مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

راه اندازی مرکز مخابرات روستای ناتور در شهرستان کوثر

مخابرات ما-رئیس اداره سیستم های مخابراتی منطقه اردبیل از راه‌اندازی و تحویل مرکز مخابرات روستای «ناتور» از توابع شهرستان کوثر در استان اردبیل خبر داد.

مخابرات ما-به گزارش خبرنگار ایلنا، علی صفری از راه اندازی مرکز مخابرات روستای ناتور از توابع شهرستان کوثر خبر داد و عنوان کرد: با توجه به افزایش متقاضیان ارتباطات تلفنی خصوصا در مناطقی که تحت پوشش موبایل نیست در راستای تامین نیازهای ارتباطی مردم این مرکز مخابراتی راه اندازی شد.

وی افزود: با استناد به اهمیت توسعه شبکه ارتباطی در عصر حاضر, فراهم کردن زیر ساخت های مخابراتی در تمامی نقاط منطقه اردبیل خصوصا در دوران شیوع کرونا جهت دورکاری و انجام امور مرتبط با مخابرات از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس اداره سیستم های مخابراتی منطقه اردبیل تصریح کرد: هم افزایی ادارات مختلف حوزه  مدیریت شبکه در راستای راه اندازی زیرسیستم « NGN » آوا با رویکردی نوین با استفاده از پروتکل «IP » به عنوان عنصری مهم برای همگرایی شبکه های متعدد محسوب می شود.

وی گفت: در صدد این هستیم توسعه شبکه ارتباطی تلفنی و اینترنتی از طریق تجهیزات جدید همانند «کافوهای نوری و اکسس» در قسمت‌های عمده سطح استان محقق شود که خوشبختانه اقداماتی در این خصوص انجام شده که امیدواری برای تحقق این مهم در آینده ای نزدیک دور از انتظار نیست.

1249670cookie-checkراه اندازی مرکز مخابرات روستای ناتور در شهرستان کوثر

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.