مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بازنشستگان کرمانی ۹۷ هنوز پیگیر مطالبات خود هستند

مخابرات ما– پرداخت برخی مطالبات بازنشستگان سال های گذشته در استانها هنوز باقی مانده حجم آنها ممکن است یکسان نباشد.اما بنظر می رسد در استان کرمان حجم مطالبه کمی بیشتر باشد.

یکی از پیام های بازنشستگان سال ۹۷ در کرمان را منتشر می کنیم تا وضعیت در این استان به مراجع بالاتر اطلاع داده شود:

علی

سردبیر محترم سلام وارادت
من با پیامهای زیادی که می گذارم برایتان وافعاً اسباب زحمت شدم شرمنده مجبورم… دستم به جایی نمی رسد.
آقایان، وزیر جوان ومدیر عامل عالیقدر ،سید بزرگوار هرچه پیام ار طریق اینستا گرام به ایشان ارسال کردم دریغ از یک کلمه جواب؟؟!!!
شما در چندین مورد که من متوجه شدم وساطت کردین وبا گرفتن مشخصات ومشکلات تعدادی از همکاران اسباب خیر شدین وگرفتاریهای خیلی ها حل شد.
هرچند کار جنابعالی پسندیده است ولی من خواهش می کنم این دفعه وساطت کنید .

آقای صدری تکلیف مطالبات بازنشستگان ۹۷ در استان کرمان که من اطلاع دارم (۳۱ درصد صندوق ۶ درصد پس انداز کارکنان!!!+ تفاوت مرخصی ذخیره و غبره) را برای یک دفعه مشخص کنید وبا صراحت وصداقت بیان بفرمایید برای پرداخت این حق الناس شرعی وقانونی ادای دین می کنید یا خیر ؟!

اگه قرار بر ادای دین و پرداخت مطالبات کارشناسان متعهد ومتخصص دیروز وناشناسان مزاحم امروز است بزرگواری نمایند  اعلام نمایند چه برنامه ای دارند و چه مبلغ ؟
از کدام مطالبات(صندوق پس انداز ۶ درصد، تفاوت ذخیره مرخصی، گروه ورتبه های معوقه برابربخشنامه های اعلام شده شرکت مخابرات از سال ۸۸ تا کنون) کی وچه زمان ..؟
تا امثال حقیر آخر عمری با این همه مشکلات اقتصادی تکلیفمان با خودمان روشن شود.

 

1231880cookie-checkبازنشستگان کرمانی ۹۷ هنوز پیگیر مطالبات خود هستند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    یکسره از حقوق بازنشستگان و چیزهای که به درد کارمندان نمی خورد صحبت می کنید ولی از حق پایمال شده چندین ساله مخابرات که دارای چندین بند می باشد و هزینه ان را هم از سود سهام مخابرات برداشتند و هنوز هم خبری نشد و دیگر حقوق ماهیانه که اقایان از اول برج تا ۲۷ الی ۲۸ هر ماه خبری نیست بعد از ان اقایان به فکر حقوق می افتند بس کنید کارمندان رسمی را ذلیل کردید با اینحقوق ناچیز و دریای بیکران گرانی که اصلا” نمی شود زندگی کرد و هرماه همین برنامه ادامه دارد چون خودشان سیرند هرکدام از مدیران مخابرات بالای ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون حقوق می گیرند فکر کارمند زیردست نیستند

  2. محمود می گوید

    با عرض سلام حضور محترم سر دبیر گرامی و همکاران بزرگوارم در سراسر کشور به اطلاع میرسانم که استان سمنان هم پول صندوق ۶ درصد که متعلغ به خودمان بوده به بازنشستگان سال ۹۷ پرداخت نکرده است و از سردبیر گرامی و زحمتکش تمنا میکنم پیگیری نمایید چون ما هرموقع با استان خودمان تماس میگیریم میگویند از تهران تقاضا کردیم فعلا جواب نداده اند ایا ما حق نداریم پولی که از حقوق خودمان کسر شده را بعد از ۲ سال بگیریم . بازم تشکر میکنم از زحمات سردبیر گرامی

نظرات بسته شده است.