مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دیدار مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی با مدیر امور شعب بانک تجارت استان

مخابرات ما-مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی و مدیر امور شعب بانک تجارت استان در راستای همکاری دوجانبه با یک دیگر دیدار کردند.

مخابرات ما-به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی،مهندس حسن اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در دیدار با مدیر امور شعب بانک تجارت استان ضمن اشاره به اینکه مخابرات این امادگی را دارد تا در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی شعب بانک تجارت خراسان رضوی گام های اساسی بردارد بیان کرد: یکی از انتظارات ما از بانک تجارت، ارائه خدمات ویژه بانکی در بستر شبکه IT برای کارکنان مخابرات است.

وی گفت:فضای مناسب برای استقرار باجه بانک تجارت در ساختمان مرکزی مخابرات استان در نظر گرفته شده است و همچنین ما این آمادگی را داریم که با امضای تفاهم نامه همکاری های خود را گسترش دهیم.

مهندس متانت مدیر امور شعب بانک تجارت خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: بانک تجارت آماده ارائه هر گونه خدمات بانکداری الکترونیکی برای کارکنان مخابرات است.

1272200cookie-checkدیدار مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی با مدیر امور شعب بانک تجارت استان
6 نظرات
  1. رساگو می گوید

    سلام اسم زیبایی انتخاب کردی،ایا ظاهروباطن یکیست،نکنه باانچه که شایدواقعی نباشددنبال عمل خیر نرویم،یه مقداربامستند حرف بزنیم نه با…

    1. رساگو می گوید

      درجواب حی علی خیرالعمل

  2. ناشناس می گوید

    مگه مدیر امور شعب بانک هم مهندسه؟اونجا که مخابرات نیست که به کارمندای حسابداری هم بگن مهندس.نههههههههه مهندس؟

  3. ناشناس می گوید

    یعنی چه خدمات بانکداری الکترونیکی برای کارمندان مخابرات؟!
    اینقدر آبروی مخابرات را بردن که باید برای یک باجه بانک التماس کنند.این بانکها هستند که باید به مشتریان التماس کنند.وای به روزی که ورق برگردد!

  4. ناشناس می گوید

    بانک تجارت!!!!!!!!
    تجارت!!!!!!

  5. حی علی خیرالعمل می گوید

    مگه میشه مگه داریم برای ما اگر نون نداره برای شماها وام داره ! الحمدا… عزیزان همکار اعلام نظر بفرمایید؟

نظرات بسته شده است.