مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- بورس برای کارکنان، تلاش برای رسیدن به حق وحقوق واقعی وتامین حداقلی معیشت

مخابرات ما- برای باز شدن باب بحث این مطلب در سایت منتشر شد.تند و تیز بود اما می خواستیم همکاران را به نوشتن پاسخ ترغیب کنیم.

پس از ساعتی، یکی از همکاران بنام حسینعلی محمدی، در کمال روانی به بحث کمک کرد و نظراتش را بدون محدودیت نوشت.

این نظرات با نگاه سردبیر ارزش انتشار در صفحه اول سایت را داشت هر چند در تقابل با مطالب سایت ما بود. هدف ما در سایت همین است! نشان دادن یه دمل، نیشتر زدن به آن، باز شدن باب بجث پزشکان برای درمان!

نیشتر درد دارد! مخصوصا اگر دمل، چیزی باشد که به آن عادت کرده ایم و گاهی هم از آن خوشمان بیاید!

نظرات همکارمان را بخوانید.

 

حسینعلی محمدی

۱۳۹۹/۰۶/۰۸ در ۱۰:۳۲ ب.ظ

با عرض سلام وارادت به پیشگاه آقا اباعبدالله وهفتاد ودوتن شهید دشت کربلا
بعرض میرسانم که در شرکت مخابرات از زمان خصوصی شدن اینقد ناملایمتی در حق کارمندان وکارگران زحمت کش شده جای تعجب نیست که کارمندان وکارگران نسبت به کارشان هیچگونه تعصب وانگیزه ای نداشته باشند تعصب که چه عرض کنم حتی دربسیاری جاها بی اهمیتی نشان بدهند حالا که بابی برای جبران کمبودهای زندگیشان باز شده نباید انتظار داشته باشیم که کارمندان استفاده نکنند.اگر چه در همه ادارات وشرکتها همین داستان رایج است.اما ما بحثمان کارمندان مخابراته که طی این چند سال واقعا به بیرحمانه ترین شیوه بهشان ظلم شده است.
واما راهکار !!!!
اولا تلاش برای رسیدن کارمندان به حق وحقوق واقعیشان وتامین حداقلی معیشت ،چون الان دریافتی کارمندان وکارگران مخابرات از همهی ادارات وشرکتها کمتر است.
دوما،صحبت کردن ونظر خواهی در ارتباط با تشکلیل یک صندوق سرمایه گذاری مشترک برای همه پرسنل وگماردن ان به چند نفر زبده اهل فن بازار سرمایه بطوری که همه پرسنل اونها رو تایید بکنند برای اینکار
سوم،اینکه در صورت امکان به هر کارمندی یک مبلغی بصورت وام برای اینکار اختصاص داده شود تا هم انگیزه ش باشد وهم اینکه مساواتی رعایت شده باشد برای همکاران وکسب درامدی باشد برای حاشیه زندگی کارمندان.
چهارم،حالا که امکانات داده شد وکارمندان احساس رضایت کردن خودبخود به کارشان علامند خواهند شد ودر غیر اینصورت راهای محدوسازی ونظارتی اعمال شود.

 

حالا نوبت شماست! آیا با این نیشتر به جسم و جان مخابرات شما نیز احساس درد کرده اید؟ آیا شما هم از نظرات نویسنده ها ناراحت شده اید؟ یا با آن موافق هستید؟

باید بنویسید تا دیگران هم نظر شما را بدانند.

 

1225910cookie-checkشما نوشته اید- بورس برای کارکنان، تلاش برای رسیدن به حق وحقوق واقعی وتامین حداقلی معیشت
8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    مخابراتکه ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیارد کم کرده از سود سهام خود پرسنل که مصوبه ۱۷ اذر را اجرا کند و دستور اقدام هم به معاونت نیروی انسانی داده است ولیکن ایشان اصلا” خودشان را به ان راه نمی زنند از بس انسان دلسوز و طرفدار کارمند است ولی اگر برای کسر حقوق هنوز صحبت هم نشده باشد ایشان کسر می کنند .

