مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر خوب، دستور صریح مدیر عامل مخابرات ایران، اجرای بدون تنازل آیین نامه حقوق و دستمزد

مخابرات ما– مهندس صدری از معاون مالی خود خواست آیین نامه حقوق و دستمزد را بدون تنازل اجرا کند.

مخابرات ما– امروز نامه ای از سوی مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خطاب به مهندس راسخ معاون مالی این شرکت صادر شد که در آن از او خواسته است آیین نامه حقوق و دستمزد سال ۸۸ را بدون تنازل برای کارکنان اجرا کند.

آنچه کارکنان رسمی شرکت مخابرات ایران در طی ده سال گذشته به دنبال آن بودند اجرای این آیین نامه بود چرا که بر اساس همان مصوبه تصمیم گرفته بودند که در مخابرات بمانند یا در بخش دولتی مشغول شوند.

سال ها این بحث مورد توجه تشکلات کارگری مخابرات و محل اختلاف آنان با سهامداران عمده بود.

اینک پس از ده سال، بار دیگر مدیر عامل مخابرات ایران با موافقت سهامداران عمده این شرکت، اجرای بدون تنازل این آیین نامه را از معاون مالی خود خواسته است.

این خبر قطعا مایه خوشحالی همکاران مخابراتی است.نظر به اهمیت خبر و منبع آن، از مخابرات ایران اجازه می خواهیم بخشی از این نامه را منتشر کنیم.

مهندس صدری به معاون مالی خود نوشته است که تمامی مفاد آیین نامه استخدامی و پرسنلی و سیستم حقوق و دستمزد کارکنان شرکت مصوبه سال ۸۹ را بدون تنازل و کم و کاست از ابتدای سال ۱۳۹۷ اجرا کنید.

این مصوبه فقط یک سال پس از تصویب اجرا شد.پس از آن مدیران وقت و اعضای هیئت مدیره بدون اعلام به کارکنان اجرای آن را متوقف و بخش های مهم آن را حذف کردند.

سال هاست تشکل ها و کارکنان رسمی و بازنشسته در پی اجرای این مصوبه بوده اند.چندی پیش سهامداران عمده از جمله ستاد اجرائی و وزارت ارتباطات با اجرای آن موافقت کردند و خواسته سال های اخیر کارکنان را اجرا کردند. قطعا نام سهامداران عمده، مدیران این دوره و نمایندگان تشکل ها در یادها خواهد ماند.

حالا شما نظرتان را بنویسید تا بدانیم افکار عمومی خوانندگان سایت در این باره چه نظری دارند.

 

1233730cookie-checkخبر خوب، دستور صریح مدیر عامل مخابرات ایران، اجرای بدون تنازل آیین نامه حقوق و دستمزد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
58 نظرات
  1. یه بنده خدا می گوید

    سلام خسته نباشید یعنی این آئین نامه برای کارکنان رسمیه فقط پس ما کارکنان بخش خصوصی چی ، ما هم که جز ادمی حساب نمیشیم اقای صدری شما هم که بفکر بخش خصوصی نیستید.

  2. منتظر مهدی می گوید

    طرف چک داشت میرفت بانک نقد کند تاریخ چک نوشته بود فردا کارمند بانک میگفت برو فردا بیا حکایت ما شده دستور هست ولی تاریخ اجرا ندارد !!!

  3. جعفر داداش.اصفهان. می گوید

    سلام.خسته نباشید اصدر تا ذیل.انشااله امیدواریم دیگه از قالب حرف وحدیث خارج وبه عمل بپوندد و ابوابجمعی شرکت را خوشحال و حداقل تا چند روز اتی میوه این درخت ۱۱ساله را بچینیم..ممنونیم از همه.خدا قوت پهلوان.

  4. همکار 33 سال خدمت می گوید

    سلام سردبیر جان
    امیدوارم چنین اتفاقی واقعا بیافتد با اینکه حق ۹ سال ما از بین میرود ولی بازم دم مهندس صدری گرم

  5. ناشناس می گوید

    مرحوم کلینی روایتی در کتاب شریف کافی از امام صادق(ع) نقل می‌کند که حقیقتاً بهت‌آور است. ابان بن تغلب می‌گوید: از امام صادق(ع) شنیدم که فرمودند: هرکس خانه خدا را طواف کند، خداوند عزوجل شش هزار حسنه برای او می‌نویسد و شش هزار گناه از او می‌آمرزد و شش هزار درجه به وی عطا می‌فرماید و شش هزار حاجت از او برآورده می‌سازد. سپس فرمودند: «قَضَاءُ حَاجَهِ الْمُؤْمِنِ أَفْضَلُ مِنْ طَوَافٍ وَ طَوَافٍ حَتَّى عَدَّ عَشْراً؛ گره‌گشایی از کار یک مؤمن، ده برابر این طواف فضیلت دارد

