مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تفاهم نامه همکاری مشترک فیمابین ستاد اقامه نماز استان اصفهان و مخابرات منطقه منعقد گردید

مخابرات ما-تفاهم نامه همکاری مشترک فیما بین ستاد اقامه نماز استان اصفهان و مخابرات منطقه اصفهان روز سه شنبه ۲۹ مهرماه سال جاری با حضور حجّه الاسلام رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان، مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان و حجه الاسلام کیانی در آن مرکز برگزار گردید.

مخابرات ما-به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اصفهان از نکات حائز اهمیت در این تفاهم نامه می توان به طرح عظیم «روزبرگ شیعه» اشاره نمود که به منظور تهیه، تأمین و ارائه محتوای هدفمند و هماهنگ به ائمه جماعات در تمامی مراکز اداری، تجاری و صنعتی استان اصفهان تهیه گردیده است.

در این طرح قرار است با عنایت به مناسبات ایام هفته و با استفاده از آیات، روایات و احکام شرعی مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) محتواهای مناسب آن ایام استخراج و در اختیار ائمه جماعات قرار گیرد تا بتوانند در برنامه های فرهنگی و تبلیغی خود از آنها بهره ببرند.

در ادامه به بخش دیگری از طرح فوق الذکر که به پاسخگوئی به سئوالات و شبهات روز مخاطبین اختصاص داده شده اشاره شد و مقرر گردید با تشکیل گروه هایی متشکل از حدود ۹۰۰ روحانی این بخش فعالیت خود را دنبال نماید.

سپس مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اعلام آمادگی نمود تا کلیه دفاتر ستاد اقامه نماز در سطح استان به امکانات مخابراتی، فیبر نوری و اینترنت پرسرعت مجهز شده و موجبات تسهیل در اجرای هر چه بهتر این طرح را فراهم نمایند.

در خاتمه هر یک از حاضرین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

1241710cookie-checkتفاهم نامه همکاری مشترک فیمابین ستاد اقامه نماز استان اصفهان و مخابرات منطقه منعقد گردید

نظرات بسته شده است.