  2. ناشناس می گوید

    با سلام
    یک ضرب المثل قدینی است که میگوید : دو چیز هیچ وقت علنی نشده و مردم متوجه نمیشوند، ۱ – خلاف کاری آدم پول دار و مردن آدم فقیر.
    آیا فکر میکنید جذب اکثر مدیران بعد بازنشستگی در شرکت های خصوصی نتیجه چیزی به غیر فعالیت آنها در زمان مسئولیت آنها بوده است؟ این موضوع را کسی نمی بیند اما کم شدن انگیزه همکاران که نتیجه عملکرد همین مدیران است در همه جا جار زده میشود.

    1. ناشناس می گوید

      عالی گفتی

  3. همکار می گوید

    با سلام
    پیشنهاد شما کاملا تکراری است
    شرکت شسکام با همین تفکرات تاسیس شد
    کارکنان سهامدار شوند و با اجرای پروژه سود حاصله بین کارکنان تقسیم شود!
    اما نتیجه مشخص است و نیازی به توضیح ندارد
    صندوق های شش درصد و ایثارگران و خرید هتل و …. نمونه های ناموفق دیگری از این ایده ها هستند که همگی شکست خوردند و کارکنان را نقره داغ کردند
    دلیلش هم دزدی ، سوء مدیریت و چپاول منابع کارکنان توسط افراد معلوم الحال و مدیران مسئولیت ناپذیر است
    وضعیت خوب نیست دوست عزیز
    آدم سالم و قابل اعتماد اگه دیدی به ما هم خبر بده

  4. مهندس عامل پیمانکار می گوید

    به نظر می‌رسد تمام این تصمیمات که توسط مقامات ارشد مخابرات ایران گرفته شده صرفا برای شکست اتحاد پرسنل و تغییر ماهیت قراردادها از نیرو انسانی به حجمی برای فرار از اجرای طرح طبقه بندی شرکت مادر میباشد و *نه تنها تغییری در قراردادهای جدید وجود نداشته که بدترم شده است* ،شرکت خدمات اول تحت عنوان جدید شرکت پیشتازان وارد چرخه شرکت مخابرات می‌شود و دارای طرح طبقه بندی جدید و از نظر بار مالی با مبلغ کمتری از طرح گذشته می‌باشد. *شرکت شسکام دارای طرحی نزدیک به طرح اداره کار میباشد که در چند استان تاکنون مشغول بکار شده است که در تمام قراردادها حقوق پرسنل کمتر از شرکت خدمات اول بوده و پرداخت پایه سنوات رعایت نمی‌گردد* . تصمیمات اخیر به شرح ذیل میباشد ۱_مالی و اداری، خدمات و اداره کامپیوتر و نگهبان همون tct یعنی پیشتازان ۲_معاونت شبکه کلا و مدیرت مرکز استان شبکه کابل و ام دی اف و خلاصه کل فنی ها شسکام ۳_۱۱۸ هم پیشتازان ، بنظر میرسد با تغییرات و تصمیمات اخیر *نه تنها مخابرات ایران در فکربهبود وضعیت کارکنان نمی باشد بلکه قصد تعدیل نیرو به واسطه قراردادهای حجمی را دارد* . دوستان سکوت جایز نیست و سرنوشت و آینده ۷_۸ سال دیگرمان در حال رقم خوردن به بدترین وضع می باشد.

  5. ناشناس می گوید

    سلام مخابرات مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ از سود سهامداران کم کرده که بدهی کارمندان را پرداخت کنه هنوز که خبری نشده کسی نیست از این قوم بپرسه چکار میکنید.

  6. ناشناس می گوید

    بله کاملا درست می‌فرماید.یک صندوق درست کنید تا مثل صندوق ۶درصد و آتیه سازان خراسان رضوی و ایثارگران،آقایان به چشم برهم زدن هاپولی کنند حالا بدو کی بدو به دنبال پول خودت.مضافا با اینکه اینا حقوقت را که از حقوق کمیته امداد هم کمتر هشتم نهم واریز میکنند حال انتظار دارید به شما وام هم بدهند.مگه اینجا آموزش وپرورشه.شما هم آقای سردبیر اینقدر چوب تو این سوراخ واو سوراخ نکن همه جا همینه هی گیر دادی به مخابرات.اصلا توی سازمانی که کار بکنی وکار نکنی برای کسی هیچ فرقی نمیکند و هیچ مکانیسمی برای تشویق پیش بینی نشده ،این حرفها آب در هاون کوبیدن.

نظرات بسته شده است.