مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مطلب وارده- تبدیل شده ایم به قوم نگران! هم مدیران هم کارکنان!

مخابرات ما– آنچه می خوانید مطلب وارده است از دوستی که سالهاست می شناسمش. نگرانی های او نگرانی های ماست.

پرداخت حقوق رویای مدیران و کارکنان

نویسنده متن: پاک نژاد

منشا اضطراب مدیران و کارکنان مخابرات ایران پرداخت ماهانه حقوق شده است مدیران بویژه معاونت مالی و مدیرعامل در استرس و اضطراب پرداخت حقوقند چون خود را مسئول این امر مهم می دانند.

از زیر بار تعهد این ماه خارج نشده به فکر ماه بعد باید باشند.

تعهدات معوق ماه ها و سالهای قبل هم که با احکام جدید بر ذمه مخابرات آمده تعهدات مالی را رفته رفته بیشتر کرده است .
کارکنان هم در استرس و اضطراب به تعویق افتادن دریافت حقوق شان می سوزند. چرا که آنها نیز تعهداتی به اهل بیت خود و برخی به مالکین هم دارند. وقتی هم حقوق را می گیرند در هفته اول همه اش را مستهلک می کنند.

 

چرا مخابرات به این روز افتاد؟  راه کار برون رفت از این مشکل چیست و بر عهده کیست؟

آنچه مسلم است مدیران در صف اول مسئولیت هستند.اما  کارکنان نیز باید خود را مسئول بدانند.

اکنون که پرداخت برخی مطالبات پس از پیگیری های طولانی عملی شده و یا در حال شدن است باید  همگی به فکر افزایش درآمد شرکت باشیم .

نگارنده به طرح موضوع کفایت می کند و راه کار را به شما می سپارد.

.

شما چه پیشنهادی برای افزایش درآمد مخابرات دارید؟

 

1241480cookie-checkمطلب وارده- تبدیل شده ایم به قوم نگران! هم مدیران هم کارکنان!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
20 نظرات
  1. مخابرات اشغالی می گوید

    این هم نظر بنده!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خوب بود
      ممنون

  2. خدامراد می گوید

    مخام صد سال سیاه هیچ درامدی نداشته باشه. اینهمه درامد داره چکار کردن . هیچ توسعه ای ندارند. فقط بفکر هزینه های بی مورد پاداشهای انچنانی . ماموریت بی مورد. جلسات بی فایده و…. هستند. مال حرام شاید جمع شود اما از قدرت الهی چون حق ما مظلومان را ضایع کردن اتش میگیرد.خدا نکنه اه مظلومی دنبال حقش باشه که توسط ظالمی ناحق شود.

  3. رنجبر از خراسان می گوید

    متاسفانه
    کاهش درامد وافزایش هزینه ها بخاطر عدم انگیزه کارکنان ودلسرد بودن انان == عدم مدیریت صحیح و عدم اطلاعات مخابراتی مدیران تصمیم ساز بخش خصولتی مخابرات == ماهی گرفتن از آب گل آلود در بخش طراحی و اجرا و نظارت در عملیات فنی توسط پیمانکاران و هم کاسه شدن با عوامل ناظر عالیه == عدم افزایش تعرفه های مخابرات ثابت وهمراه با وجود تورم افسار گسیخته == اجرای ناقص وغیر استاندارد طرحها ی مخابراتی بلحاظ کمی وکیفی که کمبود زیرساختها خصوصا در قسمت فنی مثل OCDF های فیبر نوری که کلیه طرحها در امکانات منصوبه قدیم اجرا میشودوعدم رسیدگی به امنیت فیزیکی و سیستمی هانتها و نظارت ضعیف همگی عواملی هستند که موجب قطع مکرر ارتباطات مراکز و پایین امدن کیفیت ارتباطات تلفنی همراه اول و دیتا شده است

  4. ایلام می گوید

    مدیر داریم رتبه آخر ماشالا ولی حقوق نجومی معلوم نیست این شرکت که دم از افزایش درآمد میزنه چطور این مسایل رو نمیبینه ؟ مدیری که میگه من برام فنی اصلا مهم نیست آیا واقعا در یک شرکت خصوصی مشغول به کار هست؟

