مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پیشگیری از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ با استفاده ازلامپهای uv در مخابرات منطقه کرمان

مخابرات ما- مخابرات منطقه کرمان با استفاده ازلامپهای uv ، که به دو صورت ثابت و پرتابل می باشند، در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا گام برداشت.

مخابرات ما- به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کرمان و با هماهنگی و حمایت مدیریت محترم منطقه ، مدیریت ارتباطات سیار این منطقه و پیمانکار مربوطه جهت پیشگیری از ویروس کرونا و رفع آلودگی میکروبی و ویروسی بدون آلودگی شیمیایی و ضد عفونی کردن وسایل و محیط بدون نیاز با تماس با مواد شیمیایی، ابتکاری به خرج داده اند .
گفتنی است این ابتکار به وسیله استفاده ازلامپهای uv، که به دو صورت ثابت و پرتابل امکان پذیر است ‌. این امر با استفاده از یک لامپ با وات پایین می توان سطوح خارجی اشیاء و مواد غذایی وبیشتر میوه ها را قبل از انتقال به داخل خانه ضد عفونی و میکروب زدایی کرد .
گفتنی است مدیریت ارتباطات سیار این منطقه با نصب این لامپ ها در دفتر کار خود از این راهکار جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می کنند .لازم به ذکر است یکی ازمعایب اشعه uvc خاصیت سرطان زایی میباشد که قرار گرفتن در مقابل این اشعه به صورت طولانی مدت موجب سرطان پوست میگردد. اما در این مدیریت بعد از پایان ساعت کار لامپهای uv روشن و جهت ضدعفونی محیط استفاده می شود. و با استفاده از تایمر و چراغهای هشدار دهنده زمان استفاده را مشخص (۳۰دقیقه)می نمایند و محیط ضدعفونی می گردد.
همچنین یک عدد پرتابل جهت اتاق کنفرانس و سالن همایش نیز آماده گردیده است.

1220260cookie-checkپیشگیری از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ با استفاده ازلامپهای uv در مخابرات منطقه کرمان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ابراهیم می گوید

    توی دفتر مدیر گذاشتند!!!
    پس پرسنلی که با مشتری سر و کار دارند چی؟

نظرات بسته شده است.