مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ما از حاضران گردهمایی سه شنبه دعوت به گفتگو می کند

مخابرات ما-  تجمع یا گردهمایی روز سه شنبه توسط گروهی از بازنشستگان در مقابل ستاد اجرائی برگزار شد.

خبرنگار ما از این تجمع گزارشی دارد اما مخابرات ما می خواهد با حاضران در این تجمع گفتگو کند.بویژه با کسانی که تقش نمایندگی عزیزان بازنشسته را به عهده دارند. گزارش نویسندگان ما با گفته های حاضران کامل خواهد شد.

البته چنانچه تا عصر ۵ شنبه تماسی از سوی نمایندگان حاصل نشود صرفا به گزارش خبرنگار خود اکتفا خواهیم کرد. (شماره تماس  صرفا ۵ شنبه ۰۹۱۵۹۱۱۰۶۵۳ – از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ ی عصر)

 

 

1271700cookie-checkمخابرات ما از حاضران گردهمایی سه شنبه دعوت به گفتگو می کند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    حال که شاغلین رسمی حق جذب را گرفتند از دومیلیون تومان تا هفت میلیون تومان (ماهیانه )
    بفکر بازنشسته ها هم باشید نگذارید شرکت مخابرات بین بازنشسته وشاغلین رسمی تفرقه بیندازد وحکومت کند

  2. ناشناس می گوید

    جناب ان ها خود با دست و خودکار مبارک خود مصوبه ۱۷ اذر را امضا ولی دریغ از اجرا

  3. ناشناس می گوید

    ما خواهان اجرای بدون تنازل وکم وکاست آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مصوب سال ۱۳۸۹ که به تائید وزارت کار آنزمان رسیده است میباشیم
    تمام بندهای آئین نامه چه برای شاغلین وچه بازنشسته باید اجرائی گردد .

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    سردبیر محترم ودیگر همکارانشان دنبال این هستند که سر وصدای بازنشستگان بعد از سا ل۱۳۸۹ بلند نشود وآنها راحت بتوانند حق جذب را !!!!!!بگیرند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اینقدر بی معرفت نباشید
      امیدوارم سواد داشته باشید و نظرات قبلی منو خونده باشید

      1. ناشناس می گوید

        سواد داریم اعتماد نداریم
        ب ا ز ن ش س ت ه ۹۷

  5. ناشناس می گوید

    سلام
    چه خبر کسی با شما تماس گرفت ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      تا این لحظه خیر
      فقط گروهی برای حقوق زنگ زدن

  6. بازنشسته اخیر می گوید

    احسنت و اضافه می کنم ایین نامه ۸۹ از تاریخ خصوصی سازی یعنی ۸۸ بایستی اجرا شود.

  7. بارنشسته می گوید

    درخواست این همکاران اجرای آیین نامه ۱۳۸۹ بدون تنازل از سال ۱۳۸۹ برای بازنشستگان بعد از خصوصی سازی است. مصوبه ۱۷ آذر که نمایندگان شورای صنفی امضا کرده اند فاقد اعتبار و آنها طبق مقررات مجاز به تنزل حقوق موکلین نیستند.تمامی بند های آیین نامه اعم از گروه و رتبه و جذب ووو عینا بدون تنازل طبق آیین نامه بایستی به تمام بازنشستگان بعد از خصوصی پرداخت گردد.

  8. ناشناس می گوید

    همکاران گرامی رای ۱۱۷۲ دیوان به تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ به صراحت قبلا پرداخت را بر اساس آخرین حقوق کسر کسور بازنشستگی قرار داده بود به دنبال آن رای های شماره ۱۸۶ و ۳۳۲۸ هر سه هیئت عمومی و بر پرداخت آخرین حقوق و مزایا تاکید کرده اند و حتی تبصره ۳ ماده ۳۶ قانون کار که موارد انگیزه ای مثل مسکن و خواربار ووو را جزو مزد نمیداند را لغو کرده است. اما متاسفانه مخابرات پاداش بازنشستگی ادوار گذشته و حال را مطابق قانون نسخ شده قبلی پرداخت کرده است . لازم به ذکر است در متن رای ۱۸۶ اگر مطالعه نمایید مدیر کل جبران خدمت وزارت کار در سال ۱۳۹۳ به تمامی استان ها ابلاغ کرده که کلیه دستورالعمل های قبلی که دلالت بر مزد تنها بوده را نسخ کرده و بر پرداخت بر اساس آخرین حقوق و مزایای انگیزشی شامل کسر کسور بازنشستگی تاکید کرده است(در جواب دیوان). حال چگونه مخابرات بر اساس دستورالعمل های باطل شده پاداش ها را بر اساس مزد تنها داده جای سوال و اقدام دارد. از تشکل ها خواهشمندیم ضمن استناد به این سه رای هیئت عمومی برای بازنشستگان قدمی بردارند تا این حق مسلم و قانونی آنها پایمال نگردد. مثل ده ها حق باطل شده دیگر.آنچه که بابت آن کسر شده بابت بازنشستگی مثل حق شیفت و موارد دیگر که حسابداری مخابرات مرجع آنست و اطلاع دارد در پرداخت پاداش دخیل است.
    بازنشستگان عزیز همه ضمن درخواست از تشکل ها و نمایندگان خود این حق مسلم را یادآوری کنند.هر سه رای نزد شخص بنده موجود و نمایندگان اگر خواستند شخصا برایشان ارسال نمایم.
    در شبکه با سرچ هم رای ها می آید.
    لازم به ذکر است اکثر ادارات کار استان ها هنوز در زمان قدیم خود مانده اند و طی سوال اینجانب جدیدا پرسیدم هنوز بخشنامه های منسوخ قبلی را مد نظر قرار میدهند( یعنی ماده ۳۶ تبصره ۳) راکه همانطور عرض کردم لغو شده است. و از دستورالعمل های خودشان هم بی اطلاع هستند(نامه مدیر کل جبران خدمت سال ۱۳۹۳).و هم چنین از رای های دیوان (هر سه رای).

نظرات بسته شده است.