مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مصوبه هیئت مدیره برای فوق العاده جذب رسمی ها، به تایید وزارت رفاه هم رسید

مخابرات ما- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خبر داد فوق العاده حق جذب و بازار کار که برای نیروهای رسمی اخیرا به تصویب هیئت مدیره رسیده بود توسط وزارت کار، رفاه  و تامین اجتماعی  نیز تایید شد.

 

بر اساس قانون کار باید اینگونه پرداختی ها به تایید وزارت کار برسدلذا مصوبه هیئت مدیره برای فوق العاده حق جذب هفته گذشته برای وزارت رفاه ارسال شده بود . امروز مهندس صدری مدیر عامل مخابرات ایران خبر داد این مصوبه توسط وزارت کار، رفاه کار و تامین تایید شده و برای اجرا به مخابرات اعلام گردیده است.

 

مهندس صدری گفته است  : اجرای فوق العاده جذب برای تمامی سطوح سازمانی کاردان و کارمند،کارشناس و مشاغل مدیریتی صورت می پذیرد و براساس آن درصدی از مزد شغل ماهانه همکاران از تاریخ ۹۸/۱۱/۲۲ محاسبه وپرداخت می شود. 

 

1242540cookie-checkمصوبه هیئت مدیره برای فوق العاده جذب رسمی ها، به تایید وزارت رفاه هم رسید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
23 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ازبازنشستگان تامین اجتماعی ۳۰ سال از اضافه کارورفاهیات مبلغ ۷درصد بیمه کسر میشده است ولی بازنشستگان کشوری بابت اضافه کار ورفاهیات اصلا بیمه کسر نمیشده است چرا در حال حاضر بایستی گروههای تشویقی در همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری تاثیر گذار باشد ولی برای بازنشستگان تامین اجتماعی نه چرا در حال حاضر بازنشستگان کشوری بایست ازبازنشستگان تامین اجتماعی حقوق بیشتری بگیرند ؟؟!!!!!!!!!!!دلیلش اینست که سران مخابرات امور اداری وکارگزینی بیشترشان بیمه کشوری هستند ؟؟؟

  2. ناشناس می گوید

    مابازنشستگان چیزی بیشتر از حقمان نمیخواهیم فقط صحبت ما اینست که حق جذب در آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران آورده شده است وآئین نامه فوق در سال ۱۳۸۹ به تائید وزارت کار آنزمان رسیده است چرا حالا که بعد از ده سال میخواهید اجرائی کنید بازنشستگان بعد از سال ۱۳۸۹ را میخواهید حذف کنید آیا این عدالت است که دارید اجرا میکنید یا تبعیض وبی عدالتی ؟ تا کی میخواهید حق بازنشستگان مظلوم را ضایع کنید ؟؟ از خدا بترسید روز قیامتی هم در کار است ؟؟؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در مورد دلیل و چرائی ارسال به وزارت کار فقط توضیح میدم چون بقیه اش به من ربطی نداره
      از انجا که حق جذب قبلی در مصوبه قبلی به کارشناسان و کارشناس مسئولان خیلی کمتر میداد
      این ضرایب تغییر کرد
      وقتی هم تغییر کرده باید مجوز دوباره از وزارت کار بگیرن

      1. ناشناس می گوید

        اگر حق جذب در آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مصوب سال ۱۳۸۹ آورده شده چرا به بازنشستگان بعد از سال ۱۳۸۹ داده نمیشود دلیلش چیست ؟گناه کردیم بازنشست شدیم فقط کسانی برد کردند تا۳۵ سال در مخابرات ماندند !!!!!!!!!!!

  3. ناشناس می گوید

    فوق العاده جذب در سیستم منابع انسانی مربوط به بازنشستگان اخیر و کارکنان دیروز ده سال در سیستم درصد آن موجود بود اما پرداخت نمی شد.چطور الان تایید شده پس باید به بازنشستگان اخیر هم پرداخت شود.البته فقط ده ساله گذشته.

