مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاسخ به یک کامنت تکراری در انتقال بخش های فنی به شسکام

 مخابرات ما- کامنتی در سایت تکرار می شود که بارها و بارها جوابش داده شده است. بار دیگر پاسخش را می دهیم.

یکی از دوستان شرکتی -خدمات اول- در کامنتی ضمن اخطار به نیروهای خدمات اول چنین می نویسد که:

همکاران خدمات اولی…. همه قسمتهای فنی از اذرماه با شسکام قرارداد خواهند داشت….. تمام اطلاعات بچه هارو گرفتند….. حتی شماره حساب بانک و شماره بیمه تامین اجتماعی…… حالا خودتونو سرگرم کنید با طرح طبقه بندی…….. اذرماه ازخواب غفلت بیرون میایید…….

این کامنتها فقط در این جو نا امیدی به نگرانی ها اضافه می کند.

همانطور که بارها قبلا اعلام شده -حتی نامه کتبی مخابرات ایران را منتشر کردیم- بخشی از امور از قبیل mdf  و واگذاری خطوط و نگهداری دیتا و نگهداری خطوط  انتقال و تغذیه نیروو اکسس و نگهداری دکل، همانطوری که همین الان در بسیاری از استانها به شسکام واگذار شده در باقی استانها هم به شسکام سپرده می شود.افراد هم شامل هر شرکتی باشند – شرکت های محلی یا شرکت خدمات اول- به شسکام منتقل می شوند.

یکی از مدیران موثر برایم چنین توضیح داده است:

ما در زمینه mdfو واگذاری و اداره نگهداری دیتا و نگهداری سیستم های انتقال و تغذیه و نیرو و سوئیچ و اکسس و دکل و آنتن اونهم در حوزه نگهداری وارد میشیم .قبل از انتقال همکاران خدمات اولیه شسکام طرح تطبیق حقوق انجام خواهد شد که ضرر نکنند .

اگر این نیروها جزو شرکتهای محلی باشند که بسیار به نفعشان خواهد بود.اگر هم جزو خدمات اول باشند در زمان انتقال قرار است تمام حقوقشان محفوظ بماند.

گذشته از آن، در کامنت اول اصلا هدف نویسنده را درک نکردم. آیا این انتقال باید مانع پیگیری اموری شبیه طبقه بندی مشاغل باشد؟

آیا انتقال به شسکام باعث می شود حقوق فعلی خود را فراموش کند؟

واقعا متوجه هدف نویسنده نمی شوم. بحث من در خوب بودن یا بد بودن این کار نیست.اصولا هر کسی منافع خودش را بر اساس نیازهای خودش تشخیص می دهد لذا من نمیدانم این کار به نفع افراد است یا به ضررشان بلکه توجه من به نوع نوشتن کامنت دوستمان معطوف شده است.

به هر حال قبلا بارها توضیح داده ایم. این امر فعلا در مرحله جمع آوری اطلاعات است. از ابتدای سال ۹۹ قرار بوده چنین اتفاقی بیفتد اما هنوز رخ نداده است.

 

1242850cookie-checkپاسخ به یک کامنت تکراری در انتقال بخش های فنی به شسکام

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام .اصلا چرا کسی که در یک اداره کار میکند حقوقش بایداینقدر تفاوت داشته باشد؟مگر افراد با یکدیگر چه فرقی دارند که این همه تفاوت حقوقی.

  2. توحید قهرمان زاده می گوید

    من یک سیمبان راننده بودم که نام بنده اشتباهی ثبت شده به نام راننده الان یک سال ونیم شدکه من ازشسکام جداکردن راننده هستم ولی برای شسکام کارمیکنی حقوق خدمات اول پرداخت می‌کند واقعا حیف، متاسفم چندباره به نماینده شسکام گفته شده ولی به بن‌بست رسیدم
    ۰۹۱۴۵۲۷۸۴۰۸

  3. شبکه هرمزگان می گوید

    سلام وقت بخیر جناب سر دبیر
    ما نیروهای شبکه هرمزگان هر بخشنامه ای بیاد که بخواد وضعیتمون بهتر بشود متاسفانه ی عده ای نمیخوان ما بریم زیر نظر شسکام. میخوان همون پیمانکار محلی بمونیم. کسی نیس ماروحمایت کنه که از شرکت محلی در بیایم. ای کاش ی مدیری دلش به ماهم میسوخت

  4. نیروی خدمات اول می گوید

    و یک موضوع مهمتر اینکه در شرکت شسکام نیروی انسانی بصورت حجمی قرارداد با مخابرات دارد ولی در خدمات اول بر اساس کار مورد نیاز مخابرات نیرو قرار داد دارد …
    لطفا این کامنت بندرو حذف نکنید سردبیر محترم و اگه اشکالی هست لطفا جواب قانع کننده بدهید…
    با تشکر

  5. همکار شرکتی می گوید

    سلام سردبیر جان
    دلیلش مشخص هست
    در حال حاضر پرداختی شرکت خدمات اول و شسکام تفاوت فاحشی دارد
    بر اساس شنیده ها شرکت شسکام ماهیانه حدود هشتصد هزار تومان کمتر پرداخت میکند!

نظرات بسته شده است.