  5. طلا می گوید

    سلام بر همه بزرگواران.دوستان شرکت درامدش خیلی خوبه مگر ما ۳۰ سال تو این شرکت نازنین نبودیم با یک زوج سیم و یک تلفن هندلی و تو هر شهری با میانگین درامد ماهیانه ۵۰۰۰ تومان…بگذریم با این همه امکانات و لوازم درامد زای امروز.مدیران ومسولین تمام درامد شرکت را روی ارتباط سیار هزینه کردند به امید برادر وپدر خواندگی ونه ارباب ورعیتی دامنه بحث طولانی و ….ما چرا ۱۰سال سوم که استارت واگذاری خورد تا بازنشستگی مان فقط یک حقوق ثابت بدون مزایا می گرفتیم و دیدیم حقوق شاغل وبازنشسته تفاوتی ندارد .ولیکن ۹۰%نیروهای تربیت شده و دلسوز رفتند وشرکت بدون نیرو وازطرفی جوانان تحصیلکرده و عاشق کار را تحت نیروی شرکتی وارد شدند هم اونا نابود شدن ودرپی شرکت. پس نتیجه..اول افزایش نرخ پالس و اینترنت دوم تجمیع حقوق مکفی و یکنواخت وایجاد انگیزه برای همکاران شرکتی.سوم. دورشدن از امار وطرح وراهکار کاغذی و تصمیم واقعی واستفاده بهینه از امکانات.درشهرستان ما ۱۰۰ دفتر ومرکز مخابراتی بلا استفاده وفقط الکی هزینه های نگهداری می دهیم بابا بفروشید برود پی کارش ۱۰۰۰ متر رمین وا۴۰ متر ساختمان تو دوغوز اباد به چهدردی می خورد؟تغبیر در مدیریتهای پیر و موروثی.به خدا اصلا پیکر این شرکت مرده وافسردس .وصول مطالبات که انباشته شده .کوهی از لاوصولی .انباری از درخواستهای بدون امکانات فنی.تخلیه تلفنهای بلا استفاده توهر خونه واپارتمان هزاران خط بلا استفاده نه ابونمانی ونه حق الامتیازی نه. نگهداری وجلوگیری از پرداختیهای الکی به اقایان بالادستی تحت عنوان پاداش….بعد کارگر بیچاره شرکتی تا گردن تو لجن وفاضلاب حوثچه و ۱۰ لبتر از اب کثیف خورده موقع حقوق اداره کاری هم همیشه شرکت عزای عمومی گرفته. امار می دهیم ماهانه حقوق شرکتیها ….میلیارده اونوقت درامد اینترنت ..تلفن.و…و…وواقعا دلمون میسوزه زمین وملکی که در توصیف امد بدرد نمی خورد نیرو و وقت و هزینه کنین براش سند بگیریم…انشااله شاهد رونق وموفقیت همکاران ومدیران عزیز باشیم. یک نکته یادم اومد سود سهام که الان ۸ماهه داره میشه…

  6. منتظر می گوید

    سلام
    ما نفهمیدیم کجای این شرکت قرار گرفتیم واقعا جایگاه شرکتی ها کجای این دایره جای دارد که همه تصمیمات و تعهدات افزایش مالی برای کارکنان رسمی و قراردادی است ولی الان که تعهدات مالی برای این گروه داره رفع میشه باید نیروی شرکتی همت کنه واسه پیشرفت و منظور از تلاش مضاعف کارکنان همین نیروهای شرکتی تلقی میشه که واسه ۲۰۰ تومان حق مسکن میگفتند تورم زا هستش ولی اضافه شدن مبلغ یک میلیونی و حتی بیشترش در میانه سال به کارکنان رسمی و قرار دادی تورم زا نیستش
    اشکال نداره هرکس به اندازه دریافتی خودش کار میکنه نه بیشتر

  7. بازنشسته می گوید

    خب اول خصوصی بازی ۷۵هزار پرسنل داشتیم سال ۹۶اتخرین امار حدود ۵۸هزار تا بود در گزارشات .الان مثل اینکه شده حدود ۹۰هزار تا.اخه حوضی که اب نداره….لازم نداره.ما هم که اومدیم بیرون.چهل درصد پرسنل که اون.موقع هم بیکار بودن .بودیم دیدیم خسته شدیم اومدیم بیرون .حالا هم که اگه صدقه بدن!علی برکت ا..ندن من ا..التوفیق!واما بعد هزینه تبلیغات اسلامی رو حذف کنید .بودجه بسیج را حذف کنید .پاداش مفت جانبازا وایثارگرا رو حذف کنید پاداش مفت مدیران را حذف کنید .اضافه کاری بی مورد را حذف کنید .در مراسم تودیع ومعارفه .سکه ندید .پاداش ندید .سفر خارجی نروند ویا از مجلس ودولت کسی را از کیسه حاتم طایی نفرستند به خارج. حقوق امام جماعت ها راقطع کنید . ماشین مفت ندن .وام مفت ندن .بهره وری مفت ندن..این اخریا برا مدیران که نه ….هه هه …چی بگم .هر دهتا شون رو مینداختی تو میکسر یه سیرابی ازشون در نمیاد ..زجر کار کردن زیر دست مدیران متملقان چاپلوسشون را کشیدم.بماند .خانه تکانی بایست نمود .زمان کارکردنم هم به همشون گفتم .واسه همین تف سر بالا بودم .فقط ادعا .تعهد .نماز .تقوا.به تظاهر وریا ودر عمل شیفته .پول ومیز وسمت و…تعرفه وافزایش قیمت خدمات هم که همه کاره اون سازمان تنظیمه.غاصب .یادتونه چه جوری ساختمون شماره یک رو اول در ترازخصوصی سازی درج کردن وبعد از واگذاری از اون خارج وصاحب شدن .به قول بعضیا …بگم بگم ..

