مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر خصوصی برای شما- شبانه روز سه بخشی

مخابرات ما (سردبیر) – دوستان گرامی سلام! گاهی برای جلوگیری از سوء تفاهم مجبور هستم از زندگی شخصی خودم برای شما توضیح بدهم این امر برای منی که هرگز قصد مطرح شدن نداشته ام دشوارترین کار جاری است.

 

اما این روزها دوستان زیادی تماس گرفته اند، درخواست ارتباط داشته اند اما پشت خط مانده اند. یا پیام داده اند که بدون پاسخ مانده! لذا باید توضیح بدهم تا بدانند اگر جواب نداده ام بدلیل تنگی زمان بوده است وگرنه همچنان قلب من در تسخیر شماست!

زندگی من سه بخش تقریبا-کاملا جدا از هم دارد. اول از بخش آخر شروع می کنم.

کار شبانه من معمولا از ساعت ۱۰ شب شروع می شود.ابتدا کارهای مانده اداری و واجبات فردای اداری را سامان می دهم.سپس  سراغ سایت می روم.ا

کامنتها اولویت اول من است که از روی آنها  مطالب و خبرهای مهم شما را روی سایت می برم. خبرهای مهم را از میان آنها انتخاب میکنم و در طی پاسخ به کامنتها با مدیران بخشهای مختلف ارتباط پیامی میگیرم تا پاسخ ها بدستم برسد.

بهترین و امیدوارکننده ترین بخش کارم همین پاسخ هایی است که با همکاری مدیران استانی در لحظه، به پاسخ می رسد.چرخ های کار من در حقیقت با این ارتباط روغن می خورد. حسن مهمش این است که با اطلاع کامل و فوری از مشکلات استانها نظر می دهم. این کار تا ساعت ۱۲ قطعا طول می کشد.

پس از آن نوبت خبرهای رسیده از خبرنگاران است.یا خبرهای انتخابی از سوی اعضای همکار در مخابرات ما- آنها معمولا خبرهای مهم یا نوشته های خود را با وانساپ  ارسال میکنند. حداقل دو ساعت طول می کشد.

وقتی خبرهای جاری تمام شد سراغ نوشته های نویسندگان سایت می روم که مستقیما در سایت وارد کرده اند.

این کار معمولا تا ساعت ۳ ی صبح طول می کشد.وقتی پرونده سایت را می بندم با خبرهای صوتی از یوتیوب و خبرگزاری های صوتی به خواب می روم.

صبح ساعت ۶ و نیم بیدار می شوم.اولین کار چک کردن واتساپ برای تعیین وظایف جاری و اداری روزانه است. مدیران من معمولا شبها پیام های مهم اداری ارسال می کنند.

در این لحظه کلید سایت در ذهن خاموش است! باور کنید اگر  در مورد انتشارات شب گذشته بپرسید چیزی به خاطر ندارم و باید حتما در موردش فکر کنم.  زندگی سایت در ذهن و نگاه من همان ساعت ۱۰ شب تا ۳ ی صبح است.

زندگی اداری با شتاب تمام تا ساعت ۱۴ ادامه دارد.پرکار و پر فشار. در این فاصله گاهی مجبور می شوم به  ارتباطات مدیریتی  برای سایت پاسخ بدهم. در حقیقت مجبورم به برخی بازخوردهای خبری دیشب پاسخ بدهم.

این روزها که دیگر باید اسباب کشی کنیم، خرید، تعمیر، تاسیسات، برق، کارگز نظافتی و ……. در کنار کار روزانه ساماندهی می شود تا از ساعت ۱۴ به سمت آنها بروم.در این ایام خوشبختانه جلسه کمتری داریم اما عموما جلسات اداری تا ساعت ۶ عصر طول می کشد.

 

عمر کار خانوادگی از ساعت ۱۴ (یا ۱۸ در روز جلسات)  آغاز می شود.

پرفشار!

از این ساعت خانواده گرم،  آماده استارت است.پرانرژی! اگر ساعت ۱۴ به منزل رفته باشم فرصتی دو ساعته برای استراحت به من می دهند، فرصتی که این روزها بدلیل اسباب کشی دیگر ممکن نیست. خلاصه با همه وجود و بدون کم گذاشتن تا ساعت ۱۰ شب در اختیار خانواده ام بدون اینکه به اداره فکر کنم یا به اندیشه سایت باشم. تمام توانم در اختیار خانواده است.

