مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نظر شما- چرا جلسات ما به نتیجه نمی رسد!

مخابرات ما- یکی از نویسندگان سایت بحث جالبی را مطرح کرده و در آن به شاخص های ارزیابی عملکرد پرداخته است.در همین مورد نظراتی به دستمان رسیده است.

 

مخابرات ما – این کامنت در باره جلسات و نتایج حاصله نوشته شده است.

 

آرمان راد

سلام
یکی ازمشکلات اساسی درتمامی جلسات عدم حضور افرادموثر وصاحب اختیاراست که توانایی تصمیم گیری درموضوع مورد بحث رادارند
مشکل دیگر: محال است جلسه به موقع شروع شودکه ناخودآگاه این پیام به حاضرین داده می شود که موارد قابل طرح مهم نمی باشند
عدم تلاش برای شناخت دقیق منشا مشکلات بعلت بی توحهی به نظرات کارشناسان ، همچنین عدم تنبیه وتشویق با مسببین وعاملین دست نیافتن به شاخصهای مورد نظر،که این امر موجب دلسردی افراد کوشا ودلسوز می شود
ودرنهایت عدم ارتباط ارگانیک بین واحدهای مختلف شرکت موجب شده که پیشبرد امور وروند رسیدن به شاخصهای مطلوب بسیار هزینه بر، فرصت سوز وسخت شود.

 

1245930cookie-checkنظر شما- چرا جلسات ما به نتیجه نمی رسد!
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    به علت های مختلف اجرایی نمی شود یا اگر اجرا شد ۲۰ درصد ان یک عامل اول مقام دوستی اولویت دارد بر اینده نگری عامل دوم مدیریت پیر و در عین حال سنتی کور چه بسا یک نیرو شرکتی تحصیل کرده به علت سلسله مراتب قادر نیست در این جلسات شر کت کند سوم مهم نیست مشکل حل شود مهم این این است جزو کدام باند باشی و زور کدام می چربد نمونه بارز ان مشکل هتل اصفهان که همه ان دلسوزی مدیر عامل و حراست و کشمکش موافقان و مخالفان به باد رفت و چوب این اختلاف را ما باید کارکنان صندوق روزی ۱۰ میلیون بدهند این است جلسات ما که با ایات عزیز قرانی شروع و با نیات شیطانی خاتمه پیدا می کند والسلام

  2. منتقد می گوید

    به ایرادات گفته شما اضافه کنید:
    مدیران (اکثرا) تصمیم ولایی خود را گرفته اند وبرای تایید گرفتن از حضار و مجاب کردن آنها جلسه می گذارند همچنین تنظیم صورتجلسات (مثلا) کارشناسی که برای روز مبادای خود سند رهایی درست کنند بیچاره زیردستان هم چاره ای ندارند برای آنکه از زندگی ساقط نشوند آنها را امضا می کنند . پس جلسه به معنای واقعی که دیدگاه های کارشناسی آزادنه مطرح شود تا بهترین تصمیم گرفته شود موردنظر نیست والا کارمان به اینجا نمی کشید. حریت را کشته ایم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      منتقد خوبم
      حجم زیادی از جلسات
      مربوط است به جلسات کارشناسی
      اونجا که دیگه مدیران ارشد نیستن
      کارشناسان ما چرا اونجا حرف نمیزنن؟
      شاید کارشناسان ما هم سواد کافی ندارن.میگم شاید ….

  3. خدامراد می گوید

    سلام نخیر بنظر من نیت هیچکدام صاف نیست . چون بیشتر طرف ناحق میگیرن . همیشه خاک میشن . خدا همیشه در گناهکاران وخطا کارانست .

نظرات بسته شده است.