقتصادی همچنان بر این نهج ثابت قدم ماندند و هوشمندانه اعتماد خود را پشتوانه نمایندگان خود در شورایعالی هماهنگی و تشکلهای صنفی قرار دادند تا با تمسک به روشهای قانونی و منطقی پیگیری خواسته های بحقشان باشند.

شورایعالی هماهنگی نیز با مغتنم شمردن این سرمایه بزرگ، همه تلاش خود را به امر توجه دادن سهامداران و مدیران به حقوق حقه کارکنان و استیفای آن از راههای گوناگون معطوف نمود. گواه این امر مجموعه فعالیت های سازمان یافته، هدفمند، منسجم ، مبتنی بر مشورت و رای اکثریت و توام با اعتبار دادن به حسن نیت همه دست اندرکاران است که اطمینان داریم از چشمان تیزبین کارکنان پنهان نمانده است.

به سرمایه اعتماد همکاران افتخار می کنیم و همچنان خود را موظف به پیگیری تا احقاق همه مطالبات قانونی در هر زمانی با همان عزم اولیه می دانیم.

چرا که اعتلا و برآمدن دوباره شرکت مخابرات ایران بر قله افتخارآمیز خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران را عمیقا در گرو “سرمایه انسانی راضی، وفادار و به روز” می دانیم.

لذا با نگاه به مسیری که طی شد، و با تاکید مجدد بر انجام وظیفه خود به سهامداران و مدیران محترم توصیه می کنیم .

حال که سهامداران عزم خود را در پذیرش خواسته های قانونی کارکنان بروز دادند.

حال که با همت و اقدام مدیران پیشین اجرای خواسته ها با جاری سازی مصوبات آغاز شد.

حال که با همت مدیران فعلی برخی از مهمترین بخشهای مطالبات اجرایی شد.

حال که آئین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب ۸۹ بعنوان میثاق سازمانی به جایگاه خود بازگشته و مصوبات مورد توافق طرفین بعنوان پیمان جمعی، چارچوب تفاهم قرار گرفته است، با ارزشمند دانستن آنچه حاصل شده تمام تلاش خود برای ادای بقیه مطالبات در فرصت پایانی سال را بکارگیرند و بر اجرای دقیق بندهای آئین نامه و مصوبات اهتمام ورزند.

اطمینان داریم رضایت و وفای کارکنان شریف تنها و تنها عامل تعالی مستمر و پایدار سازمان است.

1281680cookie-checkاطلاعیه شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات پیرامون مطالبات اخیر کارکنان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
34 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    باسلام
    ضمن تشکر از زحمات شورا همانطور که در اطلاعیه ذکر شد تا الان کارکنان شریف مخابرات صبوری کرده اند و به جز پایمال شدن حق و حقوقشان چیزی عایدشان نشده است ،اگر اعضای محترم شورا بهشون بر نمیخوره (چون در تلگرام اگر کسی برخلاف نظرشون پیامی بدهد سریع از گروه حذف می شود) بهتر است از حالت سکوت و جمود خارج شوند و فراخوان تجمع صادر کنند.که به کارفرما ثابت شود دیگر صبری برای کارمندان صدیق مخابرات نمانده واین خانه ظلم را از پایه ویران کنند.

    1. ناشناس می گوید

      با سلام
      اینطور که از عملکرد شورا پیداست در جهت منافع کارفرما حرکت می کند حتما حق السهم خود را از کار فرما دریافت کرده اند که اینطور به حقوق کارکنان بی توجه هست برج دوازده هم تمام شد هیچ چیزی پرداخت نشد واین نشان از بی عرضگی و جیره خوار بودن شورا هست.

  2. وفادار می گوید

    با سلام جناب اقای سردبیر محترم
    این فقط نظر شخصی من است
    ایا مخابرات به اخر خط رسیده (یا میخواهند ان را به اخر خط برسانند)

    چندی است که وزارت ارتباطات بخوانید مخابرات در همه جا از دولتیها و غیر دولتی ها گرفته تا روز نامه ها و سایتها و فضای مجازی اماج حمله قرار دارد .انهم بخصوص در بحث اینترنت و فضای مجازی و افزایش نرخ تعرفه بنده قبلا گفته بودم در حال حاضر بحث افزایش بحق تعرفه در بخش مخابرات نه تنها بجایی نمیرسد بلکه اهرمی علیه خود میگردد .خدا نکند که خانواده ای از سوی پدر چوب بخوردوتنبیه شود انوقت همه به او هجوم میاورد حال حکایت ماست با وزیر محترم که چوب اول رااو به ما زد .
    اکنون مجلس محترم بحث بر سر در امد اپراتور ها بخصوص مخابرات را در سر لوحه کار دارد خوشبختانه هستند نمایندگانی که دلسوز هستند و میدانند شرکت عظیم مخابرات چه بود وبه کجا رسیده که بقولی بخش ثابت ان در معرض ورشکستگی قرار دارد راستی در بخش توسعه مخابرات کم کاری صورت گرفته که چوب انرا میخوریم مگر نه توسعه روستاها با وزارت محترم است پس چه کسانی انتظار دارند برای توسعه روستایی باید مخابرات هزینه کند .ومیکند اما در بحث هزینه ها که میشود همواره مخابرات بچه پولدار حساب میشود وزیر محترم اجازه مطرح شدن قیمت واقعی خدمات را نمیدهد چرا که تنها وزیری است که بیشتر سرگرم مسائل سیاسی وحاشیه شده و در همه جا چوب مخابرات را میزند و قول داه که بزودی مسائلی را افشا کند
    جناب اقای جهرمی اکنون برای همه ما کارکنان مخابرات سوال است این مخابرات همان مخابرات مهندس صدری عزیز است چگونه یکشبه نظرتان برگشت و دستحمایتخود را از ان برداشته اید و شهرداری تهران را بعنوان رقیب علم میکنید واقعا در کجای دنیا با بخش خصوصی بیرحمانه حمله میکنند انهم از سوی وزیری اگاه از مسائل و اقتصاد مخابرات جناب جهرمی این شرکت درحال حاضر با بهترین نیروهای متخصص به انجام امور میپردازد هزاران نان خور دارد به سازمانهای دولتی اطراف خود نگاه کنید وبا مخابرات مناطق مقایسه نمایید بسیاری از تجهیزات کهنه و فرسوده شده است کارکنان اداری با کمترین امکانات کاری کار میکنند ساتمانها فرسوده ومستعمل است وسایل اداری بسیار کم خریداری میشود وبسیار مهم تر روحیه و انگیزه بسیار کم شده اما در مقابل به ادارات و وزارتخانه خود نگاه کنید ماموریت – اضافه کار وپاداش و…. بر سر جای خود است براستی ایا کارکنان فرزندان شما نیستند ایا نبایدبه گذشته نگاه کنید که بازنشستگان مخابرات فعلی را ساختند وبه شما سپردند هر چند وقت فیش برق گاز و اب را نظربیندازید و افزایش های جهشی را ببینید چگونه شرکت مخابرات باید هزینه چندین برابری بدهد اما جرات واقعی کردن خدمات خود را نداشته باشد و فریادش هم بجایی نرسد بله مخابرات دیگر پشتوانه سیاسی گذشته را ندارد وگوشت قربانی چیزی از بدن فربه اش نمانده کارکنانش چشم به درگاه خداوند دارند و چشم امید از غیر بسته اند اما مخابرات ریشه در خدمت به مردم دارد و مردم نیز مخابرات را دوست دارند .با فرزندان خود به یک چشم نگاه کنید

نظرات بسته شده است.