مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مشکلی در شبکه ارتباطی مخابرات استان کرمانشاه وجود ندارد

مخابرات ما-مسیب قبادیان, مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: مشکلی در شبکه ارتباطی مخابرات وجود ندارد و در حال انجام مانیتور کردن اینترنت برای شبکه‌های خانگی و موبایل هستیم.

مخابرات ما-به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسیب قبادیان در این خصوص به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد گفت: درباره پاسخ به چرایی کاهش سرعت اینترنت اظهار داشت: در حال انجام مانیتور کردن اینترنت برای شبکه‌های خانگی و موبایل هستیم همچنین اینترنت شبکه های خانگی علاوه بر اینکه از شرکت مخابرات تأمین می‌شوند چند شرکت دیگر نیز در راستای خدمات رسانی به مشترکین اینترنت فعالیت می کنند.

رئیس مخابرات استان کرمانشاه با بیان اینکه مشکلی در شبکه ارتباطی مخابرات وجود ندارد، افزود: مشترکان adsl اگر با مشکلی مواجه هستند باید در ابتدا مشکل را از طریق شرکت های ارائه دهنده خدمات که دارای دفاتر نمایندگی، فروش و پشتیبانی هستند، پیگیری کنند.

قبادیان تصریح کرد: البته استفاده از شبکه مجازی به خاطر ویروس کرونا افزایش یافته و ممکن است برخی محتوا های استفاده شده نظیر شبکه شاد و … به دلیل ترافیک در شبکه کندی داشته باشند و مشترکین در ارسال و دریافت فایل با کندی مواجه باشند و این را به سرعت اینترنت تعمیم دهند.

وی عنوان کرد: مشترکین باید بررسی کنند که آیا تنها در استفاده از یک سایت خاص مشکل دارند یا در بازکردن همه سایتها.

قبادیان گفت: پهنای باند شبکه مخابرات استان کرمانشاه ۲۰ مگابیت در ثانیه است که در حداکثر ترافیک نیز ۷۰% اشغال می شود و در اوج ترافیک نیز ظرفیت خالی وجود دارد.

وی با بیان اینکه شبکه موبایل هم به طور مداوم رصد می شود، افزود: در این راستا شاخص های کیفی رصد می شود هرجا نیاز به ارتقا از نسل سه به چهار و چهار به چهار و نیم باشد انجام می شود.

قبادیان گفت: هرجا ترافیک بالا باشد و نیازمند افزایش پهنای باند باشد در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: مشکلی در شبکه ارتباطی کشور وجود ندارد زیرا محتواهای مختلف تامین کننده های متفاوتی دارند یا استفاده از فیلتر شکن ها ممکن است بر روی سرعت و کیفیت اثرگذار باشد اما منشاء آن از زیرساختهای مخابرات نیست.

قبادیان بیان کرد: در حوزه اینترنت و دیتا توسعه شبکه فیبر داخل شهری را در دست اجرا داریم تا در نقاطی که زیر ساخت فیبر فراهم است امکان واگذاری فیبر خانگی را مهیا کنیم.

وی افزود: در حوزه تلفن ثابت تعدادی از تجهیزات جدید استفاده شده که در ارتقای کیفیت و سرعت تاثیر دارد و در کرمانشاه و برخی شهرستان های متقاضی توسعه انجام خواهد شد.

قبادیان خاطرنشان کرد: در حوزه تلفن همراه روستایی درصدد تقویت پوشش نقاط روستایی هستیم و تعدادی از روستاها تا پایان امسال به اینترنت متصل خواهند شد.

وی افزود: همچنین زیر ساخت فیبر نوری در بسیاری از نقاط روستایی فراهم می‌شود که در سال های آینده می تواند توسعه ارتباطی مناطق محروم را ایجاد کند.

قبادیان گفت: در بحث موبایل هم در نقاط شهری و روستایی سایتهای جدید به شبکه اضافه می شود که هم سرعت، هم کیفیت و هم پوشش را نسبت به قبل افزایش می دهد.

1241660cookie-checkمشکلی در شبکه ارتباطی مخابرات استان کرمانشاه وجود ندارد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.