مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رانندگان خراسان رضوی در اعتراض به دریافت نکردن حقوق، همچنان در اعتصاب

مخابرات ما- از اواخر هفته گذشته رانندگان مخابرات خراسان رضوی به دلیل دریافت نکردن حقوق دست از کار کشیده اند.

مخابرات ما- از اواخر هفته گذشته  و در پی دریافت نکردن حقوق، رانندگان خراسان رضوی دست از کار کشیده اند. این گروه در سر کار خود حاضر می شوند اما  به مخابرات سرویس نمی دهند.

از سال گذشته قرارداد رانندگان این استان از شسکام جدا و به شرکت های محلی واگذار شد. پس از گذشت چند ماه ؛ با تعویق سه ماهه حقوق، رانندگان دست از کار کشیدند.

شرکت محلی که فعلا حمل و نقل خراسان رضوی را در اختیار دارد  چند ماه حقوق رانندگان را تامین کرد ولی با دریافت نکردن وجه از مخابرات ایران حقوق رانندگان را پرداخت نکرد و پرداخت حقوق سه ماه معوق انان را منوط به دریافت نقدینگی از مخابرات ایران کرد.

پس از تمرکز حسابها و درآمدها در تهران، کلیه پرداختی ها، بویژه پرداختی به پیمانکاران بر عهده شرکت مخابرات ایران گذاشته شده است.

 

1270190cookie-checkرانندگان خراسان رضوی در اعتراض به دریافت نکردن حقوق، همچنان در اعتصاب

Please rate this

0 1 2 3 4 5
27 نظرات
  1. بندرعباس می گوید

    سلام وقت بخیر همکاران گرامی رانندگان هرمزگان هم متاسفانه سه ماه هستش حقوق دریافت نکردن ولی نمیتونن حق خودشون رو بگیرن متاسفانه از ترس اخراج شدن نه حرفی میزنن نه اعتصابی مدیر عامل هم فقط بلده تحدید به اخراج کنه و نفر جدید یکی اخه نیست بگه آقای مدیر به جای تهدید مساله رو حل کنید نه این که صورت مساله رو پاک میکنید باید یه فکری درستی بشه با این درآمد مخابرات واقعا زشته بخدا بگی حقوق معوقه دارم چرا کسی به فکر تغییر قرارداد نیست یه قراردادی ۲۰ سال پیش بسته شده حالا مدیرای وقت حاضر به تغییر نیستن بخدا تا کی دزدی و جیب خود پر کردن مگه تغییر قرارداد که مزایای بیمه و عیدی و سنوات و پاداش چقدر برای مخابرات هزینه بر هستش که حاضر به تغییر نیستن و تا حرف از تغییر میاد میگه قانون اجازه نمیده این قانون رو کی نوشته آیا نمیشه این قانون رو تغییر داد مگه کارمند شما در رفاه باشه باعث اذیت شدن شما مسئولین میشه چرا در بقیه موارد قانون رعایت نمیشه ولی در جاهایی که باعث رفاه همکارا میشه اجرا نمیشه با تشکر از سر دبیر زنده باد رانندگان مخابرات و کارمندان مخابرات
    ظلم پایدار نیست

نظرات بسته شده است.