مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تمامی ادارات،سازمان ها ،بانک ها بجز ادارات خدمات رسان در سرپل ذهاب تعطیل هستند

مخابرات ما-به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگاربازی درازگفت: شهرستان سرپل ذهاب یکی از شهرستان های استان و کشور است که در وضعیت هشدار قرار گرفته و با برنامه‌ریزی انجام شده و برگزاری جلسه پدافند غیرعامل با مدیریت مبارزه با قطع انتقال ویروس کرونا  تصمیم‌ بر آن شد از امروز دوشنبه ۵ آبان ماه به مدت یک هفته تا ۱۲ آبان ماه تمام ادارات دولتی و سازمان‌های مختلف اعم از بانک ها و موسسات شهرستان به جز ادارات خدمات رسان مثل آب و برق و گاز و مخابرات و شهرداری و مرکز بهداشت درمان، تعطیل هستند.

مخابرات ما-وی افزود: تا پایان ۱۲ آبان ماه در شهرستان، سوپر مارکت ها، تهیه غذاهای بیرون بر، و اصنافی که نیازهای اولیه مردم را تامین‌می کنند می توانند با مشارکت لازم در این حوزه فعالیت داشته باشند.

فرماندار شهرستان گفت: از مردم،نیروی انتظامی،هلال احمر ،شهرداری، فعالین اجتماعی ویژه رسانه ها و سمن‌های فعال حوزه اجتماعی تقاضا می شود در امر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و آگاه بخشی خطرات جدی کرونا مشارکت لازم داشته باشند.

جمالی نیا گفت: امیدوارم که بتوانیم در بحث آبرسانی و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی و با اهمیت بیشتری کنار هم باشیم و مردم نسبت به محدودیت و ممنوعیت ایجاد شده مشارکت لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: در حوزه روستاها و سطح شهر اعلام کردیم که دهیاران و شهرداری محدودیتهای لازم در ورودی آرامستان ها لحاظ کنند و همچنین با جلوگیری از برگزاری هرگونه مراسم عزا و شادی و در حوزه روستایی و شهری از طریق بلندگو مدیریت و اطلاع رسانی شود.

وی مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی و تایید و تثبیت شعار در خانه ماندن دعوت کرد و گفت: شهردار در حوزه شهرداری تعطیلی آرامستان ها و بوستان ها و مخصوصا مراکز تجمع، مثل بازار میوه فروشان را هدایت و مدیریت کند.

وی اضافه کرد: از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا در سرپل‌ذهاب از مجموع یک هزار و ۹۰۷ آزمایش پی سی آر انجام شده، ۸۱۳ مورد مثبت به ثبت رسیده و ۱۰۴ تن از کادر درمان این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

جمالی‌نیا گفت: از مجموع مبتلایان متاسفانه ۲۶ تن فوت شده‌اند و هم اکنون نیز ۲۶ فر مبتلا به کرونا در این شهرستان در بیمارستان بستری و تحت مراقبت هستند.

وی افزود: وضعیت شهرستان متاسفانه پرخطر و ویروس کرونا در کمین همه افراد است از این رو تنها راه ریشه‌کنی و کاهش موارد ابتلا در خانه ماندن و رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

1242970cookie-checkتمامی ادارات،سازمان ها ،بانک ها بجز ادارات خدمات رسان در سرپل ذهاب تعطیل هستند

نظرات بسته شده است.