مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سیر نزولی کسب درآمد “اخابر”

مخابرات ماشرکت مخابرات ایران در سال مالی جاری پس از روند صعودی که تا شهریورماه سپری کرد با سیر نزولی درآمد‌های خود مواجه شده است.

مخابرات ما-به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مخابرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود طی این دوره را برابر با ۴.۴۵۳ میلیارد ریال گزارش‌کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز درآمد‌های “اخابر” بالغ‌بر ۴۳.۷۰۷ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

سیر نزولی کسب درآمد

درآمد حاصل شده “اخابر” از ابتدای سال مالی

مجموع درآمد‌های مخابرات ایران در آذرماه سال جاری، شاهد ۲۰ درصد کاهش نسبت به ماه گذشته بوده، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۶ درصد کاهش را تجربه کرده است.

درآمد‌های کسب شده از ابتدای سال مالی جاری تا پایان آذرماه، با ۳درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

روند درآمد شناسایی شده

همانطور که در نمودار فوق نظاره می کنید، درآمد‌های شرکت مخابرات ایران در سال مالی جاری پس از پشت سر گذاشتن روندی صعودی که تا پایان شهریورماه ادامه داشت با سیر نزولی کسب درآمد‌ها مواجه شده که کماکان این روند ادامه دارد و در آذرماه نیز شاهد کاهش ۲۰ درصدی درآمد هستیم.

1271070cookie-checkسیر نزولی کسب درآمد “اخابر”

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. ناصر می گوید

    سلام خدمت دوستان عزیز
    چندین سال هست که تعرفه های تلفن ثابت افزایشی نداشته و از طرفی هزینه های پرسنلی و سایر موارد مصرفی مخابرات مثل انرژی و تجهیزات شدیدا افزایش قیمت داشته اگر آقای وزیر در خصوص افزایش تعرفه ها با شرکت مخابرات همگام نباشد باید منتظر وضعیت نامناسب تر مالی از وضع فعلی باشیم وبد تر از همه همسان سازی کدها که به مخابرات تحمیل شد باعث کاهش وسیعی در حوزه درآمدی مخابرات گردید دوستان می فرمایند همراه را از مخابرات جدا کردند حرف حقی می باشد ولی اگر وزارتخانه دست از انحصار واردات پهنای باند و انحصار ارتباطات بین استانی و دلالی پهنای باند بردارد شرکتهای مخابرات می تواند در حوزه تلفن ثابت به افزایش درآمد کافی برای پرداخت هزینه دست یافته و در حوزه توسعه گامهای اساسی بردارند وزارتخانه نه تنها این افکار مثبت و حمایت از خصوصی سازی را ندارد بلکه سر ناسازگاری داشته و اپراتورهای ثابت و سیار را هر روز به بهانه ای در تنگنا قرار داده و حتی جریمه کرده و دندان طمع به آنچه طبق قراداد در زمان خصوصی سازی به خریداران فروخته شده دارد از آنچه بیان شد ببینید مشکل کجاست و چگونه دولت بخش خصوصی را در زمینه مخابرات یاری می کند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ناصر من
      عزیز من
      برادر من
      تا وقتی نفهمیم چی میگیم و از هم چی میخوایم وضع ما همینه
      اصلا هنوز نمیدونیم دولت و وزیر از مخابرات چی میخواد و چرا تعرفه رو بالا نمی بره.
      ببینید
      ساده بگم
      تلفن ثابت از دید اونها سهمیه عمومی است.هر قدر مصرف میکنن پول میدن. کشش گرونتر کردن نداره
      همراه و موبایل سهمیه متوسط ها و پولدارهاست کشش دارن پول بیشتری بدن و گرونترش کنن
      حالا دولت میگه این دو تا را با هم یکی کنید که از سبد همراه بتونین هزینه های تلفن ثابت رو جبران کنید
      و در مجموع سود ببرید.
      تا وقتی برای این ، یک جواب درست پیدا نکنیم فایده ای نداره حرف زدن
      به جوابی برای این فکر کینم

      1. ناصر می گوید

        سلام خلاصه عرض کنم باند بازی و سیاسی کاری تمام امورات اقتصادی اجتماعی و فرهنگی این مملکت را فلج کرده و هیچکس به فکر این مملکت و ملت نیست خدا مردم ایران را عاقبت بخیر کند انشاءالله

  2. ناشناس می گوید

    سلطانی و عواملش کار سختی را پیش رو دارند
    شرکت مخبرات بسیار بزرگتر از آن است که فکر می کنند

  3. ناشناس می گوید

    پس این مغزها در مخابرات چکار میکنند

  4. ناشناس می گوید

    هر دم از این باغ بری میرسد
    قواره کتها و آدم‌ها اندازه نیست

  5. ناشناس می گوید

    مخابرات مفت و یکجا خریدند ولی بعد گوشت لخم آن ( تلفن همراه ) را جدا کردند و استخوان آن یعنی تلفن ثابت را اول تحت ۳۲ شرکت قرار دادند که فعلا ظاهرا استانی ها منحل شده اند ولی هزینه هایشان باقی مانده ، مدیریت هزینه بسیار مهمتر از درآمد است . حال کاسه کوزه این وضع را هم در زمین بیمه های کارمندان و بازنشستگان زدند و به برکت مدیران جدید کمک خوار وبار فعلا روی هواست ولی مدیران بدانند حق گرفتنی است و خواهیم گرفت .

  6. ناشناس می گوید

    در شرکت مخابرات اصلا چه کسی متولی درآمد است؟ همه در حال پرزنت دادن هستند عده ای هم دنبال پست برای خودشان و رفقایشان. خدا برکت بدهد

نظرات بسته شده است.