  4. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز قرار شد کمک هزینه ازدواج برای کسانی مثل بنده که۹۲استخدام شدم و۹۳عقدکردم وچیزی بهم تعلق نگرفته رو پیگیری فرمایید
    خبری تونستید بگیرید؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چیز جدیدی رخ نداده
      اینها تغییر قوانین جاری است که به زمان نیاز داره
      در یه هفته کاری نمیشه کرد

  5. satrap می گوید

    مرسی که آقای صدر عزیز مهربان دوست داشتنی گرامی محترم به فکر نیروهای شرکتی دستت درد نکنه مهندس خدا قوت پهلوان … یه شماره حساب بدین ما نیروهای شرکتی هم برای دوستان رسمی و رفقا یه چیزی پرداخت کنیم به عنوان کمک به هر حال وضعیت اقتصادی خراب دیگه …

    1. کینه شتری بی دلیل می گوید

      سر دبیر محترم در صورت امکان این پاسخ را نمایش دهید.
      دوستان و همکاران بخش خصوصی محترم هستند امیدوارم در کارشان گشایشی حاصل شود.در پاسخ به منطق برخی از این عزیران باید گفت بیش از این هم از شما (آن دسته که بغض دارند نه همگی) توقع نیست.مگر در بدو ورود شرایط را مطالعه نکردید.از فردا هم راه بیفتید تو فلان منطقه شهر
      و اعتراض کنید به…

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        ول کنید این حرفها رو
        حالا ما شرکتی ها رو آروم کردیم شما شروع کردین

        1. محافظه کار می گوید

          کدوم حرفها رو ول کنیم سردبیر جان، اینکه برخی بیان با هر ادبیاتی که دلشون خواست هر جیزی بگن.

      2. ناشناس می گوید

        عزیز جان شما چطوری وارد مخابرات شدید؟سال ۷۹ ازمون دادیم و … کارمند مخابرات شدم .سفارشی هم وارد نشدیم.شما الان می خواهی بری شرکت نفت، شرکت برق و … هم این حرف ها را بزنید؟از نظر حق و حقوق و کم گرفتن راست می گی با این گرونی ها، ولی حرف هات توهین آمیز است.اینجانب همون سال می تونستم برم بانک ملت ولی نرفتم و یزرگترین اشتباه عمرم را کردم.آیا شما هم میتونستی بری جای دیگه استخدام بشی یا اینکه یکباره از راه رسیدی و با افرادی که سال های قبل استخدام شدن و ۱۰ سال است حقشون را ندان خودتون را مقایشه می کنید؟ ما ها کارمند دولتی بودیم الان هم دوره یهای ما در وزارت خونه دارن چند برابر ما می گیرین. خواهش می کنم یکبار برای همیشه با استدلال و با ادب صحبت کنید.واقعا فکر می کنید مشکل شما و همکاران شرکتی من و امثال من هستید.فکر می کنید من دوست ندارم شما هم در رفاه باشی؟ولی من و امثال من که ده سال حق خودشون را نتونستن بگیرین برای شما بردار چه می توانند انجام دهند؟

  6. ناشناس می گوید

    باسلام واحترام بنظر میرسد در محاسبه سه چهارم سربازی تبغیض فاحش بین شاغلین وبازنشسته ها صورت گرفته ،لطفا تجدید نظر فرمایند چرا که زمان جنگ هردو رزمنده بودند واکنون هردو مستحق امتیاز مشابه

  7. ناشناس می گوید

    پس بازنشستگان چی ؟؟
    مگر فوق العاده جذب در آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مخابرات مصوب ۱۳۸۹ نبوده است وبه تائید وزارت کار آن زمان رسیده بود پس نتیجه میگیرم بازنشستگان که بعد از آئین نامه شاغل بوده ودر حال حاضر بازنشسته هستند باید بر اساس آئین نامه حق جذب بگیرند .
    از سال ۱۳۸۸ تا زمان بازنشستگی بایستی به بازنشستگان نیز حق جذب پرداخت گردد.

  8. اهل منطق می گوید

    سلام و خسته نباشید به سردبیر محترم و تمام بزرگوارانی که با تلاش و بردباری تحولات حقوقی اخیر را رقم زدند. البته که در این ده سال خصوصی سازی حق و حقوق بسیاری از همکاران به خصوص همکاران بازنشسته عزیز ضایع گردید، ولی یادمان باشد که این روند می توانست ادامه یابد و با وضعیت بی ارزش شدن پول ملی برای کارکنانی که در مقطع فعلی به بخشی از حق و حقوق عقب افتاده خود رسیده اند ، مشکلات عدیده تری را ایجاد نماید. جا دارد از مدیرعامل محترم آقای مهندس صدری که از روز اول حضورشان تا به ثمر نشستن این مهم و مواردی مثل گروههای عقب افتاده از هیچ کوششی دریغ نکردند ، تشکر و قدردانی داشته باشیم. یادمان باشد مدیران بزرگوار قبلی هم میتوانستند این کارها را انجام دهند ، ولی همت نفرمودند. سردبیر گرامی ، خوشحالم از اینکه با شما که یک نیروی خوش فکر شرکت هستید، همکارم و در سنوات گذشته افتخار همکاری نزدیک هم داشته ام. وجود این فضای مجازی را به عنوان یک رسانه آزاد به فال نیک می گیریم و ممنون از شما که با تمام ناملایماتی که با آن مواجه می شوید ، به رسالت خود ادامه داده و می دهید و بیرق را همچنان برافراشته نگه داشتید.
    حق پشت و پناه شما و همه عزیزانی که در خدمت به هم نوعانشان از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی کنند.

