مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

باورش دشوار است اما مهندس همت زاده دیگر در میان ما نیست

مخابرات ما (سردبیر) – با خبر شدیم صبح امروز جمعه، مهندس همت زاده مدیر خوش برخورد استان البرز پس از ۱۹ روز تحمل دشواری های بیماری کرونا، چشم از جهان فروبست و همکارانش را متاثر کرد.

سه روز پیش بود که همکاران البرزی با ما تماس گرفت و خبر را به ما داد. همان لحظه پیامکی با آرزوی سلامتی برایش فرستادم با این امید که وقتی چشم باز می کند بداند دیگران به فکرش بوده اند و عده ای زیادی از همکارانش دوستش داشته اند.

اما … او چشم هایش را باز نکرد.

 

مهندس حمید همت زاده مدیر منطقه البرز در میان بهت و حیرت همکاران از میان ما رفته است.به خانواده ایشان و جمیع همکاران استان البرز و دوستانش تسلیت می گوییم.برای او از خدای بزرک علو درجات و برای خانواده ودوتسان صبر و شکیبایی ارزومندیم.

خبر برای همه ما دردناک است.اما مصیبت و درد در دیار ما هم لانه کرده است.چه می شود کرد؟ کاش این مصیبت ها ضربه ای باشد بر پیکر تفکرات  بخشی از مدیران ما که در استانها که نه به سلامت جمعی  و دورکاری اهمیتی می دهند و نه به توزیع ماسک و لوازم بهداشتی!

 

1242650cookie-checkباورش دشوار است اما مهندس همت زاده دیگر در میان ما نیست

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. شرکتی می گوید

    آنقدر به میز چسبید آخر کرونا را هم به خودش جذب کرد ، روحش شاد

    1. ناشناس می گوید

      واقعا برای دیدگاهتون براتون متاسفم…

  2. ناشناس می گوید

    س بازنشستگان چی ؟؟
    مگر فوق العاده جذب در آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مخابرات مصوب ۱۳۸۹ نبوده است وبه تائید وزارت کار آن زمان رسیده بود پس نتیجه میگیرم بازنشستگان که بعد از آئین نامه شاغل بوده ودر حال حاضر بازنشسته هستند باید بر اساس آئین نامه حق جذب بگیرند .
    از سال ۱۳۸۸ تا زمان بازنشستگی بایستی به بازنشستگان نیز حق جذب پرداخت گردد.

  3. کارگر می گوید

    خدا مهندس همت زاده را رحمت کند ایشان مرد شریفی بودند
    واما در خصوص دورکاری البته تعدادی از همکاران باید به دلیل سن بالا حتی الا امکان از منزل خارج نشوند خوب اگر کارشون قابلیت دور کاری ندارد خوب ازمرخصی ذخیره شده در سنوات گذشته اسفاده کنند در این حالت جان ارزشش بیشتر از پول مرخصی است تعدادی از همکاران هم که هم مواد بهداشتی اعم ازماسک ودستکش و الکل وهم محیط مناسب وفاصله مناسب در محیط کار دارند لا اقل وجدان کاری داشته باشند اینقدر بر طبل دور کاری نزنند وجای همکارانی که در محل کار حاضر نمی شوند را پر کنند در این حالت بایستی کمیته ای خاص در استانها تشکیل و نسبت به موارد جهت دور کاری تصمیم گیری نمایند الان رییس داریم با ماشین شخصی میاد اداره و میره اتاق شخصی داره شرکت ماسک و الکل ودستکش داده باز ایشون میره دور کاری با این مدل بخشنامه های مخابرات ایران نمی توان در خصوص کرونا عمل کرد چون ضمانت نظارتی ندارد باید کمیته نظارتی در هر استان باشه که گزارشش مستقیم به مخابرات ایران ارسال بشه

    1. ناشناس می گوید

      ماشالا به این پیشنهاد برای سنین بالا،
      خسته نباشید واقعا، مساله رو حل کردید.
      خسته نشدی انقد فکرکردی تا راه حل پیدا کنی؟

  4. همکار می گوید

    مرگ حق است و همه ما دیر یا زود باید برویم نکته مهم حق الناسی است که بر گردن ماست به شرط اینکه متوجه باشیم خدا را شکر ما در جایگاه مدیران نیستیم رعایت حق پرسنل کار سختی است یا باید قبول نکرد یا کنار کشید با طلب مغفرت هم حق الناسی بخشیده نمیشود در ضمن منطقه البرز هم جزو ناراضیترین مناطق مخابراتی است از زمانی که از تهران جدا شد چه بلاهایی که بر سرش نیامد و هنوز هم انجمن صنفی ندارد با کلی مشکلات ریز و درشت قبول کنید باید واقعیتها را پذیرفت خداوند همه ما را رحمت کند

  5. ابراهیمی می گوید

    سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز؛ روح مهندس همت زاده شاد

  6. کووید ۱۹ می گوید

    آسیاب به نوبت

  7. نمیدفدایی می گوید

    والا دورکاری بدین استانهابه همکاران.
    الان وقت همت وجهاد و کم کردن تلفاته خسیس بازی وبه اصطلاح کم هزینه کردن رابز خیال پرسنل بالای ۳۰سال رایابازنشسته باتشویقی بدین برن یا دورکاری بدین والا سن وسالشان بالاست وخطرناک ازماگفتن بخشنامه بازنشیتگی بدین لطفا.

  8. صفاری می گوید

    ایشون بسیار مرد شریف و با اخلاق بودن روح شون شاد

  9. ناشناس می گوید

    روحش شاد و یادش گرامی.

  10. ناشناس می گوید

    میز به کسی وفا نمیکند . انقدر نچسبید

    1. علی ایمانی می گوید

      همکار محترم خبر واضح بود و مشخص ولی جمله شما چه ربطی به خبر داشت
      انتظار داشته و داریم هر چیزی را جای خودش گفته بشیم.اگر این اقا مدیر نبودن و شما مدیر بودن اون موقع میز خوب بود؟؟؟
      ایشون الان فوت کردن و خوب و بد وزشت و زیبا شرط انسانیت این هستش که براش طلب مغفرت بکنیم
      و صد البته از مدیران بخواهیم که فکری به حال بقیه پرسنل مخابرات بکنن اعم از دورکاری و تزویع اقلام بهداشتی و….

  11. ناشناس می گوید

    روحش شاد ویادش گرامی

  12. تبریزی می گوید

    خدا رحمتشون کنه .. کاش مدیرای استانی اگاه بشن و اینقدر سنگ نندازن جلو دورکاری .. کاش تهران خودش مستقیم برا استانها هم دستور دورکاری بده .. چند خانواده باید عزادار بشن تا اقایون تصمیم درست بگیرن ..

  13. مطهری می گوید

    انالله و انا الیه راجعون
    فقدان مهندس همت زاده را خدمت خانواده داغدارش و همکاران عزادارش تسلیت می گویم . او همکاری دلسوز و مهربان بود خداوند رحمتش کند و به بازماندگانش صبر دهد.

نظرات بسته شده است.