مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تقدیرمعاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از سرپرست مخابرات منطقه اصفهان

مخابرات ما-معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در راه اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار تقدیر کرد.

مخابرات ما-به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد علی دهقان با اهدای تقدیر نامه ای از تلاش های ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در راستای راه اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،در لوح تقدیر اهدایی از طرف محمد علی دهقان دهنوی خطاب به ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای مشایخی مدیر محترم مخابرات منطقه اصفهان

راه‌اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار، یک گام از مجموعه اقداماتی است که در این وزارت برنامه‌ریزی شده‌است و به یاری خداوند متعال با اجرای آن‌ها سهولت فضای کسب‌وکار در کشور به سطحی شایسته ی نام پرافتخار جمهوری اسلامی ایران خواهد رسید.

 به ثمر نشستن تلاش‌های جنابعالی و همکاران در شرکت مخابرات منطقه اصفهان و مسئولین سایر دستگاه‌های ذی‌ربط برای راه‌اندازی « پنجره واحد شروع کسب و کار» گام مهمی بود که متوسط زمان لازم برای انجام الزامات قانونی شروع کسب‌وکار در ایران را از ۷۲/۵ روز به ۳ روز کاهش داد.

 استقبال و قدردانی رئیس محترم اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی ایران و انتقال آن به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران،عنایت و تقدیر ایشان از این مقام شایسته را دنبال داشت.

 لذا ضروری دانستم  مراتب تقدیر و سپاس خود را از  جنابعالی ابراز داشته و برای شما در مسیر این خدمت، آرزوی توفیق روزافزون دارم.

1241740cookie-checkتقدیرمعاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از سرپرست مخابرات منطقه اصفهان
2 نظرات
  1. اینده مخابرات می گوید

    باز همه خوبه یک مدیر دانشمندی در اصفهان وجود داره که به موضوعاتی مثل پنجره واحد کسب و کار و… اشراف داره
    انشا… شایسته سالاری در مخابرات حاکم شود

  2. ناشناس می گوید

    واقعا دمش گرم مخابرات استان اصفهان را یک تکان اساسی داده

نظرات بسته شده است.