مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فیلم گفتگوی اینستاگرامی سردبیر مخابرات ما با مهندس صدری مدیر عامل مخابرات ایران

 

مخابرات ما – لینک ورود به ویدئوی گفتگوی اینستاگرامی سردبیر پایگاه خبری مخابرات ما  و مدیر عامل مخابرات ایران

 

آدرس ویدئو: https://www.aparat.com/v/3JMFH

 

1206200cookie-checkفیلم گفتگوی اینستاگرامی سردبیر مخابرات ما با مهندس صدری مدیر عامل مخابرات ایران
6 نظرات
  1. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    همش کشکه ایشاالله وماشاالله کار درست نمی شه اقای صدری هیچکدام از جواباتان که تا اخر خوشم نیاند بشنوم فقط رفع تلکیف بود. کدامشان قطعی جواب دادید. مثلا سوال کرد درمورد مصوبه ۱۷ ادر جواب دادید هیات مدیره این دوره با هم خوبند چه ربطی به جواب سوال داشت .

  2. سليمى می گوید

    درود. با سپاس از مهندس صدرى،اینجانب در کلینیک رومى مشغول به درمان دندانهایم بودم که مخابرات بدون هیچگونه اطلاع رسانى قبلى همکارى خود را با مراکز دندانپزشکى قطع نمود و به دلیل اینکه مشغول انجام کارهاى موردنیاز جهت خارج کردن ریشه ى دندانهایم بودند به من گفتند نمى توانید از خدمات بیمه استفاده نمایید در صورتیکه معرفى نامه ى مخابرات را هم گرفته بودم…..خواهشمندم دستور فرمایید افرادى که نامه از مخابرات داشته اند( براى ایمپلنت چهاردندان ،) کارشان انجام شود چون واقعاً براى ما پرداخت هزینه مشکل مى باشد و تا بخواهیم قطره چانى کار دندانپزشکى را انجام دهیم دیگر دندانهایمان نیز از دست رفته است

  3. ناشناس می گوید

    از ریس هییت مدیره واعضای هییت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تقاضا داریم جواب بدهند که پرسنل رسمی مخابرات که عمرشان را در این شرکت گذاشتند و عده ی بازنشسته و عده ای هم در حال بازنشستگی هستند وبقیه در حال کار .برای گرفتن حق قانونی از دست رفته که همان مصوبه ۱۷ اذر است باید چقدر التماس کنند و انتظار بکشندایا اگر حق و حقوق خودشان بود اینقدر به تاخیر می افتاد .

  4. ناشناس می گوید

    آقا لطفا ازمسکن مهرها هم از مهندس سوال کنید که چه شد. ممنون

  5. رضا می گوید

    با سلام :از جناب مهندس صدری تقاضا داریم همچنانکه تا بحال نسبت به احقاق حقوق پرسنل از هیچ تلاشی دریغ نکردند دستور فرمایند هرچه سریعترمصوبه ۱۷ اذر را اجرا نمایند .

    1. مریم می گوید

      داخل لایو گفت که پول نداریم اجرا کنیم. بهره وری هم همینطور جواب داد.

نظرات بسته شده است.