  8. یک بنده مظلوم خدا می گوید

    ما کارگزار شرکتی بخاطر ندیده شدن سالها وظلم مخابرات در حق ما وخانواده ما ودزدی وحق کشی وبی مهری در حق ما هیچ ارقی به مخابرات نداریم
    وفکر می کنم این آه ما مظلومهاست که دامن مخابرات را گرفت .

  9. بنده خدا می گوید

    سلام
    و اما راه حل برون رفت از این وضعیت !!
    یادمه قبلا مردم صفر تلفنشونو میبستن که تماس راه دور نگیرن و قبض تلفنشون زیاد نیاد . چون مبالغ قبض واقعا بالا بود . اما حالا با افزایش حقوق کارکنان و افزایش سایر هزینه ها مثل برق و گاز و آب و عوارض و ..واقعا نسبت به تورم تعرفه تلفن و موبایل خیلی پایینه و ناچیز .تنها راه حل افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ تعرفه س . بالتبع اون کل معوقات کارکنان تسویه و حقوق کارکنان مخابرات در حد بانک و گاز و …خواهد شد.برای نیروهای شرکتی قدرت مانور شرکت جهت طبقه بندی یا جذب بیشتر خواهد شد و مشکلات نقدینگی جهت انجام طرحهای توسعه نیز برطرف خواهد شد.
    به نظرم مدیران باید وقتشونو دنبال کسب این مجوز کنند بقیه منابع درآمدی خود به خود کسب میشه .تمام

  10. المیرا می گوید

    سر دبیر سلام
    خبر حقوقی ساعت ده امروز یادتون نره
    منتظریم

  11. مسعود مازندران می گوید

    با سلام خدمت سردبیر و همکاران محترم باید قبول کرد که متاسفانه بعد از واگذاری سهام مخابرات به شرکت ارتباط مبین حداقل تو بخش تلفن ثابت این بخش و به مراتب بخش‌های دیگر را تحت الشعاع قرار داد که از ابتدا هم مشخص بود چه نتیجه ای دارد و متاسفانه از همان آغاز به کار خودش رو بصورت نبود امکانات نگهداری نشون داد. و حالا هم با وجود تورم بالا و هزینه بالا هیچ تغییری در نرخ مکالمه ایجاد نشده است این در حالیست که شرکت ارتباط مبین هیچگونه تعهدی نسبت به مخابرات ندارد و اینگونه اگر ادامه داشته باشد مطمن باشید روزگار بدتری را تجربه خواهیم کرد. و این داستان ادامه دارد…

  12. صادق می گوید

    باسلام به نظر من ارزش گذاری بروز اموال مخابرات اعم از تجهیزات , خدمات , تعرفه ها و تعاملات فیما بین مخابرات و شرکت های FCP و PAP می تواند یکی از عوامل درآمدزای شرکت باشد که اگر کمیته ای تشکیل شود و مدیر عامل هم راسا پیگیر باشد مفید خواهد بود.

  13. ناشناس می گوید

    به نام خدا
    جناب آقای پاک نژاد با سلام و خدا قوت
    جنابعالی که طرح افزایش درآمد مخابرات را داده اید. حتماً خودتان هم با این تجربه مواجه شده اید که :
    یه استخر یا حوض آب که خروجی آن از ورودی اش بزرگ تر باشد هیچگاه پر نخواهد شد. آخه این مخابرات با این مدیران زیاده طلب چگونه افزایش درآمد داشته باشد. از قدیم الایّام بخش خصوصی فقط به فکر جیب خود بوده است. غافل از اینکه اول باید به فکر نیرو انسانی باشد. اول باید نیروی انسانی دلگرم باشد. تا کارها پیش برود. یه کشتی هرچه هم سرحال باشد. بالاخره باید یه ناخدای خوب داشته باشد تا سالم به ساحل نجات برسد. …….

  14. ناشناس می گوید

    تفو بر تو ای چرخ گردون تفو !!!!!

  15. همکار شما می گوید

    در شرکتی که درآمد نداره مدیران حقوقها و پاداشهای آنچنانی دریافت نمی کنند.

  16. ناشناس می گوید

    من نمیدونم. شرکت مخابرات از کمیته امداد هم دارایش کمتره؟

  17. فنی می گوید

    افزایش تعرفه

  18. ناشناس می گوید

    کم کردن مدیران معاونین و روسا و …….
    حذف حق جلسات
    حذف پاداش های بی مورد آخر سال
    حذف خرید های بی مورد و بی مصرف چینی

    1. دشتی می گوید

      زدی تو خال

نظرات بسته شده است.