مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۵شنبه ۵ تیر روز وزیر جوان(۸) -وزیر جوان به کارهای وزارتخانه اش بپردازد مشکلاتی مثل باسلام!

مخابرات ما- در ادامه مطالب نویسندگان سایت درباره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مطالب خوانندگان به وظایف ذاتی وزیر نزدیک شده ایم وظایفی مثل رسیدگی به شرکت فخیمه پست و نرم افزار باسلام!

مخابرات ما (بهشتی نژاد) – بنظر می رسد وزیر جوان ماموریت های مهمتری در دستور کار دارد که مغفول مانده از جمله رسیدگی به وضعیت پهنای باند با کیفیت پایین و قیمت بالا که موجب اعتراض و نارضایتی مصرف کنندگان شده است‌.

موضوع بعدی خصوصی سازی شرکت زیرساخت و پست است.

این روزها مخصوصا بخاطر کرونا مردم به خرید از بازارهای اینترنتی و کسب و کارهای خانگی و محلی مثل سایت باسلام روی آورده‌اند. جالب است بدانید بدلیل تغییر قیمت پست طی یک ماه اخیر هم فروشندگان و هم خریداران ناراضی شده اند.

از آنجا که بیشتر خریدهای من و خانواده ام  اینترنتی است، بخصوص اینکه  از سایت باسلام شرکت پست خرید می کنیم از افزایش قابل توجه هزینه ارسال مرسوله خریداری شده باخبر شده ایم.

وقتی علت افزایش قابل توجه هزینه ارسال را دیدم علتش راسوال کردم. در پاسخ علت آن را را افزایش هزینه بالای شرکت پست مطرح کردند.یعنی شرکت پست هزینه ارسال را آنقدر زیاد کرده است که بعضی مواقع هزینه ارسال تقریباً معادل قیمت خرید می شود.

چرا آقای وزیر در این وضعیت کرونا به جای رسیدگی به این موضوعات و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این خدمات، سنگ جلوی پای مخابرات می اندازد؟

هرچند درخواست ایشان غیر منطقی و غیرقانونی است اما چه خبر شده است که ایشان بجای رسیدگی به مشکلات درون-وزارتی خود بنای ایجاد اعتراض، نارضایتی و سر و صدای شرکت مخابرات و کارکنانش را دارد؟درست مثل اقدام دکتر نوبخت که صدای بازنشستگان کل کشور را در آورده است.

هنوز ماجرای پهباد پستی وزیر را  فراموش نکرده ایم که موجب خنده و مزاح در برنامه عصر جدید شد.

این یک نمونه از شوخی های رسانه ها در این مورد است: مطلب ویژه تابناک

 

 

1210810cookie-check۵شنبه ۵ تیر روز وزیر جوان(۸) -وزیر جوان به کارهای وزارتخانه اش بپردازد مشکلاتی مثل باسلام!
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    وزیر عزیز شما لطفا همین که کاری نکنی خیلیه !!!

    ممنون لطفا …. مرسان !

  2. فنی می گوید

    سردبیرجان امروز شوربختانه رییس بزرگوار امور اداری ایلام جناب آقای فضل اله شادیه بر اثر سکته قلبی به رحمت خدا رفتن

نظرات بسته شده است.