مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس سید مجید صدری : محاسبه گروه های تشویقی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مخابرات پذیرفته شد

مخابرات ما- دغدغه های کارکنان مخابرات با بازنشستگی پایان نمی یافت.این دغدغه ها انگار در بازنشستگی هم ادامه داشت.اما اینک یکی از این دغدغه ها پایان یافته است.

مخابرات ما (سایت مخابرات ایران) – مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : معاون فنی سازمان بازنشستگی پذیرش گروه های تشویقی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مخابرات توسط صندوق باز نشستگی را اعلام کرد .

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ،مهندس سید مجید صدری ضمن با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات ،هفته گذشته در دیدار با مدیرعامل صندوق باز نشستگی مطرح شد ،اظهار داشت : در همین راستا معاون فنی سازمان بازنشستگی طی نامه ای به معاون توسعه سرمایه انسانی مخابرات پذیرش گروه های تشویقی را اعلام کرد. این مجوز برای ارسال به واحدهای استانی صندوق مربوطه به مناطق مخابراتی ابلاغ شد .

وی با تاکید بر تسریع در تدوین دستورالعمل و اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات بعد ازابلاغ به مناطق مخابراتی افزود : با تعامل بین مشترک صندوق بازنشستگی و شرکت مخابرات ایران بنا شد با انعقاد تفاهم نامه ای بازنشستگان کشوری از تسهیلات مخابراتی استفاده کنند.

مهندس صدری با اظهار امیدواری از تشریک مساعی صندوق بازنشستگی برای حل و فصل مشکلات بازنشستگان و شاغلان افزود : امید واریم تمامی مباحث مربوط به صندوق بازنشستگی و اعمال مقررات تامین اجتماعی برای کارکنان و بازنشستگان مشمول حل شود.

1239740cookie-checkمهندس سید مجید صدری : محاسبه گروه های تشویقی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مخابرات پذیرفته شد
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    صندوق های بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی، میانگین ۲ سال آخر حقوق هر کارمند را به عنوان حقوق بازنشستگی در نظر میگیرند، به شرطی که قوانین محاسبه کسر از حقوق ماهیانه به مدت ۳۰ سال اجرا شده باشد. مابه التفاوت سال های قبلی به دو بخش دوران دولتی و دوران خصوصی تقسیم میشود. مابه التفاوت دوران دولتی را دولت و دوران بعد از خصوصی سازی را شرکت مخابرات ایران باید بپردازد. می ماند سهم کارمندان که باید از حقوقشان کسر شده و به حساب سازمان بازنشستگی کشوری واریز شود. بهترین روش این است که سهم کارکنان به صورت اقساطی از حقوشان کسر و به حساب صندوق بازنشستگی کشوری واریز شود.

  2. بازنشسته می گوید

    صدری جون معوقات ما چه شد!؟مهر هم تمام شد نه از سبد رمضان خیری شد ونه از….تو پفیش که ارقامی ذکر نشده …کسی اطلاعی داره…

  3. بازنشسسسسسسسته می گوید

    اینقدر مبهم وکلی گویی شده که خود صدری ومعاون فنی با خواندن مطلب انگشت بدهان ماندن که یعنی چه!؟باز نشستگان مخابرات عضو صندوق بازنشستگی مشمول گروه تشویقی همسان سازی میشن!؟یا به کل باز نشستگان مخابرات اعم از کشوری وتامین اجتماعی گروه های تشویقی همسان سازی تعلق میگیره!؟یا اینکه کلا بازنشستگان صندوق مشمول تسهیلات مخابراتی میشن!؟ یا اینکه…حالا ده سال هم برای همین موضوع بازنشیسگان میرن سر کار !اینو بهش میگن اشتغال مولد .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      خودت پیجیده اش کردی خب برادر
      صندوق بازنشستگی کشوری تا بحال در پذیرش گروه های تشویقی مشکل داشته تامین اجتماعی موردی نداشته
      بهمین دلیل حالا قرار شده گروه های تشویقی رو قبول کنه
      حالا شامل چه کسانی است؟ همه بازنشستگان صندوق کشوری
      آیا به همه میدن؟ به همه کسانی که گروه تشویقی داشتن میدن مثلا جانبازی یا گردانهای عاشورا یا ….
      ممکنه شما شاملش بشی و ممکنه نشی

    2. بازنشسته زرین دشتی می گوید

      سلام بازنشسته عزیز،شاید متن نوشته شده مقداری در نگارش آن دقت نشده ولی مطلب گویا میباشد و منظور این است که اعمال گروههای تشویقی در همسانسازی حقوق بازنشستگان کشوری که درزمان خصوصی بازنشسته شده اند مورد پذیرش قرار گرفته و گروههای تشویقی اعمال می گردد
      معاون فنی بازنشستگی طی نامه ایی به معاونت توسعه سرمایه انسانی پذیرش گروههای تشویقی اعلام کرده و نامه مذکور توسط شرکت مخابرات به مناطق استانی جهت اعلام به مدیریت بازنشستگی استانها ارسال گردیده تا مدیریتهای استانی مخابرات و بازنشستگی گروههای مذکور اعمال نمایند
      در اعمال گروه تشویقی درحقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشکلی وجود نداشته است
      ضمنا بازنشستگان کشوری مخابرات که گروه تشویقی ندارند تغییری در حکمشان حاصل نمیشود

نظرات بسته شده است.