    1. ناشناس می گوید

      نه دوست عزیزم.از شما که اهل منطقی و تو جو اداره ای این حرف ها بعیده.عزیزم آقای صدری با اراده خودش کاری نکرده بلکه از ترس تجمعات قبلی و بعدی وادار به ادای حق کارکنان شد .کلاهتو قاضی کن اگه این مصوبات اجرایی نمی شد بازم اینجوری قوربون صدقه این آقا می رفتی؟ پس اگه اهل منطقی درست قضاوت کن و زحمات همکارانی که سختی تجمعات رو به جان خریدن تا امروز این مصوبات اجرایی بشن رو پایمال نکن.

  9. همکار بازنشسته می گوید

    فوق العاده جذب در سیستم منابع انسانی مربوط به بازنشستگان اخیر و کارکنان دیروز ده سال در سیستم درصد آن موجود بود اما پرداخت نمی شد.چطور الان تایید شده پس باید به بازنشستگان اخیر هم پرداخت شود.البته فقط ده ساله گذشته.

  10. مهدوی از ایلام می گوید

    باسلام
    برابر ایین نامه حقوق ودستمزد مصوب هیات مدیره وقت شرکت مخابرات ایران تمامی مفاد ان همچون رفاهیات و….از تاریخ ۸۹/۰۶/۰۱ قابل پرداخت واجرا می باشد.
    اینجانب شخصا هرچی که فکر میکنم نمیتونم خودم را قانع کنم و نباید هم قانع شوم چراکه خیلی بی معنی است با وجود مکاتبه های قبلی مبنی بر اینکه ایبن نامه بدون هیچ گونه تنازل از تاریخ ۹۷/۰۱/۰۱ قابل اجرا می باشد بی معنی تر اینه تاریخ اجرای حق جذب ایین نامه ۹۸/۱۱/۲۲ اون هم با مجوز وزارت کار؟؟؟؟؟!!!!!!!! خیلی بی معنی تر هست و بی معنی ترتر اینه حق سرپرستی ومنزل شغلی فکر کنم تاریخی غیر از این تاریخها باشد ولی بدون مجوز وزارت کار.
    جناب حامی بازنشسته؟؟؟؟؟!!!!!! ( شاغل که بعید میدونم باشی ) تمام این مصوبات با تاریخ اجراهای متفاوت حکایت از دوگانگی که خیر بلکه چند وچندین گانگی تصمیمات مدیران غیر مخابراتی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! نمی تواند باشد؛ به این دلیل که ایین نامه تاریخ اجرایش کاملا مشخص و…واز طرفی دیگر هر بندی از ایین نامه که اجرا نشده کم کم داره برای شاغلین عزیز و نازار( با گویش کردی) فعلی نه تنها بدون تنازل بلکه در یک مورد ( حق جذب ) افزایش داده اند بنابراین جناب حامی بازنشسته؟؟؟؟؟!!!!!! شخصا بعنوان یک بازنشسته ۹۲از ایلام (مهدوی) بدقت در حال رصد نمودن این مصوباتیکه قبلا در سال ۸۹مصوب شده اند ؛ بوده و خواهم بود وبه وقتش ………
    متشکرم ایلام- مهدوی ۹۹/۰۸/۰۱

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کاس میدونستم خطاب شما به کیست؟
      و اصولا چرا چنین چیزی نوشته شده؟
      و چه کسی رو موثر میدونید که دارید براش توضیح میدین!!

  11. ناشناس می گوید

    خدا خیرت بده سردبیر جان.انشاالله همیشه برای همه خبرهای خوش داشته باشی.

  12. حامی بازنشسته می گوید

    بازنشستگان زحمت کشان دیروزوازهمه حقوقشان پایین ترامروزجناب آقای مهندس صدری چرافکربازنشستگان نیستیدجواب بدهید

    1. فنی می گوید

      برادر کمی دندون سر جگر بذار نوبت شما هم میرسه فوق العاده جذب برای شاغلین هست

      1. کیوان می گوید

        👌🏻👌🏻👌🏻

نظرات بسته شده است.