مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تشکیل ستاد ویژه کرونا عصرجمعه با حضور۴۰ نفر از مدیران ارشد مخابرات

مخابرات ما- در پایان یک روز تعطیل،عصر روز جمعه، ۴۰ نفر از مدیران ارشد مخابرات ایران و استانها درجلسه ای ویدئو کنفرانسی شرکت کردند تا با توجه به شیوع کرونا در فعالیت های اجرائی مخابرات بازنگری کنند.

در این جلسه که مخابرات ما نیز بعنوان مهمان حضور داشت ابتدا برای کاهش تماس ها و حضور مردم پیشنهاداتی ارائه و در باره راهکاری برای اطلاع رسانی موثر به مشترکین اینترنت خط ثابت قبل از اتمام حجم یا زمان اینترنتشان بحث شد.

در مورد تعطیلی هفته آینده نیز مهندس صدری مدیر عامل مخابرات ایران اعلام کرد هدف مخابرات همراهی و هم سویی با برنامه های دولت برای قطع زنجیره کروناست بنابراین کلیه فعالیت های اداری که  تعطیلی آنان خدمات رسانی به مردم را دچار مشکل نمی کند با نظر مدیران مناطق تعطیل می شوند.

لذا بخش هایی که مستقیم با مردم سر و کار دارند  بر سر کارهای خود حاضر خواهند بود. مخابرات ایران اطلاعیه شماره ۵۵ را برای این تعطیلات صادر کرده است.

همکارانی که هنوز حقوق خود را دریافت نکرده اند(از جمله کارکنان شرکتهای شسکام و خدمات اول) نگران آن بودند که با تعطیلی بخش های اداری و مالی پرداخت حقوق آنان دچار تاخیر شود.اما مدیر عامل در این جلسه صریحا اعلام کرد واحدهای مالی که با حقوق کارکنان سر و کار دارند باید بر سر کارهایشان حاضر باشند.

 

1251840cookie-checkتشکیل ستاد ویژه کرونا عصرجمعه با حضور۴۰ نفر از مدیران ارشد مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. سید می گوید

    ۳۰ مدیر استانی داخل جلسه بودن ولی یه استان میزنه بخشنامه تعطیلی نرسیده یه استان دیگه یه جور دیگه برخورد میکنه . شاید دوستان خواب بودن داخل جلسه . مالی هم گفتن تعطیل نیست که حقوق خصوصی ها واریز بشه که متاسفانه دروغ پشت دروغ

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در جلسه من هم بودم
      همه حرفهای مهم رو هم نوشتم
      منتهی برخی دوست دارن جور دیگری عمل کنن
      تاثیر بر تعطیلی بود.استانها در حقوق شرکتی ها تاثیری ندارن. پس مالی اونا دلیلی برای حضور ندارن.
      اگر این استانها همون حداکثر ۳۰ درصد رو رعایت می کردن حالا نیاز به تعطیلی نبود

  2. اسم شما؟ می گوید

    ۴۰ نفر مدیر ارشد؟؟؟
    مدیر عامل و معاونین و اعضاء هیئت مدیره مدیران ارشد هستند اینها که تعدادشون به ۱۰ نفر هم نمیرسه.بقیه مدیران میانی هستند. یعنی این سازمان اینقدر بی در وپیکره که هر استانی برای خودش تصمیم میگیره. یعنی تو این سازمان دهن پر کن با این همه مدعی،یه نفر فرق مدیر ارشد و مدیر میانی رو نمیدونه؟ وا اسفاااااا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حداقل ۳۰ تا استان بودن ۳۰ تا مدیر ارشد
      حالا اگر شما قبول ندارین دیگه حرفی نیست
      راستی اسم شما؟

  3. مخابراتي می گوید

    این خبر ها را منتشر نکنید هم اعصاب ما راحت تره هم شما با کامنت های امثال من ناراحت نمیشی و وقتت گرفته نمیشه.
    دورکاری و تعطیلی اجرا نمیشه و اصلاً در خیلی از شهرستانها وجود نداره. خواهشاً مار ار مسخره نکنید.

  4. مامور می گوید

    آیا آنان که مستقیم با مردم در تماس هستند سلامتشان در خطر (چه مامور ومردم) نیست

  5. ناشناس می گوید

    خیلی جالب تصمیم گیری هاتون ازاول کرونا که تقریبا ۸ماهی میگذره به ما یک ۷تا ویک سه تاماسک دادند.با چندتا مواد ضد عفونی کننده.ما تودهن مشترک کارمیکنیم با این همه فروش adslجالبه که ستاد باید تعطیل باشه.نیست که با مشترک درتماس هستند.ریس ماکرونا گرفته مطمنا ماهم بااین شرایط میگیریم.جالب تر اینه که جناب شسکام بیمه رد نکرده واعتبار بیمه نداریم. این بهایی بود که به کارمندها قولشو داده بودید جناب آقای صدری؟؟؟

نظرات بسته شده است.