مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فعال سازی بسته‌های اینترنت رایگان دانش آموزی در خراسان جنوبی

مخابرات ما-سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی از فعال سازی بسته‌های اینترنت رایگان برای دانش آموزان با استفاده از کد دستوری خبر داد.

مخابرات ما-آذری نصرآباد سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به رایگان بودن اینترنت سامانه شاد گفت: والدین دانش آموزان و همچنین معلمان می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی بابت هزینه های اینترنت به شکل رایگان به محتوای نرم افزار شاد دسترسی داشته باشند.

او افزود: سرویس اینترنت دانش آموزی نیز  به منظور استفاده دانش آموزان از محتوای آموزشی مورد نیاز از طریق کد دستوری (ستاره مربع) فعال خواهد شد.

آذری نصر آباد با اشاره به اینکه والدین می‌توانند برای اطمینان از دسترسی فرزندان خود به فضای اینترنتی سالم، این سرویس را فعال کنند، تصریح کرد: در هر زمان که والدین تمایل داشته باشند، می‌توانند سرویس اینترنت دانش آموزشی را غیر فعال کرده  و به کلیه محتوای اینترنتی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی ادامه داد :برای آن دسته از دانش آموزان و معلمان که از بستر‌های دیگر آموزشی استفاده می‌کنند، بسته اینترنت آموزش با تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: این بسته‌ها با کد دستوری فعال می‌شوند و برای استفاده از محتوای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان و معلمان در نظر گرفته شده است و شامل حال تمامی مشترکان همراه اولی خواهد شد.

او اظهار کرد: عرضه سیم کارت انارستان با اینترنت پاک در ادامه ارائه سرویس‌های مختص ایام تحصیل است و همراه اول همچون گذشته و در جهت هویت بخشی به کودکان و نوجوانان، سیم کارت اعتباری انارستان را برای کودکان و نوجوان ارائه می‌کند.

1232240cookie-checkفعال سازی بسته‌های اینترنت رایگان دانش آموزی در خراسان جنوبی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. سید می گوید

    خدا قوت حضور مدیر جهادی ، مردمی و مخلص و…. استان خراسان جنوبی

نظرات بسته شده است.