مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

درخواست تجمع تهرانی ها -شاغلین و بازنشستگان- در ۲۶ شهریور

مخابرات ما-انجمن صنفی مخابرات  استان تهران و کانون بازنشستگان مخابرات  استان تهران از استانداری تهران درخواست مجوز برای برگزاری تجمع  کرده اند.

 

مخابرات ما- بر اساس گزارش خبرنگار مخابرات ما، اطلاعیه ای از سوی انجمن صنفی شاغلین مخابرات استان تهران و کانون بازنشستگان مخابرات استان تهران و انجمن اسلامی کارکنان مخابرات امضا شده است که در آن از استانداری تهران برای برگزاری تجمع درخواست مجوز شده است.

 

در اطلاعیه که به امضای روسا و مدیران این واحدها رسیده است شرحی از آنچه از ابتدای خصوصی سازی بر کارکنان و بازنشستگان مخابرات رفته است ذکر شده. در ابتدای آن می خوانیم ۱۱ سال است که سهامدار عمده از انجام وظایف قانونی خود استنکاف می ورزد و ضمن تضییع حقوق مسلم آنان معیشت ایشان را تنگ و هر روز بدلیل نقصان نظارت مشکلاتشان را بیشتر می کند.

 

در انتهای این رنج نامه از استانداری استان تهران خواسته شده با برگزاری تجمع در روز ۲۶ شهریور ماه جاری در مقابل ستاد اجرائی -ساختمان سهامدار عمده مخابرات- موافقت نماید تا  شاغلین و بازنشستگان مخابرات استان تهران  بتوانند صدای خود را بار دیگر به دیگران از جمله سهامدار عمده مخابرات برسانند.

1229980cookie-checkدرخواست تجمع تهرانی ها -شاغلین و بازنشستگان- در ۲۶ شهریور
11 نظرات
  1. حمید می گوید

    منتظریم اعلام کنیدازشهرستان ۲۰نفروشیم بیاییم تهران والا بازنشسته هاآرزوبه دل فوت کردن خدانگذره ازمدیران که باعث مرگ بارنشسته وسکته کارمندبینوا محتاج وام قسط بیکار داره چرابی خیالی جهرمی ریسی جمهوری پیش کش حق ورثه وبازنشسته رابده از۸۴ والا خداهست بدجوری انتقام میگیره

  2. ناشناس می گوید

    فرض کنید تجمع کارگزاران هم مورد برخورد قراردهند .آخر که چی بشه ؟
    بالاخره مخابرات باید حق و حقوق کار گران را درست بدهد.

  3. ناشناس می گوید

    هرشب از تلوزیون خیرات وکمک ستاد اجرایی به مردم ایران میبینم اری نیروهای خودش به کمک احتیاج دارند

  4. جاوید می گوید

    سلام برسردبیرمحترم وهمکاران لطفاازطریق همین رسانه خودمان مخابرات ما برای استانها هم فراخوان شرکت درتجمع رااعلام کنیدتاسردمداران. پشت صحنه مخابرات بدانند ظلم دوامب نداره

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خبرهاشو منتشر می کنیم طبیعتا

  5. ناشناس می گوید

    چه کارهای عجیبی، مگر اونها از ما مجوز عدم پرداخت گرفتند که حالا شما برای گرفتن حق خودتان درخواست مجوز می کنید،همه شان یکی هستن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      برادر من
      مجوز ربطی به مخابرات نداره
      شما میخوای تجمع بذاری باید مج.ز بگیری.این قانونه
      حالا اگر کسی بخواد بدون خبر تجمع کنه بحث دیگری است

  6. حسین می گوید

    با سلام و احترام
    نیروهای عزیز شرکتی بیایید و ماهم حق و حقوق ضایع شده بیش از ۱۰ سال رو با تجمع بگیریم تا کی با ۳ میلیون زندگی کنیم.یکبار هم شده بیایید متحد شویم.چون در مخابرات هرگروهی بدنبال منفعت خودش می باشد. بازنشسته برای خود، رسمی برای خود، قراردادی برای خود و بیایید ماهم کاری بکنیم، چون در مخابرات همدلی بین همکاران وجود ندارد هرگروهی میخواهد حق خودش را بگیرد بقیه به جهنم، چرا تا حالا نیامده اید یک حرکت دست جمعی شامل همه گروها انجام بدیم (رسمی، بازنشسته، قراردادی و شرکتی)، آیا تا حالا فکر کردیده اید اکثر همکاران رسمی بازنشست شده اند و در حال حاضر نبض مخابرات با همت دوستان شرکتی میتپه؛ برای سال های بعد چطوربه فکر مزایا هستید وقتی که دیگر ناییی برای نفس کشیدن و کار برای نیروهای شرکتی نمانده، فکری به حال این عزیزان هم بکنیند اگر خواهان مزایای ماندگار هستید و گرنه یکی دو سال مزایا میگیرید و بعدا یک شرکت بی هویت بدون نیروهای سازماندهی شده چطور میتواند سرپا بایستد و برای شما سهامداری و سود سازی بکند.

  7. روشنگر می گوید

    سلام
    بنظر بنده بهتر است نعارفات را کنار بگذاریم ویک بار هم شده یک تجمع عظیم و در خور این آقایان بد عهد و پیمان شکن انجام شود تا از راس تا ذیل مسولین بدانند سالهاست کارکنان مخابرات داد مظلومیت سر می دهند ولی گوشی شنوا نیست . ده سال است که ما هیچ نوع ارتقاء گروه نداشته ایم .حقوق ما مایه خنده اطرافیان و دوستان شده.

  8. رسمی می گوید

    همکاران باید نشون بدن حاضرن برای حقشون بجنگن ما باید حقمون رو بگیریم الان هیچ کارمندی مثل ما حقوقش کم نیست ادارات دیگه دو سه برابر کارمند مخابرات حقوق میگیرن تا کی صبر؟؟؟؟ با حرف و مذاکره کار پیش نمیره باید همه مردم ایران بدونن سهامداران خوشنام !!مخابرات چه بلایی سرما آوردن هرجا میریم میگن حقوق مخابراتی ها خیلی زیاده ولی در واقع هیچ

  9. رسمی می گوید

    یه سوال این همه تجمع کارگزاران چرا کسی اونا رو مورد برخورد قرا نداد حالا ما بعد از سالها یه حرکت میخواهیم بکنیم باید صدتا مجوز بگییم ؟؟؟عجیبه!!!!!!

نظرات بسته شده است.