مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر شما- تکلیف سهام گروه سرمایه گذاری صنعتی ایران را روشن کردم

مخابرات ما- سوالات متنوع شما از ما باعث می شود آن دسته از اعضای سایت که اطلاعاتی دارند پاسخ سوال را بنویسند.ما نیز آن را بلافاصله برای شما منتشر می کنیم.

این باز نیز به یکی از سوالات سخت شما توسط عضو سایت پاسخ داده شده. سهامی که سالها پیش بنام گروه سرمایه گذاری صنعتی ایران به کارکنان داده شد. بخوانید:

 

استان تهران نیا

با سلام خدمت عزیزانی که سهام ۳۰ سال پیش گروه سرمایه گذاری صنعتی ایران را دارند میرسانم پیگیر وضعیت سهام گردیدم سهام زنده و رشد نموده و تکلیف آنرا مشخص کردم سهام من از ۱۰۰ عدد به ۵۷۸ سهم از بابت سودهای نگرفته در این مدت شد و ۶۱ هزار تومان هم از بابت سود از بانک تجات گرفتم و نامه معرفی برای اضافه کردن به کارگزاری دریافت کردم این سهام در بورس بنام وصاتو است و هر سهم از ۱۰۰۰ ریال تقریبا به ۲۱۰۰۰ گردیده که رشد قابلی نداشته . اگر کسی می خواهد پیگیر باشد به تهران خیابان گاندی خیابان شانزدهم پلاک ۷ طبقه سوم واحد ۵ امور سهامداران مراجعه فرمایید .

 

اطلاعات خود را با دیگران شریک شوید.

 

1221500cookie-checkخبر شما- تکلیف سهام گروه سرمایه گذاری صنعتی ایران را روشن کردم
7 نظرات
  1. حمید می گوید

    من توسعه صنعتی ایران وتوصارافروختم یک میلیون راحت شدم .بانک رفاه سودومیده عوض شده ۹۰سودگرفتم بورس فروختم. ۵دقیقه ای.همدان.باتلفن گویای برگه سهام رابگیرن فاکس باشه تهران نرین دیگه تواین وضع کرونا اگرما.شماره شرکت راازسایتش بگیرین .

  2. ناشناس می گوید

    دوستان همانطور که قبلا گفتم در این شرایط کرونا لازم نیست جایی بروید.در درگاه ذینفعان بازار سرمایه میتوانید برگه سهامتون را دانلود کنید سپس در هر کارگذار که اکانت دارید در قسمت تغییر کارگذار ناظر این برگه را بارگذاری نمایید.البته تعداد سهم و…میخواد که از روی برگه سهام بدست می آید.

  3. ناشناس می گوید

    میتوانید به سایت “درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه”اگر کد بورسی دارید و احراز هویت شده اید بروید و تصویر برگه سهامتون را دانلود کنید و بعد در هر کارگذاری که اکانت دارید با استفاده از تغییر کارگذار ناظر سهم را به پرتفوی خودتان اضافه کنید.

  4. ناشناس می گوید

    جهت اطلاع نام سهام توسعه صنعتی (وتوصا)میباشد

  5. رساگو می گوید

    سلام باتشکر از توضیح کامل عزیزمان فقط وتوصا صحیح میباشد

  6. ناشناس می گوید

    سلام هرکس سجام دارد در سامانه تعداد سهم درج شده است می تواند از برگ سهام پرینت بگیرد وبه یکی از دفاتر خدمات الکترونیک که برای اینکار تعیین شده است مراجعه و نسبت به تغییر کد بورسی خود اقدام کند چون کد بورسی ان موقع با کد بورسی فعلا فرق دارد انگاه اگر خدمات ان لاین داشته باشه در پورتفوی خود میبیند

  7. ناشناس می گوید

    سلام خدمت سردبیر جناب پدر من مخابراتی بود که ۱۰ سال پیش به رحمت خدا رفت قبل از فوت میگفت حود ۴۰۰ سهم ۱۰۰۰ ریال در مخابرات دارد ایا به غیر سهام گروه صنعتی ایران سهام دیگه ای هم بوده ؟چطور باید پیگیری کنم ممنون از زحمات شما

نظرات بسته شده است.