مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چرا خبر روابط عمومی با واقعیت تطبیق ندارد؟

مخابرات ما- خبر حضور وزیر ارتباطات در مجلس درست در جایی با واقعیت تطبیق ندارد که مروبط به مخابرات است.

مخابرات ما- رسانه باید امین خبری باشد.نمی توان در انتظار میلیونها خواننده و بیننده بود اما واقعیت را چور دیگری نشان داد.

اطمینان داریم این اتفاق عمدی نبوده اما هر چه هست در خور سایت رسمی یک شرکت بزرگ بنام مخابرات ایران نبوده است.

وزیر ارتباطات مهندس آذری جهرمی در بخشی از گفته هایش در مجلس از مخابرات و شکستن انحصار آن سخن گفت.با اصل موضوع کاری نداریم صرفا خبر را برای شما از دو منبع مختلف منتشر می کنیم خودتان ببینید آیا با هم یکی است یا خیر!

 

روابط عمومی مخابرات ایران در ساینش نوشته است:

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در گزارشی با اشاره به اینکه در وزارت ارتباطات ۲ حوزه کلیدی موردتوجه جدی قرار دارد، گفت: نخستین محور شبکه ملی اطلاعات و دیگری برنامه صلح‌آمیز فضایی است که بیشترین اقدامات وزارت ارتباطات ذیل این دو برنامه تعریف می‌شود.
وی افزود: واگذاری کابل‌های زیرزمینی و سیم مسی به‌نوعی باید موردبازنگری قرار گیرد و در شبکه درون استانی یا باید مجوز برای ورود دولت داده شود یا راه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باز شود.

حالا به نقل این خبر از خبرگزاری مهر توجه کنید.

مهر : مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از آمادگی این شرکت برای رفع موانع توسعه شبکه ملی اطلاعات خبر داد. حمید فتاحی در توییتر با اشاره به حضور وزیر ارتباطات در مجلس و اعلام موانع توسعه شبکه ملی اطلاعات گفت: آذری‌جهرمی در مجلس به انحصار در ارتباطات درون‌شهری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موانع توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش کیفیت دسترسی‌ اشاره کرد و از مجلس برای رفع این انحصار کمک خواست. مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: هم شرکت‌های بخش‌خصوصی و هم شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی دارند این مشکل را به سرعت حل کنند. وزیر ارتباطات روز شنبه در مجلس درباره مشکلات توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات گفت: مانع بزرگی به نام مخابرات ایران انحصار ذاتی دارد و امروز نمی‌گذارد شبکه ارتباطی پیش برود. کانال زیرزمینی که جزو انفال عمومی است با خصوصی‌سازی به مخابرات واگذار شده است. شما این را برگردانید تا مساله توسعه شبکه ملی اطلاعات حل شود.

سوال ما این است که آیا این دو خبر یکسان است؟

 

1210160cookie-checkچرا خبر روابط عمومی با واقعیت تطبیق ندارد؟
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    اکثر مسیولین باید تست ………. و…………
    بدهند
    در غیر اینصورت منتظر تضادگفتاری مسیولین و دروغ های شاخدار باشید و ذره ای هم تعجب نکنید

نظرات بسته شده است.