مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بعد از ۳ ساعت تلاش، نتوانستم قبض تلفن ثابت را با ۲۰۰۰ پرداخت کنم

مخابرات ما- میگویند با ۲۰۰۰ قبض هایتان را پرداخت کنید اما چگونه؟

 

مخابرات ما- کامنت های زیادی از خوانندگان غیر مخابراتی به این پایگاه خبری می رسد که با وجود پرداخت قبض تلفن ثابت و با گذشت چند روز، تلفنشان وصل نشده است.

سردبیر در پاسخ آنان نوشت: “قبض خود را از طریق سامانه های مخابراتی پرداخت کنید.این اپ ها پس از چند روز پول را به مخابرات می پردازند.”

اما امروز تلفن منزل سردبیریک طرفه شد و با وجود اینکه یک هفته قبل قبض از طریق *۲۰۲۰# پرداخت شده بود اما تصمیم گرفته شد که یک بار دیگر از طریق ۲۰۰۰ پرداخت شود!

از طریق تلفن ثابت اقدام به شماره گیری شد. هر بار در یک مرحله عملیات به سکوت خورد.دو بار هم تا پایان رفتم ولی از پسورد خطا گرفت در حالی که پسورد بدقت و بدرستی وارد شده بود.

پس از سه ساعت نتوانستم قبضم را با ۲۰۰۰ پرداخت کنم. با *۲۰۲۰# هم که قبلا قبض را پرداخته بودم. اعضای خانواده به سردبیر چپ چپ نگاه می کنند و طعنه می زنند که این هم از مخابرات شما!حالا به من بگویید چه کنم؟

 

1253140cookie-checkبعد از ۳ ساعت تلاش، نتوانستم قبض تلفن ثابت را با ۲۰۰۰ پرداخت کنم
17 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام مخابرات اومده یک سیستم معیوب گذاشته برای پرداخت که مشترک نتواند قبض رو پرداخت کند و یک سیستم که خط مشترک رو قطع می‌کند و پرداخت جریمه و کلاه برداری از این آشکار تر میشه؟

  2. سید جلال شریفی می گوید

    سلام من از طریق ۲۰۰۰ پرداخت رو میخوام انجام بدم تا مرحله رنز دومم هم میره .بعد اعلام میکنه شناسه قبض شما معتبر نمیباشد و پرداخت صورت نمیگیره .میخوام دلیلشو بدونم

  3. ناشناس می گوید

    با سلام، من حدود یک سال پیش وقتی که رمز دوم پویا اجباری شد، روشی را به عنوان پیشنهاد به دبیرخانه مرکزی پیشنهادات فرستادم که پرداخت قبض توسط سامانه ۲۰۰۰ را خیلی آسان و سریع میکرد، ولی متاسفانه روش پیشنهادی بنده را نتوانستند درک کنند و پیشنهاد را رد کردند. من دوباره پیشنهاد جدیدی با توضیحات بسیار دقیق و کامل را ثبت کردم، که متاسفانه دوباره رد کردند. اگر کسی از مدیران شرکت مخابرات ایران علاقه مند باشد، شماره تلفن ثابت خودش را همین جا قرار دهد تا تماس بگیرم.

  4. من می گوید

    سلام حالا ببینید ما کارگزارانی مخابرات که حقوق کف اداره کار می‌گیریم و گروه وغیره برا ما اجرا نشده چی می کشیم

  5. ناشناس می گوید

    اینترنت پس پرداخت مخابرات گرفتم قبض هم پرداختم بدون اینکه بدهی ازقبل بزنه بازهم قبض همان ماه صادر میکنه

  6. بازنشسته می گوید

    بنده هر بار تصمیم گرفتم قبضامو با ۲۰۰۰ پرداخت کنم همه مرحله ها را که طی میکنم اعلام میشه که عملیات با خطا مواجه شد ۰🤔

    1. ناشناس می گوید

      دوست عزیز با موبایل ستاره ۲۰۲۰مربع ب که بر راحتتره

  7. ناشناس می گوید

    سلام منم نتونستم پرداخت کنم بخاطر رمز پوپا وبه همین خاطر لطف کردن اینترنت خونه روقطع کردن.بااینترنت بانک پرداختم اونم۷۲ساعت طول می کشه بفهمن من پرداختم.ازبس همه چی روبراه به۱۰۰جازنگ زدم بچه ها کلاس دارن هیچ فایده ای نداشتودیگه…..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دو بار قبض رو پرداخت کردم
      ولی تلفن قطع است
      نمیدونم مردم از دست ما چی میکشن

      1. کریم فرزامی تبریز می گوید

        باسلام ،اضافه شدن گزینه درخواست رمزدوم پویاخیلی خوب شده من الان خیلی راحت تونستم با۲۰۰۰قبض تلفن منزل روبدم وامیدوارم دسترسی برای پرداخت قبوض ازاین هم راحت تر باشد .توسیستم بیلینگ هم نگاه کردم ودیدم اعمال شده پس به امیدرفع تمامی نواقص .

      2. علی می گوید

        سلام افتضاح بود

  8. مینا می گوید

    بله درسته من با اینکه پرداخت کردم و پول از حسابم کم شده الان بدهی قبلی زده از طرفی آپ هم میگن ۳روز دیر پرداخت میکنه فقط قبضینو در حال حاضر درست اجرا میکنه

  9. زنبور می گوید

    سلام. راست هست که قرار شده حق جذب را از ماه آذر پرداخت کنند؟؟ و دیگر اینکه این پاداش شش ماهه دوم ۹۸ و اول ۹۹ رفت برای سال دیگر که کم کم فراموش شه؟؟؟؟ چه گیری افتادیم توی این مخابرات حق را ده سال بعد میده (مثلا گروها که هیچ سازمانی با نیروی اصلیش اینکار را نکرد) بعدش کلا سکوت کنیم بهتره انگار.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نه اینجوری نبوده
      همه اینها از بهمن ۹۸ بوده

  10. M می گوید

    متأسفانه از این دست مشکلات زیاد پیش می آید ولی کسی این ایراد را نمی پذیرد.

  11. کوروش می گوید

    چشم ودل مدیران تواااانمندتون روشن حالا شما یه خانواده چپ چپ بهتون نگاه میکرده ما تو ۱۱۸ چی بگیم که هر روز همه زنگ میزنن نسبت به این مشکل پبش امده شاکی هستند و کلی بد وبیراه میگن اخرشم میگن برید……. بگیرید با این مخابراتتون و سیستمون یعنی اخرکار فحشش نثار ما میشه نه مدیران توااااا نمند

  12. ناشناس می گوید

    چرا سردبیر جان؟ شاید سامانه ۲۰۰۰ منطقه به منطقه فرق میکنه؟ من الان بیش از یکساله که قبض تلفنم رو از طریق ۲۰۰۰ پرداخت میکنم و تا به حال به هیچ مشکلی برخورد نکردم! شاید سامانه برای منطقه تهران به شکل دیگری برنامه ریزی شده! این دیگه شاهکاره!

نظرات بسته شده است.