مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ضعف اینترنت و آنتن دهی در ۲۷ روستای شهرستان صومعه سرا

مخابرات مافرماندار صومعه سرا با اشاره به وجود ضعف اینترنت و آنتن دهی در ۲۷ روستای این شهرستان، گفت: متاسفانه سرقت خطوط برق و مخابرات از مشکلات اصلی است.

مخابرات ما-به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب بسیج رسانه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران همیشه بازوان توانمند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا ۶۷.۵ درصد آسفالت راه‌ها و محورهای روستایی را به خود اختصاص داده است، گفت: شهرستان صومعه سرا بالاترین میانگین آسفالت را دارد و همچنین به عنوان دومین شهرستان از لحاظ جاده‌های بین روستایی نیز می‌باشد.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه ۲۷ روستا دچار ضعف اینترنت و مشکلات آنتن دهی در حوزه ارتباطات هستند، بیان کرد: به علت دزدی‌های کابل برق و مخابرات متأسفانه در روستاها با این مشکل مواجه هستیم.

وی همچنین در ادامه به کابل کشی زمینی اشاره کرد و افزود: در حال بررسی و اقدامات لازم برای کابل زمینی در این روستاها هستیم.

سید محمدی به ضعف آنتن دهی و خطوط ثابت تلفن در نقاط مختلف شهرستان اشاره و تاکید کرد: برای جبران این مشکل باید در ۱۴ نقطه دکل نصب شود ولی متأسفانه برای نصب این دکل‌ها با عدم همراهی و تعارض‌های زیادی مردم مواجه هستیم.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه اصحاب رسانه نباید تغییرات به وجود آمده در ادارات شهرستان را با موضوعاتی همچون مانند بومی و غیربومی بودن دامن بزنند، گفت: مدیران از لحاظ فرهنگی و اجتماعی و جغرافیایی تفاوتی ندارند و می‌توان آنها را لحاظ کارایی درجه بندی کرد.

سید محمدی بیان کرد: بعضی از تغییرات انجام شده در رؤسای ادارات شهرستان به علت ارتقای شغلی و برخی‌ها نیز به علت عملکرد ضعیف و نارضایتی مردمی بوده است.

1268850cookie-checkضعف اینترنت و آنتن دهی در ۲۷ روستای شهرستان صومعه سرا

نظرات بسته شده است.