مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارشی که از سوی حاضران گردهمایی سه شنبه منتشر شد

مخابرات ما- روز گذشته سه شنبه سی ام دی ماه، تعدادی از بازنشستگان در جلوی پارک ساعی جمع شده بودند.گزارش این گروه را بخوانید.

مخابرات ما – ما نیز جلسه دیروز را گردهمایی می خوانیم.یعنی همان نامی که حاضران در گزارش خود برای آن انتخاب کرده اند. گزارش زیر را حاضران در گردهمایی به عنوان نتیجه آن منتشر کرده اند.

✍ گزارش گرد همایی ۹۹/۱۰/۳۰

پیرو دعوتنامه برگزاری مراسم یاد بود جانبازان شهید رحیمی و جان بزرگی و سایر عزیزانی که از بین ما رفتند؛ از ساعت ۱۰ صبح ۹۹/۱۰/۳۰ تعداد زیادی از همکاران مقابل پارک ساعی حضور یافتند اما متاسفانه با ممانعت نیروهای انتظامی مواجه و اجازه ورود به پارک داده نشد.

بنابر این به سمت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام حرکت کردیم .

در آنجا به کرات خواستار حضور دکتر مخبر در جمع همکاران شدیم که اطلاع دادند ایشان در تهران حضور ندارند. با پافشاری همکاران برای حضور ایشان؛ در نهایت آقایان محمود زاده؛ دهناد؛ سلطانی و فرقانی در جمع همکاران حاضر شدند و درخواست کردند نمایندگانی از بین حاضران انتخاب و برای مذاکره به سردار جنگل برویم اما ما با هرگونه مذاکره و جلسه مخالفت کرده و آن را موجب اتلاف وقت اعلام کردیم و تاکید کردیم خواستار اجرای کامل آیین نامه برای همه بازنشستگان از سال ۸۹ و پرداخت دیون به نرخ روز هستیم.

در ادامه آقایان سلطانی و محمود زاده اظهار داشتند مشکلات موجود میراث سالهای قبل است و با وقوف به خواسته های بازنشستگان فرصت می خواهند برای تامین مالی از طریق فروش املاک یا افزایش تعرفه و راههای دیگر برای اجابت خواسته های ما که عنوان نمودیم از آنجا که این صحبتها را طی سالیان گذشته هم از مدیران مخابرات شنیدیم بدلیل عدم وجود اعتماد لازم قابل قبول نمی دانیم.

همچنین آقای صدری در سخنانی از برگزاری تجمع مقابل ستاد گله مند شدند و فرمودند نباید مشکلات داخل مجموعه به بیرون منعکس بشود و اظهار داشتند آقای سلطانی هم دیدگاه مثبت نسبت به منابع انسانی دارند و پایبند به پرداخت مطالبات همه کارکنان و بازنشستگان هستند.

لازم به ذکر است در مسجد؛ آقای بیدخام هم به جمع ما پیوستند در مورد سکه پایان خدمت بازنشستگان از ایشان پیگیری شد ؛فرمودند در حال پیگیری هستند.

آقای فرقانی هم توضیحاتی در مورد بیمه تکمیلی و تلاش برای حل مشکلات موجود دادند.

از آنجا که تلاش شد خواسته های ما را به توافقات انجام شده محدود سازند و بقول یکی از همکاران برای چندمین بار صورتجلسات را به سرمان کوبیدند؛ اعلام کردیم کوچکترین تنازلی را برای آئین نامه نمیپذیریم و هیچ توافقی را که از جانب هر شخصیت حقیقی یا حقوقی موجب تنازل آئین نامه شده یا بشود به رسمیت نمیشناسیم.

در نهایت مقرر شد یک هفته فرصت منظور شود تا با حسن نیت و رویکرد مثبت برنامه های کوتاه مدت؛ میان مدت و بلند مدت برای تادیه دیون را اعلام نمایند. و مقرر شد در صورتی که برنامه و زمانبندی ارائه شده در چارچوب آئین نامه رضایت اکثریت همکاران را جلب کند تجمع دیگری برگزار نشود.

در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره عزیزان والا مقامی که چشم از جهان فرو بستند اما بهانه تحکیم وحدت ما شدند؛ از مدیرانی که در جمع ما حضور یافتند و با سعه صدر خواسته های همکاران را شنیدند و نیز تمام کسانی که امروز از شهرهای دور و نزدیک در شرایط همه گیری کرونا و برودت هوا با همتی والا حضور میدانی داشتند و همه کسانی که در تدارک برنامه مشارکت نمودند تقدیر میشود.

✅ اتحاد رمز ✌️ پیروزی است

1271640cookie-checkگزارشی که از سوی حاضران گردهمایی سه شنبه منتشر شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ما خواستار اجرای آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران برای همه بازنشسته ها هستیم

  2. ناشناس می گوید

    ما خواهان اجرای بدون تنازل وکم وکاست آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مصوب سال ۱۳۸۹ که به تائید وزارت کار آنزمان رسیده است میباشیم
    تمام بندهای آئین نامه چه برای شاغلین وچه بازنشسته باید اجرائی گردد .

  3. ناشناس می گوید

    درخواست این همکاران اجرای آیین نامه ۱۳۸۹ بدون تنازل از سال ۱۳۸۹ برای بازنشستگان بعد از خصوصی سازی است. مصوبه ۱۷ آذر که نمایندگان شورای صنفی امضا کرده اند فاقد اعتبار و آنها طبق مقررات مجاز به تنزل حقوق موکلین نیستند.تمامی بند های آیین نامه اعم از گروه و رتبه و جذب ووو عینا بدون تنازل طبق آیین نامه بایستی به تمام بازنشستگان بعد از خصوصی پرداخت گردد.

  4. ناشناس می گوید

    آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ بدون تنازل وبا حق جذب باید از سال ۱۳۸۹ اجرائی گردد .

  5. جواد می گوید

    سلام افرین برغیرت شما سلامت باشید انشاالله

  6. بازنشسته 93 می گوید

    سلام
    ماکه شهرستان هستیم ونمیتوانیم دراین تجمعات شرکت کنیم پشتیبانی خود را اعلام می‌کنیم .
    درود به شرفتان ،خسته نباشید

  7. بارنشسته می گوید

    با تشکر از زحمات این عزیزان.

  8. بازنشسته اخیر می گوید

    افرین به غیرتتان مدیونتونیم .

  9. همکار شاغل شما می گوید

    دمتون گرم و خسته نباشید به شما بازنشستگان عزیز

نظرات بسته شده است.