  6. ناشناس می گوید

    گوشمون از این حرفها پره ملاک وقتی است که پول رفت تو حساب کارگر نه شعار دادن واسه وقت کشی

  7. ناشناس می گوید

    فکر کنم این شصت و مین بار دارن به هم نامه می نویسن که اره اجرا کنید
    ولی در عمل هیییییییچ
    به نظرم دارن زمان میخرن

  8. حامی بازنشسته می گوید

    باسلام به من دیپلم چند به من می دهند آیاجدول داردکهذاعلان شودتشکرازجناب مهندس صدری

  9. علی رصا می گوید

    سلام
    دوست دارم مهندس صدری رو ببینم یا تلفنی باهاش صحبت کنم این برام شده یه آرزو
    بگم مهندس عزیز بخدا ما نیروهای شرکتی برای اداره جون می کنیم همه مدارک بالا داریم همه تحصیلکرده ایم همه زندگی و بچه داریم و مهمتر از همه اینا همه ادمیمم و حق زندگی داریم بچه های ما آرزوی کوچکترین چیزی به دلشون مونده فقط بخاطر اینکه نیروی به اصلاح شرکتی و برده مخابرات هستیم
    چطور از شما خواهش کنیم تنها کنیم فکری به حال این قشر رحمت کش بکنید

  10. مانی می گوید

    اینم برای رسمی ها
    سر دبیر یه خبر خوبم به شرکتی ها بدید

  11. استخدامی ۹۲ می گوید

    سلام جناب سردبیر
    با توجه به متن نامه، موضوع فقط اجرای بدون تنازل آیین نامه حقوق و دستمزد نیست بلکه به اجرای تمامی مفاد آیین نامه استخدامی و پرسنلی و سیستم حقوق و دستمزد اشاره شده.
    بطور واضح یکی از بندهای آیین نامه استخدامی مربوط به تبدیل وضعیت کارکنانی است که از طریق آزمون استخدامی و طی مراحل گزینش به استخدام شرکت در آمده اند لذا طبیعتا جهت اقدام در خصوص تبدیل وضعیت همکاران استخدامی ۹۲ و دیگر همکارانی که شرایط استخدامی مشابه دارند می بایست رونوشتی از این نامه باید برای معاونت توسعه سرمایه انسانی هم ارسال شده باشد.
    با تشکر

  12. پینوکیو خوش خیال می گوید

    سلام بر سردبیر محترم که همواره سعی می کنند با خبرهای خوب باعث امیدواری همکاران به آینده شوند.ای کاش مدیران محترم به موازات دستورالعمل ها و خواستار اجرای آنها در عمل نیز حسن نیت خود را ثابت می کردند.چندی پیش در خبری ازسوی مدیر عامل مخابرات ایران اعلام شد از شنبه موقعه رفاهیات پرداخت خواهد شد ولی تنها موقعات سال ۹۲ پرداخت شد و عبارت از عملا بی معنی ماند.خلاصه کلام اینکه مطابق رویه در نظر گرفته شد دوباره امضای فلان نیست یا متن ابهاماتی دارد که اجرا را عمدا مختل خواهد کرد.ای کاش خبری که قرار نیست اجرا شود از سوی مدیران داده نمی شد تا ما نیز تکلیف خودمان را بهتر می دانستیم!

  13. مجتبی می گوید

    چرا سهام دار عمده همه جا دستش به خیر وکمک رسان این همه سرمایه وسرباز که دررکابش داره نباید توجه کنه همش ناله ودرد از انهابشنویم

  14. زنبور می گوید

    یعنی در فیش مهر رویت میشه؟؟؟ پاداش شش ماهه دوم ۹۸ پرداخت نشد مجدد.

  15. علی می گوید

    مهندس صدری تا حالا چیزی ب جز دروغ مگه چیزی هم گفته ؟

  16. ناشناس می گوید

    همش کشکه و الکی

  17. بازنشسته ۹۳ ای می گوید

    سلام ،یعنی چی از سال ۹۷؟

  18. محمد می گوید

    معاونت مالی وظیفه پرداخت با ایتم های اعلامی معاونت نیروی انسانی را دارد ودخلی در کم وزیاد کردن ان ندارد.یعنی تا موقعیکه معاونت نیروی انسانی اقدام نکنه نامه بی مفهوم است

  19. ناشناس می گوید

    سلام
    با تشکر از مدیرعامل محترم که مشعل امید را بری کارکنان روشن کردند. ولی چرا مصوبه ۸۹ از ۹۷ باید اجرایی شود؟آیا با پرداخت معوقات قبلی تا سال ۹۷ تسویه شد؟

  20. بازنشسته اخیر می گوید

    همیشه باید یه جای کار بلنگه اجرای مصوبه از ابتدای سال ۹۷ یعنی پایمال شدن همه مطالبات ده ساله.کجای این خبر خوبه ؟سردبیر جان خیلی خوش قلبی.

نظرات بسته شده است.