مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نظرسنجی برای درخواست اجرای حق جذب

مخابرات ما – در باب ۴ موضوع اساسی مخابرات ایران و خواسته کارکنانش قصد جمع آوری امضا داریم. این، اولین مورد است. پس از آن به موضوع تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی ها  و …. خواهیم پرداخت.

تصمیم داریم چنانچه ده درصد از افراد جامعه (شاغلین رسمی مخابرات)  این درخواست را (با شرکت در نظرسنجی) امضا کنند نتایج را به صورت کتبی به هیئت مدیره اعلام و درخواست پاسخ کنیم.

(چنانچه یک بار رای داده باشید فقط نتایج را مشاهده می کنید.)

 

[totalpoll id=”126209″]

 

 

1262110cookie-checkنظرسنجی برای درخواست اجرای حق جذب

Please rate this

0 1 2 3 4 5
35 نظرات
  1. کارمند می گوید

    الها ان کس که در حق جذب چنین تصمیماتی گرفته که فقیر را فقیرتر وغنی را نغی تر نماید وکارمندساده هیچ ومدیران ۱۷۰درصد امیدواریم به این ایام فاطمیه اب خوش از گلویشان پایین نرود
    وای به روزی که نفرین بگیره سامانه خانواده را صاف خواهد کرد
    راضی نیستیم اماحق زیر دست از بین بردن مانند این است که به یتیمی ظلم بشه
    اخه کارمند وکاردان انسان نیست خرج نداره وزن بچه هم نداره خدایا تو خود شاهدی وشاهد باش ما گفتیم وبقیه اش با شما

  2. ناشناس می گوید

    سلام حق جذب باید به کلیه کارکنان با (کارمند کاردان کارشناس ….) با آخرین درصد تعیین شده پرداخت گردد.

  3. همکار می گوید

    اگر قرار باشه ۱۰ درصد حق جذب به کارشناسان و یا حتی کمتر به کاردان ها بدهند پس منتظر پایین امدن کیفیت و بهروری در شرکت باشند تا معلوم شود زحمت شرکت روی دوش چه کسانیه، ۱۰ ساله که تقریبا ریالی برای سالن های سوئیچ خصوصا شهرکها و شهرهای کوچک خرج نکرده و فقط درامدزای کرده و باز میگویند بودجه نداریم واقعا توهین به شعور آدمه ،و یک ظلم اشکارا.

  4. ناشناس می گوید

    چرا طرح طبقه بندی مشاغل و حق جذب رو اجرا نمیکنید مگر ما تبعه این کشور نیستیم؟؟؟؟؟خدا رو خوش میاد بعد از ۱۴سال همچنان حق ما پایمال شود؟

  5. کارمند کوچولو می گوید

    با سلام هر اقدامی که در مسیر برقراری واجرایی شدن حق مسلم حق جذب صورت پذیرد قابل تقدیر وتشکر می باشد لکن باید بدانیم حق جذب علاوه بر الزام آن در آئین نامه ۸۹ در توافقات ۱۷ آذر۹۸ وهمچنین اصلاح جداول مربوطه به آن در اداره کار وهیئت مدیره مخابرات وسپس توسط مدیر عامل وقت به معاونت نیروی انسانی ابلاغ شده است واینکه در بودجهسال ۹۹ منابع آن دیده نشده است منافی برقراری وصدور احکام مربوطه نمی باشد چرا که اصل قضیه صدور احکام واجرایی شدن این حق است حال در بدترین شرایط میتوان فرض کرد فعلا مطالبات این حق بخاطر عدم تامین منابع مالی در سال ۹۹ پرداخت نگردد وکل مطالبات ناشی از این حق از زمان شروع برقراری این حق در بودجه سال ۱۴۰۰ دیده شده ودر چند ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ پرداخت گردد
    لذا مجددا متذکر میگردد که در حال حاضر باید فورا احکام حق جذب صادر گردد(حتی فعلا بصورت خشک وخالی) وبعدا با یک زمانبندی معقول کل مطالبات ناشی از این موضوع پرداخت گردد. البته این در بدترین شرایط می باشد درحالیکه جدای از اینکه احکام حق جذب باید فورا صادر گردد پرداخت آن نیز باید در همین سال ۹۹ شروع شود

  6. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر حق ما شرکتی ها اینکه باید مارو جذب کنن و طرح طبقه بندی رو اجدا کنن

  7. کارمندرسمی مخابرات می گوید

    باسلام خدمت سردیرمحترم-درخواست ما از مدیران جدید،اجرای بی کم وکاست حق جذب کارکنان با آخرین ضرایب تایید شده (نه ضریب ناجوانمردانه قبل که حق کارشناسان بسیاراندک وحق روسا ومدیران با ضرایب بالابود) میباشد وگرنه به صورت قانونی اقدام میکنیم تاحقمان راپس بگیریم.و ازهیچ تلاشی فروگذارنمیکنیم.

  8. رسمی می گوید

    سلام
    این میزان رای نشان از این دارد که تعداد زیادی شرکتی، قراردادی و کارگزار در این گروه حضور دارند.

  9. محمدعلی سمیعی می گوید

    درست است بازنشستگان زیرنظر تامین اجتماعی هستند.ولی قبل از اینکه مخابرات زیرنظر سپاه باشد از سال ۸۹ طلبهائی بابت رفاهیات ومناسبات طلب داریم.که مقداری پرداخت شده ولی چرا نسبت به بقیه طلب بازنشستگان بی تفاوت شده اید.مطلب بعدی بیمه معلم است الان نزدیک سه ماه است که بابت بیمه پرداختی نداشته.چرا.مگر حق بیمه تکمیلی را قسطی ازماکم میکنید…شما نمیدانید اینکارهای شما روی شاغلین اثر میگذارد.وهمین اثر روی کارشان ودرنتیجه مردم ضرر میکنند.

نظرات بسته شده است.