مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اپراتورها تا پایان سال اجازه افزایش قیمت اینترنت را ندارند

مخابرات ما-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قیمت بسته‌های اینترنتی تغییری نداشته است و ما اجازه افزایش قیمت را تا پایان سال جاری به اپراتورها نخواهیم داد. محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام خود به سوالات کاربران پاسخ گفت. او درباره ۱۲۰ گیگابایت اینترنت اساتید اظهار کرد: از شنبه(امروز) فعال‌سازی بسته اینترنت اساتید آغاز خواهد شد.

مخابرات ما-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره انتقاد کاربران به افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی بیان کرد: قیمت بسته‌های اینترنتی تغییری نداشته است و ما اجازه افزایش قیمت را تا پایان سال جاری به اپراتورها نخواهیم داد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اقدامات انجام‌شده برای رفع پینگ بازی‌های آنلاین گفت: از زیرساخت خواستم برای بهبود کیفیت بازی‌های رایانه‌ای اقدامات جدی به عمل آورد و گزارش آن را خواهم داد.

آذری جهرمی علت فیلترینگ تلگرام را حکم قضایی دانست و درباره فیلترینگ اینستاگرام نیز اظهار کرد: بحثی در این خصوص مطرح نیست. وی درباره سایت‌های شرط‌بندی توضیح داد: فعالیت این سایت‌ها مخالف قوانین ایران است. اطلاع دارم که پلیس و دستگاه قضایی پیگیری جدی برای برخورد با گردانندگان این اقتصاد ناسالم انجام می‌دهند و ما هم از این اقدام آنها حمایت می‌کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اینترنت VDSL گفت: حدود ۷۰۰ هزار پورت توسط مخابرات ایران و شاتل آماده شده که به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. او درباره چرایی فیلتر دیسکورد (نرم‌افزار برقراری تماس تلفنی در بستر شبکه برای گیمرها) گفت: آنچه به من گفته‌اند این است که نرم‌افزار دیسکورد از دامنه discordapp استفاده می‌کرده و دامنه discord یک سایت غیراخلاقی بوده که از مدت‌ها قبل مسدود بوده است. اخیرا مالکان نرم‌افزار دیسکورد دامنه discord را از مالکان آن سایت غیراخلاقی خریده‌اند و نرم‌افزارشان را روی این دامنه بالا آورده‌اند. به این خاطر این نرم‌افزار در ایران از دسترس خارج شده است. زیرساخت با ارائه این توضیح از دادستانی خواسته است مجوز خروج دامنه دیسکورد از لیست مسدودی را صادر کند. وی در پاسخ به اینکه آیا شرکت سوپرسل، ایران را تحریم کرده، گفت: شریک تجاری سوپرسل در ایران، شرکت مالک کافه‌بازار بود. بیانیه‌ای از سوپرسل دیدم که گفته بود با کافه‌بازار به تفاهم نرسیده و به‌صورت موقت فعالیتش در ایران را متوقف کرده است.

1238980cookie-checkاپراتورها تا پایان سال اجازه افزایش قیمت اینترنت را ندارند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناصر می گوید

    سلام و خسته نباشید
    لطفا آقای وزیر که در دولت تشریف دارند با همکارانش اجازه ندهند قیمت امروز کالاها فردا افزایش یابد چه برسد به آخر سال. اگر مرد میدانند مافیای خودرویی را منهدم کنند قیمت مسکن را که نمی توانند پائین بیاورند چون قیمت مصالح ساختمانی فردا از امروز حتما گرانتره. قیمت اینترنت بالا بره پائین بیاد برای مردم نان نمیشه . این آقای وزیر هم قسمتش از بیداد گرانی شده تعرفه اینترنت اگه توانشو داری بیا نقاط کور تلفنهای همراه را حل کن مشکل تبدیل ۲G به ۴G را حل کن که نمی توانی

نظرات بسته شده است.