مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افزایش پهنای باند شبکه دیتای ثابت در مرکز شمس آباد دزفول

مخابرات مامدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای مشترکان خانگی با انجام عملیات فنی و افزایش ۵۰ درصدی پهنای باند در مرکز تلفن شمس آباد شهرستان دزفول بهبود و ارتقا یافت.

مخابرات ما-رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به افزایش روز افزون میزان مصرفی پهنای باند از سوی مشترکان به خاطر شرایط موجود، عملیات بهینه سازی و ارتقای شبکه دیتای ثابت مرکز تلفن شمس آباد شهرستان دزفول در دستور کار قرار گرفت.

او هدف از استمرار عملیات توسعه شبکه دیتا را ارائه اینترنت پرسرعت عنوان کرد و افزود: عملیات بهینه سازی و ارتقای شبکه دیتا با انجام عملیات فنی و افزایش ۵۰ درصدی پهنای باند در این مرکز با تلاش کارشناسان فنی مخابرات منطقه خوزستان با هدف ارائه اینترنت پرسرعت به مشترکان adsl تلفن ثابت انجام شد.

فلاح زاده اظهار داشت: باتوجه به وضعیت موجود و نیاز بیش از پیش دسترسی مردم به دیتا برای انجام کار‌ها و فعالیت‌های بر بستر اینترنت و لزوم ارائه خدمات با کیفیت به منظور جلب رضایتمندی شهروندان، با اجرای این عملیات، مشترکان adsl خانگی شمس آباد شهرستان دزفول از اینترنت پر سرعت و کیفیت مطلوب بهره‌مند شدند.

1232860cookie-checkافزایش پهنای باند شبکه دیتای ثابت در مرکز شمس آباد دزفول

نظرات بسته شده است.