مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

به نام بازنشسته وام گرفته اند

مخابرات ما- این دیگر کاری است که انجامش اگر جرم نباشد اخلاقی نیست! اینکه به نام طرف وام بگیرید تا قرضش را بدهید.

مخابرات ما- سالهای پاداش تشویقی برای بازنشستگی، سالهای غریبی است چرا که گاهی راه حل های عجیبی برای مشکلات پیدا کرده اند.راه حل هایی که در زمان خود ش پذیرفتنی نبود.

 

در استانی که نمی خواهم نامش را ببرم از بانک واک گرفتند تا بخشی از پاداش بازنشستگان پرداخت شود.بازنشستگان نگران بودند.ما هم پیگیری کردیم.مدیر عامل وقت قول داد این وام هیچ ربطی به کارکنان ندارد. یعنی اگر قسطی معوق ماند با بازنشسته کاری ندارند.

انصافا سر قولش هم ماند و تا امروز بانک سراغ بازنشسته نرفته است.

اما در جای دیگری ظاهرا بی سر و صدا اتفاقی افتاده که باید راه حلی برایش پیدا کرد.

میرآقا

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ در ۱۰:۵۲ ق.ظ

در پاسخ به سردبیر – مخابرات ما.

با سلام وآرزوی سلامتی برای همه بخصوص سر دبیر عزیز،
تا آنجایی که بنده متوجه شدم مخابرات بعد ار بازنشستگی ما ، برای اینکه بتواند ۵۰میلیون از پاداش بازنشستگی همکاران را پرداخت کند دو تا وام ۲۰ و ۲۵ میلیونی از حساب بانکی همکاران و با ضمانت خودش از بانک مهر ایران گرفته و قسطش را ماهانه خودش واریز میکند و پولش را بعنوان قسمتی از پاداش بازنشستگی به ما دادند. بعد از دو سال شرکت به ما اعلام نموده کسانی که وام ۲۴میلیونی صندوق ۶درصد را میخواهند، بروند و در بانک مهر اقتصاد تشکیل پرونده بدهند.

با مراجعه به بانک و حین تشکیل پرونده متوجه شدیم که پولهایی که قبلا به عنوان پاداش به ما دادند با هماهنگی با بانک پولی بوده که بصورت وام از حساب خودمون به خودمون دادند و بدون اینکه خودمون در جریان باشیم .”مگر کسی میتواند طبق قانون ار حساب بانکی دیگری وامی دریافت کند”

الان حدود ۲ ماه پیگیری برای دریافت وام ۲۴ میلیونی صندوق۶ درصد در همین بانک در کش و قوسیم به تعدادی پرداخت کردتد و تعدادی هم هنوز بعلتی که خودشان میگویند اعتبار پرداخت وام تمام شده و نامه نگاری کردیم اعتبار اضافه کنندو…پرداخت نشده است.

اگر به سختی بگذریم از این حق و حقوق های همکاران که شامل مرور زمان میشود و یا اصلا پرداخت نمی شود و یا آنقدر دیر پرداخت میکنند که ارزش واقعی خودش را کاملا از دست میدهند ، این بی قانونی ها را کجای دلمان بگذاریم.

راست می گوید!

این بی قانونی را کجای دلمان بگذاریم؟

… و سوالی کلیدی تر!

آیا مخابرات کارهای دیگری هم کرده است که ما هنوز خبرش را نشنیده ایم؟

 

1276340cookie-checkبه نام بازنشسته وام گرفته اند
9 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    پرسیدین بی قانونی ها را کجای دلتون بگذارید
    جواب:
    کنار کارهای مدیران نالایق که از …. آمده اند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سخت نکن کارها رو

  2. ناشناس می گوید

    فکر کنم با پول صندوق۶٪ ما هم ملک واملاک خریدند وحالشو می برن،وما هنوز چشم انتظار پول مان!

  3. همکار رسمی می گوید

    صندوق۶ در چند سالی میشود که در استان کرمان هیچ وامی حتی یک میلیون تومان به اعضا پرداخت نمیکند
    البته حق عضویت ماهانه از حقوق کسر میشود و انصراف از عضویت هم ممنوع است. بنده برای لغو عضویت مراجعه کردم ،اعلام کردند تا زمان بازنشستگی اجباریست و امکان انصراف هم وجود ندارد . سر گردنه است . هر ماه چهارصد هزار تومان پول بی زبون را از حساب ما کم میکنند بدون اینکه سودی داشته
    باشد. خدا مگر به داد ما برسد…..

    1. رساگو می گوید

      سلام همکارعزیز،عضویت اجباری نیست فقط اگربخوای پولت رابگیری فقط سهم کارمند رابه شمامیدهندیعنی نصف پس اندازت را

  4. س می گوید

    سالیانی است که از محل سود سپرده ها مخابرات حقوقمان میدهد و این یکی دیگر جالبتر. ماجرای صندوق ۶%چیزی ست که میتواند به همه ما شاغلین و بازنشسته بتاریخ امروز ۱۰۰میلیون وام ۴درصد دهد اما چه کردند ؟ نفری ۱۰تومن به زور نوبت سه ساله میدهندکه آنهم به بعضی ها هنوز نداده اند .خب حداقل معلوم شد پول کجا میرود . مخابراتی که با این همه متقاضی تلفن ثابت دراقصا نقاط کشور علنا توسعه را تعطیل کرده کجا سرمایه گذاری میکند که اینگونه جلوی در آمدزایی را میگیرد تا به قمار خود ادامه دهد آنهم درجاییکه انجام این هزینه ها چندین برابر تولید درآمد خواهد کرد . غیر از اینکه مدیران تهران آمده اند تا از این چمن گلی بچینند و بروند؟

  5. حمید می گوید

    سلام احتراما آیاباماکه ۳۱سال به بالاییم هم همین کارهاخواهدشداگه اذیت وعلاف میکنن بمانیم ونرویم ‌مامیخواستیم برویم به جای مافرزندان بیکاروجوان وبانیروبیان مخابرات پیره جوان کنیدوبادادن تسویقی ومعوقات بازنشیته کنید خلوت بشه والاجوانان بیکاروسنشان بالا ومنتظرکارندکه قانون است وتمام ادارات اجرامیشه جایگزینی فرزندالامخابرات.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست گرامی قبلا برای پاداش تشویقی برخی استانها از این کارها کردن
      بعدش هم به خودتون میگن حالا اگر همه شو نگن ولی بخشی رو میگن
      که متوجه داستان بشین

  6. ناشناس می گوید

    فراوان

نظرات بسته شده است.