مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر حقوقی از آب گذشته برای رسمی ها

مخابرات ما – تاکنون برای زمان پرداخت حقوق نیروهای رسمی و قراردادی در مخابرات کمتر خبر می نوشتبم.

قبلا گفته ایم این کار چند دلیل داشت.یکی اینکه حقوق دادن یک واقعه معمولی است که هر ماه تکرار میشود.اگر پس و پیش شود باید چیزی نوشت.

دوم اینکه رسمی ها یکی دو روز زودتر یا دیرتر اعصابشان را کمتر بهم می ریزد اما دوستان شرکتی من حاشیه مالی کمتری دارند لذا این موضوع برای آنان و لذا برای ما مهمتر است.

سومین و مهمترین دلیل این است که خبر درست دقیق و مطمئن را برای شرکتی ها می توانیم از شسکام و خدمات اول بگیریم.اما خبرهای مخابرات ایران هرگز درست از آب در نیامده است.مثلا ظبق خبر مخابرات ایران با اطمینان باید می گفتیم امروز یکشنبه حقوق پرداخت می شود …. اما نشد …

چهارم اینکه مخابرات ایران پول حقوق را به استانها می دهد و آنان واریز می کنند. این چرخش مالی یکی دو روز تاخیر دارد لذا ما را بدقول می کند.

 

امروز گفته شده است پول حقوق به استانها داده شده – هر چند که اطمینان نداریم همه گرفته باشند – لذا استانها امروز یکشنبه و یا فردا دوشنبه واریزی خواهند داشت.

همیشه در پلیان ماه خبرهای حقوقی ما را بشدت اذبت کرده و از حالت عادی خارج کرده است.اصولا ما وقتی بی پول می شویم حوصله شنیدن و خواندن حرفهای اساسی دیگر را نداریم. لذا ما هم حرفهای مهم را در فاصله بین دو حقوق مطرح می کنیم …. فاصله ای که هر ماه کمتر می شود!

 

1209510cookie-checkخبر حقوقی از آب گذشته برای رسمی ها

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. آذری می گوید

    آذربایجان غربی واریز شد

  2. ناشناس می گوید

    نمودن مدیران مارا تمامی ندارد

  3. رضا از مشهد الرضا می گوید

    خراسان رضوی امروز سه شنبه رسمی ها واریز شد
    مامنتظر بهره وری و رفاهیات هستیم

  4. کارمند کوچولو می گوید

    دیدی رئیس جان حتی این خبر هم درست از آب در نیامد
    امروز سه شنبه است وهنوز حقوق نداده اند
    ومطلب آخر اینکه اصلا اینطور نیست که رسمی ها دیر یا زود دادن حقوق برایشان مهم نیست نه اصلا.لکن اون چیزی که وجود داره صبر وهمراهی واحساس تعلقی هستش که نیروهای رسمی به مخابرات دارندکه البته متاسفانه اون هم داره کم میشه
    رسمی ها شرکت رو مال خودشون میدونند لذا چند روز دیرتر پرداختن حقوق را تحمل میکنند وبا خود میگویند حتما بطور موقتی مشکلی برای شرکت پیش اومده وباید همراهی کنند(همانطور که در این ۱۱ سال پس از خصوصی سازی همراهی کرده اند) ولی متاسفانه تحمل ومدارا هم برای خودش حد وسقفی دارد

  5. p1381 می گوید

    سلام و درود خدمت همکاران عزیز
    حقوق واریز شد ولی با کمال تعجب خبری از پاداش های بهره وری سال ۹۸ و افزایش رفاهیات و مناسبت های ۹۹ نیست ‍!! هیچ کدام از مدیران هم خود را ملزم به توضیح نمی دانند و دوباره داستان ابتدای سال ۹۸ ، امسال هم در حال تکرار است .

  6. کرمانشاه احمد می گوید

    کرمانشاه حقوق رسمی ها دوشنبه دوم تیرماه ساعت ۱۳به حسابشان واریز شد.

نظرات بسته شده است.