مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پیام قدردانی نوجوانترین فرمانده کشور از مشارکت شرکت همراه اول و دکتر مهدی اخوان بهابادی

مخابرات ما-مهرشاد سهیلی ایلامی با صدور پیامی از مشارکت شرکت همراه اول و حرکتهای جهادی دکتر مهدی اخوان بهابادی در محرم و اربعین حسینی صمیمانه قدردانی کرد.

مخابرات ما-پیام قدردانی نوجوانترین فرمانده کشور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(إنّ لِقَتلِ الحُسینِ حَرارَهً فی‌ قُلوبِ المُؤمِنینَ لاتَبرُدُ اَبَداً)

بدون شک برپا کردن خیمه عزای سید الشهداء(ع) وهزینه نمودن جان و مال برای آن حضرت یکی از مهمترین راه های جلب رضایت حق تعالی و سبب نزول رحمت و عامل شفاعت اهل بیت(ع) در قیامت است.

حماسه حضور بی ‌نظیرمردمی درکنگره عظیم اربعین حسینی همه ساله به همراه حماسه حضور مواکب مردمی خدمت رسان به زوارسیدالشهداء حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع)، نمایش دهنده صحنه ایثار،عشق وعاطفه، مودّت ومحبت بین مسلمین عاشقان و دلدادگان آن حضرت بود.

اما شیفتگان و دلدادگان حضرت سیدالشهداء(ع) و مشتاقان خدمت به زائرین آن حضرت در کشور امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها از طرف دولت میزبان برای حضور مواکب اربعین در عراق و همچنین عدم امکان استقرار در پایانه های مرزی غصه دار و دلتنگ خدمت گذاری به زائرین سیدالشهداء علیه السلام شدند.

مواکب اربعین حسینی در کشور از ابتدای مهر ماه امسال و با قطعی شدن عدم امکان اعزام مواکب اربعین حسینی جهت خدمت رسانی به زائران اربعین در عراق و پایانه‌های مرزی ، این دلتنگی را با شور حسینی و اربعینی در هم آمیختند و اقدام به راه اندازی پویش های اربعینی برای کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر و طبقات کم برخوردار نمودند .

مواکب اربعین حضرت مهدی (عج) در قالب پویش سفر عشق و نذر حسینی با هدف کمک به دانش آموزان کم بضاعت اقدام به تهیه لوازم التحریر، کیف ، کفش ، البسه و تبلت نمودند ، و همچنین در قالب پویش کمک مومنانه و همدلانه برای کمک به تامین مایحتاج اقشارآسیب‌پذیر که شامل تهیه ارزاق ، تعمیرات وسایل منزل ،ایجادکارگاه آموزش مهارت های فنی و شغلی جوانان بیکار، آزادی زندانیان ، تامین یک وعده غذای نذری زندانیان استانهای مناطق مخروم در روز اربعین اقدام کرده اند، و در قالب پویش حرم عشق برای مشارکت درطرح توسعه حرم امام حسین علیه السلام مزین به صحن حضرت زینب کبری سلام الله علیها مشارکت داشته اند.

قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) بسیج سازندگی کشور برگزاری این پویش ها را همواره مدیون حمایت های بی شائبه و جهادی مدیرعامل محترم شرکت همراه اول جناب آقای دکتر مهدی اخوان بهابادی است

تلاش ها و مجاهدت های خالصانه مواکب حضرت مهدی (عج) و مدیرعامل محترم شرکت همراه اول در این حرکت و پویش جهادی را هیچ کس نمی تواند ارزش گذاری کرده و از آن قدردانی نماید و ان شاءالله اجر و پاداش این خدمات و اعمال خالصانه نزد پروردگار متعال ثبت و ضبط خواهد بود و قطعاً ثواب این خدمات کمتر از خدمت به زائرین حضرت سیدالشهداء علیه السلام نخواهد بود ان شاءالله.

به همین منظور قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی (عج) کشور، عنوان یکی از خادمین آستان مقدس سرور و سالارشهیدان، بر خود لازم می داند از زحمات و پشتیبانی تمامی مدیران و خادمین مواکب اربعین حسینی، مداحان، سخنرانان ، هیئات مذهبی ، شرکت همراه اول، خیرین و حمایت کنندگان این حماسه بزرگ قدردانی می نماید.

مهرشاد سهیلی ایلامی فرمانده قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) بسیج سازندگی

1242980cookie-checkپیام قدردانی نوجوانترین فرمانده کشور از مشارکت شرکت همراه اول و دکتر مهدی اخوان بهابادی

نظرات بسته شده است.