مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جایگاه مخابرات در بیت استریم از نگاه مدیر عامل شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما- از روزی که پای وزیر ارتباطات به مجلس باز شد بیت استریم نیز مطرح شد.مدیر عامل شرکت مخابرات ایران این اصطلاح را مطرح کرد.

مخابرات ما- ابتدا به این خبر توجه کنید که در آن از قول مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفته شده مخابرات آماده واگذاری امکانات زیرساختی خود به دیگران است.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجیدصدری با بیان اینکه انعقاد قرارداد با شرکت آسیاتک در راستای اجرای مصوبه ۲۶۰سازمان تنظیم مقررات انجام شده، خاطرنشان کرد: به منظور تحقق مشتری مداری و تحقق بازار برد-برد در بازار ارتباطات کشور، آماده انعقاد قرارداد بیت استریم در چارچوب مصوبات سازمان تنظیم مقررات با شرکت های واجد شرایط هستیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به آمادگی مجموعه مخابرات برای تعامل با بازیگران عرصه ارتباطات کشور و استفاده شرکت ها از امکانات زیرساختی مخابرات گفت: به منظور تحقق این مهم، شرکت مخابرات ایران، آماده همکاری و انعقاد قرارداد در چارچوب مصوبات سازمان تنظیم مقررات با تمام شرکت های واجد شرایط است.

پیش از هر چیزی باید بدانیم بیت استریم چیست و چرا در این موقعیت شرکت مخابرات ایران زیر فشارهای وزارت ارتباطات کوتاه آمده و امکانات زیرساختی خود را  که با مشقت فراوان حفظ کرده است به دیگران واگذار می کند.

هدف باید استفاده همه از امکانات زیرساختی و پرداخت هزینه باشد نه اینکه امکانات مخابرات را از او بگیریم و ….

در این باره حتما بعدا صحبت می کنیم ولی به شما توصیه می کنیم این متن را بخوانید.

 

پیشنهاد سازمان در خصوص تدوین مقررات حاکم بر ارایه خدمت عمده فروشی بیت استریم

با مطالعه این خبر و این متن تایپی آماده ورود به بحث بیت استریم در مطالب بعدی ما خواهید شد.

 

1210190cookie-checkجایگاه مخابرات در بیت استریم از نگاه مدیر عامل شرکت مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.