کارهای معمول خانواده تا ۱۰ شب ادامه دارد.

 

باور کردنش برای هر کسی سخت است اما من یک قیچی دستم گرفته ام و هر لحظه دنباله های بی ربط زندگی و کارم  را قیچی میکنم. اگر اداره هستم فقط برای اداره تمرکز دارم. اگر برای منزل کار میکنم تماما در اختیار خانواده هستم…..زمان کار سایت نیز به هیچ چیزی جز سایت فکر نمی کنم!

عادت کرده ام! همین است که موجب رنجش شما عزیزان می شود.

زنگ می زنید در جلسه هستم!

زنگ می زنید دارم با همکاران اداری حرف میزنم.

زنگ می زنید با خانواده در حال کاری هستم!

باور کردن اینها برای شما سخت است.

اما باور کنید.

سعی کنید با پیام های واتساپی کار کنید. یا کامنت در سایت بگذارید.مطمئن باشید میخوانم و دنبال میکنم.

برای جبران ساعات عدم حضور در هر بخش، مجبورم از جناب واتساپ صمیمانه تشکر کنم..

اگر یک مورد را ذکر نکنم کمال بی انصافی است. تیمی وسیع و بزرگ در این راه عظیم (سایت و زندگی) به من کمک می کنند تا توانسته ام بار را به این منزل برسانم. اگر کمک اینها و خانواده نبود بدون تردید تمام شده بودم!  اگر عضو سایت باشید و یوزر پسور عضویت گرفته باشید می توانید ببینید که حداقل یک صد نفر در لیست نویسندگان و خبرنگاران سایت هستند.

مورد دوم سایت و خوانندگان آن است که درست مثل اعضای خانواده من شده اند. کسری ها، کمبودها و قصور را می بینند اما می دانند که سردبیرشان برای آرامش آنها نفس می کشد.لذا اگر نیست یا اگر جواب نمی دهد … لابد مشکلی پیش آمده است … این نگاه زیباست!

به هر حال، ۱۲-۱۳ سال هر روز، حرف تازه ای برای گفتن داشتن کار ساده ای نیست!

از همه تشکر میکنم.

شب و روزتان بخیر-

سه شنه ساعت ۲ ی صبح!!

سردبیرتان

 

 

 

1276420cookie-checkسردبیر خصوصی برای شما- شبانه روز سه بخشی
14 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    خدا قوت
    اگه نبودی مدیران رانتی چه میکردند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      همون کاری که حالا میکنن!

  2. ناشناس می گوید

    خدا قوت سردبیر که باعث بی خوابی بی کفایت ها شده ای

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بی خوابی
      داره منو هم از پا در میاره

  3. سوشیانس می گوید

    سلام ، خدا قوت و خسته نباشی دلاور
    متشکریم از زحمات گرانقدرتان

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مخلصیم عزیزم
      فقط واسه این بود که گله نشه از من.بدونین منم اینجوریه وضعم
      مثل شمام با همه مشکلات

  4. حمید می گوید

    ممنون سردبیر محترم ما کارکنان بخش خصوصی بعد از خدا امید مان به شماست همینقدر که باتمام مشکلات زندگی وکاری جوابگو هستید ممنونم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قربون شکلت حمید خان
      من هم پشتم به شما عزیزان گرمه
      میدونم که پشتم هستید

  5. روشنگر می گوید

    سلام
    انشاالله بسلامتی و خوشی .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سپاس

  6. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز ، خسته نباشید وخدا قوت ولی یک سوال فکر نمیکنید سه ساعت خواب در شبانه روز برای سن وسال من و شما کم باشد . من راضی نیستم به خاطر ما سلامتیتان در خطر افتد .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      به همین دلیل است که اگر بشود یک ساعتی ظهر هم میخوابم
      ولی چه کنم
      وقتی سر کار میری باید تا آخرش تموم کنی دیگه
      یک شب کافیه کامنتها بمونه و جواب ندم
      دوستان گله می کنن! حالا تازه اگر بقیه چیزها نباشه که ….

  7. بازنشسته می گوید

    سلام واقعا خسته نباشی دلاور به خدا حق داری حق داری حق داری ……

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مخلصیم بخدا

نظرات بسته شده است.