مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اختلال در آنتن‌دهی تلفن همراه در بخش چلو اندیکا

مخابرات ما-روابط عمومی مدیریت مخابرات منطقه خوزستان، در واکنش به انتشار خبری درباره اختلال در آنتن‌دهی تلفن همراه در بخش چلو شهرستان اندیکا، توضیحاتی ارائه کرده است.

مخابرات ما-روابط عمومی این شرکت روز شنبه ضمن تشکر از انعکاس مشکلات شهروندان در خبر ایرنا خوزستان، درباره خبر روز جمعه ۷ آذرماه ۹۹ با عنوان «سیلاب راه ارتباطی ۳۰ روستا را در شهرستان اندیکا مسدود کرد» مبنی بر قطعی آنتن‌دهی تلفن همراه بخش چلو شهرستان اندیکا به دلایل شرایط جوی و سیلاب و طغیان رودخانه، توضیح داده است: همه سایت‌ها  در بخش چلو شهرستان اندیکا نرمال هستند و شبکه همراه اول پایدار است و فقط یک سایت در بخش چلو  به دلیل قطعی شبکه برق، قطع شده است.

در ادامه آمده است: انشالله به محض رفع مشکل برق آن سایت، تیم‌های عملیاتی مخابرات منطقه خوزستان نسبت به نرمال و وارد مدار کردن آن سایت، اقدام خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، سهرابی رییس شورای اسلامی بخش چلو در شهرستان اندیکا دیروز جمعه گفته بود: سیلاب و طغیان رودخانه راه ارتباطی بیش از ۳۰ روستای این بخش را مسدود کرده و آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه نیز در بیشتر مناطق این بخش قطع شده و امکان برقراری تماس وجود ندارد.

تلاش خبرنگار ایرنا برای تماس با مسئولان اندیکا به دلیل پاسخگو نبودن تلفن همراه یا اجازه نداشتن برای مصاحبه بی‌نتیجه مانده بود.

براساس گزارش های رسیده به خبرنگار ایرنا یک جوان ۲۵ ساله به دلیل سقوط از کوه مصدوم و به وسیله چهارچوب سنتی و با تلاش اهالی منطقه به درمانگاه منتقل شد.

اندیکا سال گذشته به عنوان محروم ترین شهرستان استان و یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور معرفی شد.

شهرستان اندیکا با سه بخش مرکزی، چلو و آبژدان و مساحتی حدود ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در میان سلسله کوه‌های زاگرس واقع است.

1252480cookie-checkاختلال در آنتن‌دهی تلفن همراه در بخش چلو اندیکا

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.