مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر-من به وعده ام عمل کردم اما تعداد تماس ها بیش از حد انتظار بود

مخابرات ما (سردبیر) – سلام دوستان گرامی. واقعا نمی دانم مطالب سردبیری را با چه کلمات و جملاتی شروع کنم تا نشان از عمق احساس من به شما باشد.شما که دیگر همیشه چه در کلام و چه در تماس، با ساده ترین جملات سنگ تمام گذاشته اید و این سردبیر پیر را شرمنده کرده اید.پس من هم مثل شما رفتار می کنم.بدون تکلف!

عزیزان! دلم برایتان بسیار تنگ شده بود.مدتها بود با هم حرف نزده بودیم.پس روز سه شنبه گذشته بین ساعت ۹ تا ۱۰ صبح یک شماره تلفن برای تماس مستقیم با سردبیر اعلام کردیم تا صدای گرم شما را بشنوم.

ساعت نه صبح داشتم آخرین کارهایم را میکردم تا وقتم آزاد شود که یک مرتبه برای جلسه ای آموزشی و ضروری از ساعت نه و نیم تا ۱۲  دعوت شدم.هم برای مجری و هم برای من جلسه مهم بود.اما جلسه با شما را چه می کردم؟

با خودم گفتم بین ۹ تا ۱۰ می شود با دوستان سایت صحبت کرد و بعدش به جلسه ادامه داد. تقریبا اطمینان داشتم جلسه با نیم ساعت تاخیر شروع می شود! قانون ما مخابراتی هاست! ….

حساب و کتابم درست بود -حتی جلسه حدود ساعت ۱۰ شروع شد-  اما یک جایش غلط از آب درآمد!

بعد از ساعت ۱۰ صبح آنقدر این تلفن زنگ خورد که من شرمنده شما شدم! آنقدر شما تماس گرفتید که من نگران شدم!  خدا هیچکس را گرفتار دوگانگی نکند! از سویی کارمند دیگرانیم و باید به وظیفه عمل کنیم از سویی مسئولیت خبررسانی به دوستانی نازنین بر عهده ماست که وقت زیادی می طلبد!

 

به هر حال، واقعا فکر نمی کردم شما عزیزان بعد از ساعت ۱۰ هم تماس بگیرید. البته اطمینان دارم شما تا ساعت ده (همان قرار ما) بارها شماره را گرفته اید اما مشغول بوده.لذا مجبور شده اید بعد از ده تماس بگیرید! اما  ویژگی مهم کار من احترام به زمان است.احترام به وقت!

حالا یک بدهی دیگر بر ذمه من باقی مانده! قول می دهم در اولین فرصت زمانی برای گفتگو بگذارم.اما قول نمی دهم از یک هفته قبل به شما خبر بدهم! …. نه ! قصد مردم آزاری ندارم! دوست دارم کسانی از این فرصت استفاده کنند که خواننده دائمی و هر روزه سایت هستند.لذا بلافاصله از زمان گفتگو مطلع می شوند.

اگر قصد گفتگو دارید از همان ابتدا اقدام کنید تا من شرمنده شما نشوم. تقریبا از ساعت ۹ تا ۹:۲۰ دقیقه هیچکس زنگ نزد.همه کار را به آخر وقت واگذاشته بودند!

 

دلم می خواهد گزارش این مکالمات را منتشر کنم  اما بگذاریم اینها محرمانه بماند همینقدر بگویم که به داشتن همراهانی که مخابراتی هستند افتخار میکنیم. به داشتن همراهانی که خانواده مخابراتی هستند بویژه همسران پرتلاش همکاران (زن و مرد) بی نهایت به خود می بالم. به داشتن دوستانی که اصولا مخابراتی نیستند باید به مخابرات و مخابرات ما افتخار کرد چرا که اگر مخابرات هنوز در بین مردم حرمتی نداشت کسی خواننده ما هم نمیشد.

 

حرف آخر! از روز شنبه، هر لحظه ممکن است یک ساعتی را برای گفتگوی تلفنی اعلام کنم.سعی میکنم شماره تلفن را ثابت نگه دارم.دو سه شماره برای سایت در نظر گرفته شده که بد نیست آنها را در دفتر خود ثبت کنید: ۰۹۱۹۹۸۶۸۲۸۳ – ۰۹۱۵۵۵۲۷۴۳۲ -…

 

در پایان  لازم است از عده ای که از حامیان مالی سایت تشکر کنم.در طول دو ماه گذشته حدود ۶۰۰ هزار تومان به حساب سایت رسیده.باور کنید مبلغ برایم مهم نیست حضور شما مرا دلگرم می کند. از حامیان مالی بی نهایت سپاسگزارم.منوی حامیان مالی در بالای صحه دیده میشود.

سردبیر دوستتون داره همانطور که فرزندان و خواهران و برادرانش را دوست می دارد.سردبیر به شما احترام می گذارد همانطور که به پدر و مادرش حرمت می گذارد.این ارادت قلبی است و دو طرفه! اطمینان دارم.قلب ها هرگز اشتباه نمی کنند مگر اینکه به آنها دروغ بگوییم!

 

دوست دار شما

سردبیرتان

یکم  آبان ۹۹

 

 

1242240cookie-checkسردبیر-من به وعده ام عمل کردم اما تعداد تماس ها بیش از حد انتظار بود
6 نظرات
  1. It man می گوید

    با سلام و احترام
    نمی دونستم باید به کی بگم گفتم با شما مطرح کنم رییس گرامی بعد از کلی بالا و پایین یه روز دورکاری در هفته رو موافقت کرد ؟!؟!؟!
    اما بحثت سر این است که رییس گرامی چرا حق را ضایع میکنی
    من با فرزند زیر ۳ ساله با همکار دیگری که بچه هایش بزرگ شده اند و ۱۵ ساله و بیشتر هستند میبایست هردو از نظر دورکاری مساوی باشیم ؟!؟؟!؟!؟!
    که حقی از ایشان ضایع نشود و فشار کاری نباشد در حالیکه بنده در دورکاری بیشتر از اداره کار میکنم …
    خدا از سر تقصیرات همه ما بگذرد …

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در این موارد نمیشه کاری کرد که همه پارامترها رعایت بشه
      واقعا سخته
      اینجا شما پارامتر فرزند زیر شش سال رو میارید یکی دیگه ممکنه والدین بالای ۷۰ سال رو بیاره وسط
      به دل نگیرین
      اما اون بخشنامه مادران با فرزند زیر شش سال چی شد؟ مگه شما زودتر نمیرید خونه؟

  2. پیرمرد مخابراتی می گوید

    تماس تلفنی که قدیمی شده از طریق یوتیوب ارتباط زنده داشته باشید تا بقیه هم مشاهده کنند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      این تماس ها برای ارتباطات محرمانه است
      در تماس های زنده همکاران حرف خصوصی نمی زنن

  3. ناشناس می گوید

    سلام اقای سر دبیر خوبین صبح اول ابان تون بخیر داداش خبری لز حقوق پرسنل خدنات اول نشد قذار بود به گفته شما دیروز عصر واریز شه پس چی شد خبری نشد که دلیل و جویا میشین ممنون ازتون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خبرشو گذاشتم
      هنر بانک بود

نظرات بسته شده است.