مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

توسعه زیر ساخت های مخابراتی در بانه روند صعودی دارد

مخابرات ما-مصطفی فتحی مدیر مخابرات شهرستان بانه در گفتگو باخبرنگار هاناخبر گفت: در راستای توسعه ارتباطات در مناطق روستایی و کسب رضایتمندی مشتریان؛ مخابرات بانه در سال چند سال اخیر، اقدام به توسعه زیر ساخت های مخابراتی در شهرستان بانه و روستاهای اطراف این شهرستان نموده که تاثیر بسزایی در افزایش بازدهی شبکه های ثابت و سیار این مناطق داشته است.

مخابرات ما-به گزارش هاناخبر ،مدیر مخابرات شهرستان بانه توسعه زیر ساخت های مخابراتی در بانه روند صعودی دارد

مصطفی فتحی مدیر مخابرات شهرستان بانه در گفتگو باخبرنگار هاناخبر گفت: در راستای توسعه ارتباطات در مناطق روستایی و کسب رضایتمندی مشتریان؛ مخابرات بانه در سال چند سال اخیر، اقدام به توسعه زیر ساخت های مخابراتی در شهرستان بانه و روستاهای اطراف این شهرستان نموده که تاثیر بسزایی در افزایش بازدهی شبکه های ثابت و سیار این مناطق داشته است.

فتحی ، با اشاره به مزایایی توسعه مخابراتی در این شهرستان اظهار کرد: گسترش خدمات مخابراتی و اینترنتی باعث افزایش رفاه عمومی، کاهش هزینه‌های مردم و دولت و افزایش سرعت در انجام امور خواهد شد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس در شرایط آموزش از طریق مجازی عنوان کرد: تا کنون ۲۶ مدارس در سطح شهرستان را که با مشکل عدم اینترنت و امکانات آن برخوردار بودن با تحویل مودم و اینترنت دوساله رایگان تجهیز نموده ایم.

 

فتحی با اعلام اینکه با حمایت مدیریت منطقه و مدیران استانی و تلاش همکاران این شهرستان در اجرای پروژه‌های مخابراتی موفق شدیم ۵۱ روستا و جدیدا ۱۵ روستا را با ایجاد مرکز جدید با نصب  تجهیزات توانستیم دارای تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت ای دی اف ال  ارتباط مخابراتی نمائیم، اظهار کرد: از این رقم، تعداد ۱۶۵ روستا دارای تلفن خانگی و ۴۷ روستا دارای ADSL مخابرات هستند.

فتحی در ادامه اضافه کرد:نوسازی وارتقاء ۲G، نصب وراه اندازی ۳G و ۴G ،توسعه سیستم های انتقال مخابراتی وافزایش پهنای باند ونصب وراه اندازی رادیو و افزایش پهنای باند از جمله اقداماتی است که در ۱۳ روستای این شهرستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به سرویس VDSL که نسل جدیدی از فناوری DSL بر روی بستر کابل شبکه با پهنای باند گسترده است به تشریح تفاوت اصلی دو سرویس ADSL وVDSL پرداخت و افزود: در VDSLسرعت دانلود و آپلود بالاتر است و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا از برنامه‌هایی که پهنای باند بالایی نیاز دارند بدون کوچک‌ترین مشکلی استفاده نمایند.

فتحی با بیان  اینکه فیبرنوری یکی از پایدارترین راه‌های ارائه‌ی اینترنتِ با کیفیت و پرسرعت است؛ مزایای سرویسFTTH رامطرح نمود و گفت: فیبر نوری در دنیای امروز به یکی از مهم‌ترین، با کیفیت‌ترین و اساسی‌ترین راه‌های ارتباط ثابت به اینترنت و شبکه‌های محلی تبدیل شده است که امکان استفاده از این سرویس برای مشترکین استان در کلاس جهانی فراهم گردیده است که ۵۴۸ مشترک سرویس FTTHدر شهرستان بانه فعال هستند و متقاضیان جدید با ثبت درخواست خود می توانند از مزایا و خدمات سرویس مذکور بهره بگیرند.

وی درپایان با اعلام این مهم که در چند سال اخیر راهبرد اصلی مخابرات، توسعه بر روی تامین و ایجاد زیرساخت‌های متناسب با تکنولوژی جدید است، خاطر نشان کرد: در این راستا توسعه جدید صرفاً بر مبنای فیبرنوری بنا شده است که این امر ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی بر بستر آخرین تکنولوژی‌های مخابراتی را به دنبال داشته است.

1230270cookie-checkتوسعه زیر ساخت های مخابراتی در بانه روند صعودی دارد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.