مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حدود ۵۰ درصد پهنای باند شبکه مخابراتی استان آذربایجان‌غربی زیر بار است

مخابرات ما-مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی طی بازدید میدانی از وضعیت مراکز مخابرات چندین روستای استان ،اعلام کرد: ۵۰ درصد پهنای باند شبکه مخابراتی استان زیر بار است و در ۱۰ روز اخیر ۷ گیگ بر این ظرفیت افزوده شده است.

مخابرات ما-به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  استان با تاکید وزیر ارتباطات در چندین روستای استان به همراه مدیریت مخابرات منطقه آذربایجان غربی بازدید کرد،گفت:ظرفیت پهنای باند مخابرات استان در ۱۰ روز اخیر  با ۷ گیگ افزایش به ۸۰ گیگ رسیده است در حالی که ۴۴ گیگ از این ظرفیت در حال بهره برداری است.

وی در این بازدید با تست فنی از ظرفیت شبکه انتقال از وضعیت مطلوب آن خبر داد و افزود:در سال های اخیر بر تقویت ظرفیت شبکه انتقال روستایی مخابرات استان تلاش شده است با این حال نیاز به توسعه در روستا ها و افزایش کیفیت ارائه خدمات مورد نیاز است.

جلیلی نژاد ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های ابلاغی از طرف ستاد مبارزه با کرونا تصریح کرد: شیفت کاری کارشناسان فنی در مراکز مخابراتی کل استان برای ارائه خدمات پایدار و مطلوب افزایش یافته و اقدامات لازم برای نقل و انتقال بین شهری آنها در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش از آغاز سال‌جاری بیش ازهشت هزارو  ۴۰۰ مشترک جدید اینترنت پرسرعت به جمع مشترکان مخابرات آذربایجان غربی افزوده شده و تعداد مشترکین استان به ۲۴۰ هزار مشترک رسیده است ضمن اینکه ۵۰۰ مشترک جدید نیز از سرویس جدید FTTH در شهرهای ارومیه، بازرگان، ماکو، خوی، میاندوآب، مهاباد و بوکان بهره مند هستند.

1249710cookie-checkحدود ۵۰ درصد پهنای باند شبکه مخابراتی استان آذربایجان‌غربی زیر بار است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. همکار البرزی می گوید

    سلام خدمت همکاران گرامی
    به نظرم خدمات ثبت و رفع خرابی adsl در استان آذربایجان غربی اصلا قابل ارزیابی نیست. بنده به مدت بیست روز یک خرابی کندی سرعت را از طریق مختلف هم ۲۰۲۰ هم پنل و هم مراجعه حضوری پیگیری کردم و متاسفانه هیچکس جهت رفع خرابی مراجعه نکرد. ما که همکاریم این وضعیت است مشترکین در چه وضعیتی هستند؟ آن هم زمانی که مدارس و دانشگاه ها همگی مجازی بوده و همه به اینترنت نیاز دارند.
    حتما مسولین استان در جریان نیستند مگرنه وضعیت رفع خرابی به این صورت نمی‌ماند.!!!!

نظرات بسته شده است.