مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دائری۱۳۰۴ سرویس FTTH از ابتدای امسال در استان هرمزگان

مخابرات ما-مخابرات منطقه هرمزگان از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ۱۳۰۴ اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری((FTTHرا به مشترکین واگذار کرد .

مخابرات ما-بستر فیبر نوری ((FTTHرا به مشترکین واگذار کرد .

به گزارش اداره روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان ، در راستای دولت الکترونیک و افزایش دسترسی مشتریان به خدمات مطلوب ارتباطی ، از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ۱۳۰۴، سرویس اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری ( (FTTH)در استان هرمزگان واگذار شد .

امیر یگانه مدیر منطقه با اعلام این خبر و با اشاره به توسعه و اجرای شبکه فیبر نوری در استان خاطر نشان کرد : مخابرات منطقه تنها ارائه دهنده سرویس اینترنت فیبر نوری با سرعت و کیفیت بالا می باشد که علاوه بر برتری‌های زیاد نسبت به فناوری‌های کنونی ، امنیت بیشتر و هزینه کمتری نیز دارد .

گفتنی است FTTH یا اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری (تانوما)  به عنوان یک تکنولوژی قابل اعتماد و کارآمد و به روز ، دارای مزایای بسیاری مانند پهنای باند بالا ، هزینه کم و سرعت زیاد است که همزمان برای دانلود فیلم و نرم افزار، تلفن تصویری، مشاهده ی برنامه های زنده تلویزیونی، بانکداری الکترونیک، آموزشی و پزشکی از راه دور و ایجاد شهر هوشمند و … مورد استفاده قرار می گیرد .

1243330cookie-checkدائری۱۳۰۴ سرویس FTTH از ابتدای امسال در استان هرمزگان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام اره از زمان انتصاب ایشان در استان هرمزگان استان خیلی خیلی متحول و پیشرفت کرده فقط بس نزدیک به بیش از ده میلیارد تومان بدهکار اداره برق هستش که اداره برق گاه گداری قطع می کند و از اونطرف اداره اب از اینور موقع پرداخت حقوق دچار مشکل هستن و مقداری کمی کابل و سیم دوبل برای سیم کشی نداریم ولی از روی کاغذ از زمان انتصاب خیلی پیشرفت کردن و مرد بسیار راستگویی هستش و استاد اخلاق به همه نصیحت می کند از زمانی که امده خیر وبرکت زیاد شده درامد استان بالا رفته زبانم قاصر است از پیشرفت و درامد

نظرات بسته شده است.