مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیران باید دو بخشنامه اخیر وزارت کشور در مورد کرونا را بدقت بخوانند

مخابرات ما- چنانچه مدیران می خواهند رفتار سازمان خود را بر اساس بخشنامه های وزارت کشور تنظیم کنند باید این دو بخشنامه (ذکر شده در زیر) را بدقت بخوانند.

دیگران نیز اگر می خواهند رفتار سازمان خود را متناسب با قوانین اجرائی تحلیل کنند حتما باید این دو بخشنامه را بدقت بخوانند.

بخشنامه ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۹۹/۸/۲۷ وزارت کشور( بیماری کووید ۱۹ )مبنای رفتار سازما-نها در هفته آینده

بخشنامه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۹-۳۷۷۵۷۵

 

 

1253670cookie-checkمدیران باید دو بخشنامه اخیر وزارت کشور در مورد کرونا را بدقت بخوانند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. همکار مازندران می گوید

    مازندران از زمان که استخدام شدهام مدیریت متمکر استانی که بتواند انسجام کاری و شرایط روحی مناسب برا ی کارکنان حاکم کند وجود نداشته مدیر تصمیم بگیرد رئیس ادارات حداگانه برای خودشان تصمیم گیری میکنند که عموما خودسر و چالش برانگیز مدیر شهرستانها عموما آدم های انتخاب می شوند بسیار ضعیف نفس فاقد توانایی کار با کارکنان هستند صرفا بصورت هدایت گله ای نیروی انسانی بدون داشتن مهارت خاص مدیریتی و مسائل انسانی با آنها کار می کنند بخصوص سالهای اخیر که تاسف بار ترین نیروها منتخب مدیران رخ داده است انشااله این مدت خدمت ما می گذرد حیف این سرمایه مردم دست چه افرادی افتاده سرمایه های که جاصل دست رنج مردم ایجاد شده

  2. ناشناس می گوید

    چرا مخابرات ایران از ۳۰ هرماه تا ۱۰ ماه دیگر ما را مشغول وسرگرم این میکند ببینیم کدام استان حقوق داده یا نداده است حقوق که وظیفه مخابرات است که حداکثر تا سی ام هرماه باید بدهد.
    ۱-حق جذب بازنشسته ها که در آئین نامه حقوق ودستمزد ۱۳۸۹ تصویب وبه تائید وزارت کار رسیده چه شد ؟
    ۲- معوقه رفاهیات ومعوقه مناسبتها از سال ۱۳۸۸ تاکنون کی پرداخت میشود باید از معوقات رفاهیات سالهای ۱۳۸۸ تا زمان بازنشستگی ۲۷ درصد بیمه کسر وبه حساب تامین اجتماعی واریز گردد تا مستمری بازنشستگان به تبعیت از این افزایش اضافه گردد.
    ۳-حق ایثارگری ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان از سال ۱۳۸۸ تاگنون محاسبه و۲۷ درصد تامین اجتماعی واریز ومستمری بازنشستگی اضافه گردد.
    ۴-با توجه به ایثارگری ۳/۴ سربازی بازنشستگان حق مرخصیهای ذخیره شده وپاداش تشویقی وسنواتی مجددا محاسبه وبه بازنشستگان پرداخت گردد.
    ۵-از آنجائیکه برای شاغلین که ۳/۴ خدمت سربازی دارند یک مقطع تحصیلی بالاتر احکام صادر شده برای بازنشستگان نیز یک مقطع تحصیلی بالاتر محاسبه وگروهها ی ناشی ازاین مقطع تحصیلی محاسبه وبه بازنشستگان پرداحت تا مستمری بازنشستگان گشوری وتامین اجتماعی اضافه گردد وضمنا در حق مرخصیهای ذخیره شده وپاداش تشویقی وسنواتی محاسبه گردد.

  3. کیوان می گوید

    سلام والا خراسان رضوی گفتند دو روز دورکاری در هفته

    1. کارمند می گوید

      مازندارن هم دو روز دورکری داریم ( چهارشنبه و پنج شنبه)

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        ۵شنبه؟
        مگه ۵شنبه جزو روزهای کاری است؟

        1. کارمند می گوید

          منظورم پنج شنبه و جمعه بود
          حتی ۱ دقیقه هم تا حالا دورکاری نداشتیم

نظرات بسته شده است.