مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

درهای مخابرات ما به روی هر کسی که توانایی دارد باز است

مخابرات ما (سردبیر) – سلام عزیزان! می دانید که اصولا از رانت خوشم نمی آید.به همین دلیل درهای مخابرات ما به روی هر کسی که احساس می کند توانائی نوشتن و گزارشگری دارد باز است.

 

همین روزها سه دوست خوب به جمع ما اضافه شدند که بار کار سردبیر را بشدت کاهش داده اند.هر کدام هم قطعا فقط در توانایی خود کار می کند نه چیز دیگری. از آنان بپرسید که از چه طریقی و چگونه به ما اضافه شده اند!

 

شما هم اگر توانایی نوشتن دارید و دلتان می خواهد در فضای پیرامون خود موثر باشید با مخابرات ما تماس بگیرید.حتما کاری هست که شما بتوانید انجام دهید و به آن علاقه داشته باشید.

 

مخابرات ما به نیروی تازه نفس نیاز دارد.به افراد دیگری که دلشان برای تغییر مثبت می تپد.

اگر از نق زدن خسته شده اید و می خواهید تاثیری بیش از خودخواهی های معمول ما آدم ها داشته باشید، مخابرات ما جای خوبی است.

ایده های خوبی دارید؟ بارها با خود گفته اید اگر من جای سردبیر بودم این می کردم یا آن می کردم؟ همین حالا به ما بپیوندید و بجای سردبیر تصمیم بگیرید. مدتی سایت را با الگوهای شما می چرخانیم. با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن تماس خود را در همین صفحه برای سردبیر بنویسید. انتظار شاقی از شما نداریم.

 

فقط لطفا آدم های عصبی و کم صبر یا آدم هایی که فکر می کنند فقط حرف آنها درست است یا کسانی که از دیدن اسمشان خیلی خوششان می آید هم تماس نگیرند!

 

با احترام- سردبیر مخابرات ما.

۱۳۹۹٫۰۶٫۱۰

 

1226550cookie-checkدرهای مخابرات ما به روی هر کسی که توانایی دارد باز است
2 نظرات
  1. علی اصغر دریاب می گوید

    من بازنشسته شرکتی در شرکت مخابرات فارس هستم احکام صادره سایر همکاران در سایت بازنشستگان کشوری قابل مشاهده است اما بنده برای مشاهده حکم جدید خودم نمی دانم به کجا مراجعه کنم لطفا راهنمایی بفرمایید

  2. علی می گوید

    با سلام واحترام محضر سردبیر گرامی گه دغدغه رفع مشکلات را به روش خواهش وتمنا ومدارا دارد.
    سردبیر گرامی ما هم نوشتن بلدییم آن هم حرف حساب و حق مستند ؟ .مدیران ارشد مخابرات که مدعی هستند در مسیر اسلام حرکت میکنند و طالب رضای خداوند هستند !؟ این واقعیتها رابرنمیتابند وهیچ ارزشی برای آنها قائل نیستند برای نمونه این مطلب را من در اینستاگرام جناب صدری گذاشتم ولی دریغ از نیم نگاه وتوجه؟
    👇
    جناب مدیر عامل محترم سید بزرگوار سلام ودرود🤲🤲🤲
    «أاَقْنَعُ مِنْ نَفْسِی بِأَنْ یُقَالَ هَذَا أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ وَ لَا أُشَارِکُهُمْ فِی مَکَارِهِ الدَّهْرِ أَوْ أَکُونَ أُسْوَهً لَهُمْ فِی جُشُوبَهِ الْعَیْشِ؛ [۹] آیا من دل خوش کنم که مرا امیرمؤمنان خطاب کنند، اما در ناگواریها و سختیها همدم آنان نباشم! و در حوادث تلخ زندگی پیشاپیش آنان گام برندارم!»
    جناب آقای مدیر عامل حقیر علی کمالی مهندس ICT بازنشسته اسفند ۹۷ مخابرات هستم که پس از ۱۸ ماه مطالبات قانونی وشرعی من وامثال من پرداخت نشده است ومسئولین مخابرات بااینکه اذعان دارند که این مطالبات حق الناس است ولی ادای دین نمیکنند تفاوت صندوق پس انداز ۶درصد+تفاوت ذخیره مرخصی بر اساس حکم اداره کار وسایر مطالبات که جنابعالی باخبر هستید
    من به علت عدم اجرای بخشنامه و وعده هایی که شفاهی یا کتبی جنابعالی دادید وامثال من به شما اعتماد کردیم وروی آن حساب کردیم در گیر مشکلات زیاد شدم و روح وجسمم فرسوده شده در این ماه امثال جنابعالی رانمیبخشم وهمزمان باعزای امام حسین عزادار جوانمردی ومروت هم هستم رزومه کاری بنده گواه صداقت کاری حقیر همراه تخصص وتعهد میباشد خداوند جبار ناظر اعمال ماست حتی وام بدون خبر واجازه شرعی ما از بانک مهر ایران برای ما مشکل آفرین است بر اساس گزارش بانک مرکزی جزء وام ما حساب میشود ودر جواب درخواست وام برایمان پیغام اعتبار کم و وام زیاد (افرادبا ریسک بالا) ارسال میشود ویک فقره چک که به اعتماد شما صادر کردم ۲ میلیون امسال برگشت خورد ؟ومن در مدت ۳۰ سال چک بلا محل نداشتم
    پناه میبرم به احکم الحاکمین واسرع الحاسبین
    برای دریافت حق شرعی وقانونیم سزاوار نبست التماس کنم اهل ریا هم نبستم
    حسبی الله لا الله الا هو علیه توکلت وهو ربالعرش عظیم

نظرات بسته شده است.