مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جزئیات تعطیلی هفته آینده در مخابرات کشور در اطلاعیه شماره ۵۵

مخابرات ما- اطلاعیه شماره ۵۵ از سوی شرکت مخابرات ایران جزئیات تعطیلی هفته آینده را تشریح کرد.

مخابرات ما– عصر امروز جمعه، پس از جلسه ویدئو کنفرانسی مهندس صدری با ۴۰ نفر از مدیران مخابرات ایران و مدیران مناطق مختلف کشور، اطلاعیه شماره ۵۵ صادر شد تا کیفیت تعطیلی هفته آینده را تشریح کند.

 

اطلاعیه شماره ۵۵

با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال و همچنین اجرای دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور و جلسه ساعت ۱۸ مورخ ۷ آذر ستاد کرونای شرکت مخابرات ایران ،از شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ تا پایان هفته, تمامی حوزه های ستادی و اداری در مجموعه شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به جز مراکز ارائه خدمات و پاسخگویی خدمات تعطیل می باشد .

به گزارش ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونای مجموعه شرکت مخابرات ایران، و بر اساس تصمیم سازمان اداری و استخدامی کشور برای کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا، هفته بعد همه ادارات تعطیل هستند، مگر کارمندانی که بنا به تشخیص بالاترین مقام مسئول،در قسمتهای مختلف، باید در محل کار حاضر شوند.

بر این اساس ، به‌منظور ارائه حداکثری خدمات به تمامی مشتریان ، مراکز ارائه خدمات و پاسخگویی در سراسر کشور کماکان به فعالیت های خود ادامه خواهند داد .

همچنین شرکت مخابرات از مشترکین خواست برای دریافت هرگونه خدمتی از درگاه های غیرحضوری استفاده شود تا با این اقدام, کمک قابل توجهی به قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا باشد.

 

 

1251820cookie-checkجزئیات تعطیلی هفته آینده در مخابرات کشور در اطلاعیه شماره ۵۵

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    بیچاره نیروها ۱۱۸ و ۲۰۲۰ mdf…با اینکه از وقتی کرونا اومده بدون کم شدن ساعت شیفت یا این یک هفته تعطیلی به کارشون ادامه میدن و نه اضافه کاری یا پاداشی براشون درنظر میگیرن

  2. ناشناس می گوید

    با سلام.مدیران ارشد مخابرات و روسای ادارات فکر میکنن کسانیکه پاسخگوی مشترکین تلفن ثابت و همراه هستن واکسن کرونا تزریق کرده اند و ضد ویروس هستند.واقعا مخابرات داره ظلم میکنه در حق این گروه حداقل باید بین کسانیکه درب اتاقاشونو قفل کردن رفتن توی خونه نشستن با بنده که با داشتن بچه ۳ساله دارم میام سرکار فرقی وجود داشته باشه.البته نور چشمی رییس بودن مهمههههههههه

  3. ف می گوید

    سلام.حقوق ما رو نمیخوان بدن؟خداوکیلی این آقایون عقلشون سالمه؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      صد در صد!
      وگرنه منافع خودشونو تشخیص نمیدادن

  4. ناشناس می گوید

    سلام مگه کلیه مدیران مناطق تو جلسه ویدئو کنفراس نبودن که باز باید شنبه بریم ببینیم بخشنامه میا د یا نه …واقعا که

  5. بیچاره درمانده می گوید

    الحمداله خیالم راحت شد . چون برا پرسنل ستادی خیلی نگران بودم . طفلکی ها همش در معرض خطر کرونا بودن . زن داشتن بچه داشتن پولم که نداشتن . دم هیئت مدیره گرم که به فکرشون بود و همه رو تعطیل کردن . مراکز هم که کم اهمیت ترین انسانهای روی زمین هستن و همش بیکار نشستن باید این بار برخلاف گذشته برن سر کار تا بفهمن ستادی ها توی این مدت چی کشیدن .

  6. ناشناس می گوید

    حالا ای که وگفتی یعنی چه؟

  7. بهنام می گوید

    احه پس حقوق ما بیچاره ها چی میشه اخه تورو خدا به گوش اون صدری برسونین

  8. کارشناس خدا زده می گوید

    هر چی میخونم خبر رو به نظرم یک باگ بزرگ داره:
    دورکارها تعطیل شدند.
    اونهایی که حضوری میرفتند همچنان باید حضوری بروند.

  9. ناشناس می گوید

    همانطور که انتظار میرفت،واحدهای شبکه،ام دی اف و محوری ،مشترکین،۲۰۲۰،کماکان بازی مرگ و زندگی بدون هیچ فرقی از بعد دریافتی بین آنها که هستند و آنها که نیستند…..

  10. کارشناس خدا زده می گوید

    سلام
    ما که دور کار هستیم هم تعطیلیم؟

  11. ناشناس می گوید

    غیر از اینم‌انتظار نمیرفت.امور مشترکین آدم نیستن،کرونا نمیگیرن،حقوق نمیخوان‌،با پلاستیک با کرونا میجنگن،ویترین مخابراتن،بمیرن هم باید باشن….

  12. بدبخته شسکامی می گوید

    خوب اونا ک تعطیل بودن از اول الان چی چه فرقی کرد ؟

  13. ناشناس می گوید

    سلام متاسفانه آن چیزی که مردم دو از خونه هاشون میکشونه بیرون همین خدمات هست. تا زمانی که پاسخگویی و امور مشترکین سر کار هستند مردم هم از خانه هاشون بیرون میان حتی کسانی که خودشون کارمند بودن و حالا تعطیل شدن.
    برای قطع زنجیره کرونا باید امور مشترکین و پاسخگویی ها تعطیل بشه وگرنه مابقی افراد که با مردم سر و کار ندارن و ارتباطی با زنجیره کرونا ندارند

  14. جلال می گوید

    سردبیر جان ینی حقوق شرکتی ها هم رف برای تعطیلات؟؟!!!

نظرات بسته شده است.